Сынып:8
|
Күні:
|
Тақырыбы:
|
Квадрат үшмүшені көбейткішке
жіктеу
|
Оқушылардың алған білімдерін тереңдету, жинақтау,
жүйелеу.
|
-
Квадрат
теңдеуін шығару жолдарын білу;
-
Квадрат
үшмүшесін жіктеу формуласын білу;
-
Квадрат үшмүшесін жіктеу формуласын есептерге
қолдана білу.
|
|
-
Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын
жетілдіреді;
-
Өз
ойларын жеткізе алады;
-
Өздерін және өз –ара бағалауға
үйренеді.
|
Тақырыпты практика арқылы
бекіту.
|
Жеке,жұппен және топпен жұмыс.
|
Интерактивті тақта, ноутбук, оқулық, дидактикалық
материалдар, маркерлар,плакаттар,үлестірмелер
|
- сабақтың тақырыбы мен мақсатын
анықтайды,
- өз
білімдерін есеп шығаруда қолданады;
- көшбасшылыққа, топқа үйлеседі;
- өздерін және өзгелерді
бағалайды.
|
Сабақ бөлімдері
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Әдіс- стратегиялары
|
бағалау
|
Ресустары
|
1.Ұйымдастыру сәті
Бөлімнің шағын мақсаты:
Оқушылардың көніл күйлері көтеріп, сабаққа
назарларын аудару
|
Сәлемдесу.
Оқушыларға
жақсылық, өнегелік, сенімділік,
сәттілік,
қуаныш тілеу.
|
Психологиялық
бағыт:
Оқушылар слайдттағы тілектерден бір-бірлеріне
тілектер таңдайды.
|
Стратегия «сәлемдесу»
|
Формативті
мадақтау сөздер
|
Слайд
|
3. Проблемалық сұрақ:
Бөлімнің шағын мақсаты: сабақтың ойлау
қабылеттерін дамыту, сабақтын тақырыбын
анықтау
|
х2+3х-10 = (x+5)(x-2) өрнектің тепе-тең екенің
қалай тексеруге болады? (Нұсқау: екі тәсілі
бар)
сұрақтар: қорытынды жасау, сабақтың тақырыбын
анықтау.
|
Өрнектің оң жағын көпмүшені көпмүшеге көбейту
арқылы жақшаны ашады,ал сол жағын квадрат үшмүшені
жіктейді.
|
Жеке жауап беру.
|
1
ұпай
|
слайд
|
3.топқа бөліну
Бөлімнің шағын мақсаты:
Оқушыларға топта жұмыс істейтін жағдай
жасау
|
Сыныпты топқа бөлу:
І.топ-ах2,
ІІ топ-вх, ІІІ топ-с,
ах2,
вх, с өрнектері жазылған житондар арқылы сыныпты үш топқа
бөлу
топтарға бағалау парақтарын бөліп
беру
|
Топқа бөлініп,бағалау парақтарына аты-жөндерін
жазады.
Өз топтары жайлы 1-2 сөзбен таныстырады. (мысалы:
а-квадрат үшмүшенің 1 коэффициенті, 0-ге тең емес кез келген
рационал сан, т.б)
|
Топқа өз міндеттерің бөліп алу
1.көшбасшы
2.спикер
3.суретші
|
Формативті бағалау. Жауап берген оқушыға 1 ұпай
беру.
|
Интерактивті тақтада таймер
болады,
бағалау парағы
|
4.
үй жұмысын тексеру
Бөлімнің шағын мақсаты:
Оқушыларға үй жұмысын тексеруге жағдаят
жасау
|
Әр топтан бір оқушыдан тақтаға шығару. Олар үйге
берген тапсырмалардан есептер шығарады
|
Оқушылар дәптерлерін ауыстырып өз ара үй
тапсырмаларын тексереді.
|
Жұппен жұмыс
|
Өз ара формативті
|
бағалау парағы
|
5.квадрат үшмүшені жіктеу
Бөлімнің шағын мақсаты:
Математикалық тілде сөйлеуге
дағдаландыру
|
Тапсырма: квадрат теңдеуін шешу формулаларын,
шығару жолдарын, квадрат үшмүшені жіктеу формуласын, қасиеттерін
постерге түсәру
Постерлер,маркерлер тарату,тапсырманы
түсіндіру
|
Постер жасау, Топ постер жасайды және ол постерді
басқа топтармен ауыстырып тексетеді(1-ші топ 2-ге, 2-ші 3-ге, ал
3-ші 1-ше) өз ара тексеріліп, қортылады жасайды.
|
Топпен жұмыс
|
Көшбасшы бағалайды.
|
Маркер, плакат,
магниттер
|
7.сәйкестіру тест
|
1
|
ax2+bx+c
|
1
|
квадрат теңдеуі
|
2
|
x2+px+q =0
|
2
|
квадрат үшмүше
|
3
|
ax2+bx+c=0
|
3
|
келтірілген квадрат теңдеуі
|
4
|
ax4+bx2+c=0
|
4
|
Толымсыз квадрат теңдеуі
|
5
|
ах2+с=0
|
5
|
Биквадрат теңдеуі
|
|
орындау
|
Жеке жұмыс
|
Слайд арқылы Өздері тексеріп
бағалайды
|
слайд
|
8. Сергіту
сәті
|
Екі қолдарын көтеріп сұқ саусақтарымен бір
мезгілде оң жағымен 9 санынң, ал сол жағымен 6 санынң
жасау
|
Жаттығуды
орындайды.
|
|
Мадақтама
сөздер
|
|
9.топтық жұмысқа арналған
тапсырмалар
Бөлімнің шағын мақсаты:
|
І. Көбейткіштерге жіктеу:
1)2х2+7х-4 2) 9-4у2
ІІ. Бөлшекті қысқарту:
|
Оқушылар екеден бөлініп деңгейлік тапсырмаларды
орындайды
|
топпен жұмыс, диолог
|
Өзара бағалау
|
Бағалау парағы, слайд
|
10.Рефлексия
Бөлімнің шағын мақсаты:
Жіберілген
қателерді қарастыру.қорытынды бағаны қою,
|
Қорытынды жасау
Рефлексия парағы
оқушының аты-жөні______
«Екі жұлдыз,бір тілек»
Тілек:
Ұсынысым:
Ұтымды болғаны:
Кемістіктері:
Қызықты болғаны:
|
Рефлексия парақтарын толтыру,
оқу
|
|
Мадақтама сөздер
|
|
11.бағалау
|
Сабақты
қорыту.
Бағалау:
5-6
Ұпайлар -«3»,
7-8 Ұпайлар
-«4»,
9-10 Ұпайлар
-«5»
|
|
|
Жиынтық
баға
|
Күнделіктеріне қою
|