Материалдар / Ашық сабақ "Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу" 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары оқушының математикаға деген қызығушылығын арттыру жағы қарастырдым. Сабақ жоспары жаңа технологияларды қолданып және жоспарда PISA- ға арналған есептерді қостым. Жас мамандар және әріптестерім сабақ жоспарын құру кезінде бұл сабақты жаңа форматты үлгі ретінде қолдана алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
402
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сынып:8

Күні:

Тақырыбы:

Квадрат үшмүшені көбейткішке жіктеу

Оқушылардың алған білімдерін тереңдету, жинақтау, жүйелеу.

  • Квадрат теңдеуін шығару жолдарын білу;

  • Квадрат үшмүшесін жіктеу формуласын білу;

  • Квадрат үшмүшесін жіктеу формуласын есептерге қолдана білу.

  • Топта жұмыс істей білу;

  • Оқушылардың алған білімдерін тереңдетеді, жинақтайды;

  • Оқуға өз бетінше еңбектеуге тәрбиеленеді

  • Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіреді;

  • Өз ойларын жеткізе алады;

  • Өздерін және өз –ара бағалауға үйренеді.

Тақырыпты практика арқылы бекіту.

Жеке,жұппен және топпен жұмыс.

Интерактивті тақта, ноутбук, оқулық, дидактикалық материалдар, маркерлар,плакаттар,үлестірмелер

- сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды,

- өз білімдерін есеп шығаруда қолданады;

- көшбасшылыққа, топқа үйлеседі;

- өздерін және өзгелерді бағалайды.

Сабақ бөлімдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Әдіс- стратегиялары

бағалау

Ресустары

1.Ұйымдастыру сәті

Бөлімнің шағын мақсаты:

Оқушылардың көніл күйлері көтеріп, сабаққа назарларын аудару

Сәлемдесу.

Оқушыларға

жақсылық, өнегелік, сенімділік, сәттілік,

қуаныш тілеу.



Психологиялық

бағыт:

Оқушылар слайдттағы тілектерден бір-бірлеріне тілектер таңдайды.

Стратегия «сәлемдесу»









Формативті

мадақтау сөздер






Слайд






3. Проблемалық сұрақ:


Бөлімнің шағын мақсаты: сабақтың ойлау қабылеттерін дамыту, сабақтын тақырыбын анықтау


х2+3х-10 = (x+5)(x-2) өрнектің тепе-тең екенің қалай тексеруге болады?  (Нұсқау: екі тәсілі бар)


сұрақтар: қорытынды жасау, сабақтың тақырыбын анықтау.


Өрнектің оң жағын көпмүшені көпмүшеге көбейту арқылы жақшаны ашады,ал сол жағын квадрат үшмүшені жіктейді.

Жеке жауап беру.

1 ұпай







слайд






3.топқа бөліну


Бөлімнің шағын мақсаты:

Оқушыларға топта жұмыс істейтін жағдай жасау


Сыныпты топқа бөлу:

І.топ-ах2, ІІ топ-вх, ІІІ топ-с,

ах2, вх, с өрнектері жазылған житондар арқылы сыныпты үш топқа бөлу

топтарға бағалау парақтарын бөліп беру




Топқа бөлініп,бағалау парақтарына аты-жөндерін жазады.

Өз топтары жайлы 1-2 сөзбен таныстырады. (мысалы: а-квадрат үшмүшенің 1 коэффициенті, 0-ге тең емес кез келген рационал сан, т.б)


Топқа өз міндеттерің бөліп алу

1.көшбасшы

2.спикер

3.суретші



Формативті бағалау. Жауап берген оқушыға 1 ұпай беру.


Интерактивті тақтада таймер болады,

бағалау парағы




4. үй жұмысын тексеру


Бөлімнің шағын мақсаты:

Оқушыларға үй жұмысын тексеруге жағдаят жасау

Әр топтан бір оқушыдан тақтаға шығару. Олар үйге берген тапсырмалардан есептер шығарады

Оқушылар дәптерлерін ауыстырып өз ара үй тапсырмаларын тексереді.


Жұппен жұмыс






Өз ара формативті

бағалау парағы








5.квадрат үшмүшені жіктеу


Бөлімнің шағын мақсаты:

Математикалық тілде сөйлеуге дағдаландыру


Тапсырма: квадрат теңдеуін шешу формулаларын, шығару жолдарын, квадрат үшмүшені жіктеу формуласын, қасиеттерін постерге түсәру

Постерлер,маркерлер тарату,тапсырманы түсіндіру

Постер жасау, Топ постер жасайды және ол постерді басқа топтармен ауыстырып тексетеді(1-ші топ 2-ге, 2-ші 3-ге, ал 3-ші 1-ше) өз ара тексеріліп, қортылады жасайды.

Топпен жұмыс

Көшбасшы бағалайды.

Маркер, плакат, магниттер


7.сәйкестіру тест

1

ax2+bx+c

1

квадрат теңдеуі

2

x2+px+q  =0

2

квадрат үшмүше

3

ax2+bx+c=0

3

келтірілген квадрат теңдеуі

4

ax4+bx2+c=0

4

Толымсыз квадрат теңдеуі

5

ах2=0

5

Биквадрат теңдеуі


орындау

Жеке жұмыс

Слайд арқылы Өздері тексеріп бағалайды

слайд

8. Сергіту сәті

Екі қолдарын көтеріп сұқ саусақтарымен бір мезгілде оң жағымен 9 санынң, ал сол жағымен 6 санынң жасау


Жаттығуды орындайды.



Мадақтама сөздер



9.топтық жұмысқа арналған тапсырмалар

Бөлімнің шағын мақсаты:




І. Көбейткіштерге жіктеу:

1)2х2+7х-4 2) 9-4у2

ІІ. Бөлшекті қысқарту:


Оқушылар екеден бөлініп деңгейлік тапсырмаларды орындайды

топпен жұмыс, диолог

Өзара бағалау


Бағалау парағы, слайд




10.Рефлексия


Бөлімнің шағын мақсаты:

Жіберілген қателерді қарастыру.қорытынды бағаны қою,

Қорытынды жасау

Рефлексия парағы


оқушының аты-жөні______
«Екі жұлдыз,бір тілек»

Тілек:

Ұсынысым:

Ұтымды болғаны:

Кемістіктері:

Қызықты болғаны:

Рефлексия парақтарын толтыру, оқу





Мадақтама сөздер



11.бағалау


Сабақты қорыту.

Бағалау:

5-6 Ұпайлар -«3»,

7-8 Ұпайлар -«4»,

9-10 Ұпайлар -«5»



Жиынтық

баға

Күнделіктеріне қою

























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!