Барлық оқушылар орындайды:
«Аялдама» әдісімен мәтінді топта оқиды, топпен
талқылайды, келесі топтарға барып
түсіндіреді
1-тапсырма:
1-топ: Сингапурдың білім жүйесіндегі
–ерекшеліктерін анықтаңдар
2-топ: Сингапурдың экономикалық
жүйесінің артықшылықтарын анықтаңдар
3-топ: Сингапурдың экономикалық
жүйесінің артықшылық себептерін анықтаңдар
Дескриптор:білім
алушы-
-
мәтінді топта оқиды, топпен
талқылайды, келесі топтарға барып
түсіндіреді;
-Сингапурдың білім жүйесіндегі
–ерекшеліктерін анықтайды;
-Сингапурдың экономикалық
жүйесінің артықшылықтарын анықтайды;
-Шетелдік инвестициялардың
тартылуын жазады;
-Өндірістердің 4 бағытын
жазады;
-Сингапурдың экономикалық
жүйесінің артықшылық себептерін анықтайды;
-Электроника мен
технологиялардың өнімді өндіретін елге айналғанын
жазады;
-Топтық
бағалау
Қалыптастырушы бағалау:
«Бас бармақ» әдісі
Басым бөлігі
орындайды: «ВЕНН» диаграммасымен жұппен
орындайды
2-тапсырма:Сингапур және Малайзия
мысалында мемлекет модернизациясының ерекшеліктерін
салыстырыңдар
Сингапур
Малайзия
Дескриптор:білім
алушы-
-Сингапур
мемлекетінің модернизациясының
ерекшеліктерін
жазады;
-Малайзия
мемлекетінің модернизациясының
ерекшеліктерін жазады;
-Сингапур және Малайзия
мемлекеттерінің модернизациясының ерекшеліктерін
жазады;
-Сингапур және Малайзия
мемлекеттерінің модернизациясын
салыстырады;
-Малайзия аграрлы мемлекеттен
Азияның жолбарысына айналғанын жазады;
-Экономикасының,ірі
кәсіпорындардың инвестицияларының өркендеуі туралы
жазады
-ЖЭС-ң негізгі
мақсатын,бағыттарын жазады:
-топтық
бағалау
Қалыптастырушы бағалау:
«Бас бармақ» әдісі
Кейбір оқушылар
орындайды: «Класстер құру» жеке
орындайды
3-тапсырма: Тарихи оқиғаларды талдау
негізінде Оңтүстік-Шығыс Азиядағы «экономикалық ғажайып»
факторларын тұжырымдаңдар
Шығыс Азиядағы «экономикалық
ғажайып» факторлары
Дескриптор: білім
алушы
-«Бетбұрыс-2020»бағдарламасын
жазады;
-«Азия жолбарысына» айналғанын
жазады;
-«Үшінші жол»бағдарламасын
жазады;
-Инфоқұрылымның дамығанын
жазады;
-Кластерге жазып, сыныпта өз
жұмыстарын таныстырады;
-Топтық
бағалау
Қалыптастырушы
бағалау: «Бас бармақ» әдісі
|