Калмангарина Бибигуль
Каиржановна
Қобда ауданы,Сарбұлақ
орта мектебінің
география пәні
мұғалімі
Сабақтың тақырыбы:
Литосфераның тектоникалық қозғалыстары
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты (оқу
бағдарламасына сәйкес):
7.3.1.3.Жер қыртысының
тектоникалық .қозғалыстарын талдайды :
дрейф,коллизия,субдукция,спрединг.
Сабақ
жоспары:
2-минут.Сабақтың
басы: І.Ұйымдастыру кезеңі
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
мақсатында психологиялық ахуал туғызу
«Жүректен
жүрекке»тренингі арқылы бір-біріне
жылы лебіздер айтады
«Жаныма жақын
түстер» әдісімен
түрлі геометриялық
фигуралардан мозайка құрастыру бойынша топқа
бөлінеді.
І топ – «Жасылдар» ІІ топ-
«Сарылар» ІІІ топ-«Көктер» ІҮ топ-«Ақтар»
Ә р топтан
бір бақылаушы тағайындалады.
3-минут.ІІ.Үй тапсырмасын
еске түсіру
«Миға шабуыл»
әдісі
(Ж) Литосфералық плиталардың
орналасуын картадан көрсетеді және
сипаттайды.
Дескриптор:
-Литосфералық плиталардың
орналасуын картадан көрсетеді;
-Литосфералық плиталардың
атауларын атайды;
-Плиталардың
мұхиттық немесе материктік екенін
ажыратады;
Қалыптастырушы
бағалау:
Оқушыларды смайликтер арқылы
бағалау
Сабақтың ортасы
2-минут «Ассоциация» құру»
Литосфералық
тақталар қозғалысы
Білу,түсіну
2-минут.«Ой толғау»
1-тапсырма.(С)Бейнеролик бойынша ой
қозғау
Интербелсенді тақтадан
литосфералық тақтаның қозғалысы туралы бейнеролик көрсетіліп,жаңа
сабақтың тақырыбы мен мақсаты ашылады.
Дескриптор:
-Литосфералық тақталардың қозғалысы туралы
айтады;
Қалыптастырушы бағалау:
Оқушыларды мадақтау арқылы
бағалаймын.(керемет,жарайсың)
24-минут.Қолдану,талдау
2-тапсырма.(Т)
ЖИГСО немесе «Оймышты ара»
әдісі арқылы оқушылар мәтіннің абзац бойынша
бөлінген бөліктерімен жұмыс жасайды.
Төрт топқа берілген тапсырмалар тақырыбы бойынша
постер қорғайды.
І топ -«Литосфералық тақталардың
қозғалысы»
ІІ топ- «Литосфералық тақталар
шекарасының І
типі»
ІІІ топ – «Литосфералық тақталар шекарасының ІІ
типі»
ІҮ топ – «Лиосфералық тақталар шекарасыныңың ІІІ
типі»
Дескрипторлар :
Әр топ:
-Мәтіннен қажетті ақпараттарды
алады;
-Керекті ақпараттарды топтарға
жеткізеді;
Мәтіндер бойынша:
-Материктердің көлденең қозғалысын
біледі;
-Континенттік дрейф гипотезасын
түсінеді;
-Материктік және мұхиттық плиталардың
айырмашылығын айтады;
-Спрединг(жайылма) құбылысын
түсінеді;
-Субдукция
үдерісін(ену)түсінеді;
-Тектоникалық жарықтар туралы
біледі;
Қалыптастырушы бағалау:
«Бас бармақ» әдісі бойынша
бағалаймын
5-минут. Сабақтың
соңы.Жинақтау
3-тапсырма(Ж)
«Картамен жұмыс» бойынша
Гималай,Анды таулары және Мариан шұңғымасын тауып,олардың
қалыптасуын түсіндіру
Дескрипторлар:
-Гималайтауы Еуразия және
Үнді-Еуропа литосфералық плиталарының,яғни екі материктік плитаның
соқтығысуынан пайда болатынын біледі;
-Литосфералық плиталардың
сығылғандығының нәтижесінде қатпарлы таулар Андының
қалыптасқандығын түсінеді;
-Мариан шұңғымасы материктік
плита мен мұхиттық плиталардың соқтығысуы нәтижесінде пайда
болғандығын анықтайды;
Қалыптастырушы
бағалау:
«Бағдаршам»әдісі арқылы
бағаланады.
Қызыл түс- түсінген
жоқпын;Сары түс –сұрағым бар; Жасыл түс- бәрі
түсінікті;
2-минут.Сабақ бойынша рефлексия
«Екі жұлдыз,бір
тілек»әдісі бойынша
:
Бүгінгі сабақта маған
ұнаған екі нәрсе.....
- Жақсартуды қажет ететін
бір нәрсе....
Үйге
тапсырма:Литосфералық тақталарды
картаға түсіру,бүгінгі сабақта өткен терминдердің анықтамаларын
жаттау.