Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып
реттілігін қадағалау.
2.Топта жұмыс жасау ережені еске
түсіру.
|
Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға
тапсырма: Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол
шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз
десек 3 рет шапалақтаймыз!
.Оқушыларды топтарға біріктіру.
Флешкалар арқылы 2 топқа бірігеді.
Оқушыларға 2 түрлі флешкалар таратылады.
Өздерінің қалаған флешкаларын алып топтасады.
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау
дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың
қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы
жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
Саралау: Бұл
жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Үлестірмелер
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл»
әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты
байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық
талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы,
мақсатымен таныстырады.
|
«Катаклизм» ұғымын қалай
түсінесіңдер?
Литосфераға қандай катаклизм
тән?
Жер
сілкінісі деген не?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар
оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың
тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл
жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету»
тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге
бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір
көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қойылады.
|
Қалыптастырушы бағалау:
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
|
Оқушыларға пазлды тарата отырып,жаңа сабақтың
тақырыбын,
мақсатын
түсіндіру
|
Ұжымдық жұмыс:
Оқушылар пазлды құрастыраотырып, жаңа ақпаратты
ұжымдық үлгіде тақылайды.
|
Дескриптор:
Жалпы -2 балл:-
Пазлды құрастырады
-Талқылайды.
-Пікір алмасады.
|
Оқулық,
жұмыс дәптерлері,
пазылдар
|
Жеке жұмыс
|
«Қолдану және сараптау»
деңгейіндегі тапсырмаларды
орындатады.
Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі
сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып
қолдау көрсетеді.
|
Тапсырма:
1.Жер бетіндегі жер сідкінудің себебін ауызша
айтып беріңдер.
2.Жер сілкінісі болған аудандарды картадан
көрсетіңдер.
3.Жарты шарлар картасынан Жердің негізгі
сейсмикалық белдеулерін көрсетіп, сипаттама
беріңдер.
|
Дескриптор:
Жалпы -3 балл:
- Бірінші тапсырманы орындайды.
- Екінші тапсырманы орындайды.
-
Үшінші тапсырманы орындайды.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері,
атлас,кескін карталар
оқулық суреттері
көрнекіліктер
|
Жұптық жұмыс.
|
«Синтездеу және Бағалау»
деңгейіндегі тапсырмаларды
орындатады.
Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі
сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып
қолдау көрсетеді.
|
Тапсырма: 1.Не себепті Жер бетіндегі тектоникалық белсенді
аймақтар тақталардың түйіскен жерінде орналасқан және ондағы
байқалатын құбылыстарды түсіндіріңдер. 2.Сейсмология ғылымының
маңыздылығын мысалмен түсіндіріңдер. 3.Ірі құрылыс салу кезінде не
себепті жергілікті жердің сейсмикалық жағдайын ескеру
қажет?
|
Дескриптор:
Жалпы -4 балл.
- Бірінші тапсырманы орындайды.
- Екінші тапсырманы орындайды.
-
Үшінші тапсырманы орындайды.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері
|
Сабақтың соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
|
«Білім қол шатыры»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге
дағдыланады. Тиімділігі:
Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды.
Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды. Саралау:
Бұл
кезеңде саралаудың «Қорытынды»
тәсілі көрінеді.
|
Жеке жұмыс:
Оқушылар сабақты түсінгендігін қолшатыр түстері
арқылы айқындайды.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан
белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне
тиісті баллын қойып бағалайды.
.
|
Қолшатыр
|