Ұйымдастыру:
1.1 Сынып
оқушыларымен амандасу
1.2 Сынып
оқушыларына жағымды ахуал
туғызу
1.3 Оқушыларды
түгендеу
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
( Оқушылар арнайы
дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып бір біріне тілек
тілейді және гүлдің күлтелеріне логарифм қасиеттері
жазылады,қасиеттерді дұрыс тапқандары бойынша топқа
біріктіріледі.
Саралау тәсілі: «Жіктеу»
(оқытудың болжалды міндетіне қарай аралас
топ)
топқа бөлу (гүл
күлтелерін таңдау арқылы топқа
бөлу)
Белсенді оқу
әдісі: «Гүлмен тілек» Гүл күлтелеріне жазылатын
логарифмдік қасиеттер.Қасиеттердің оң жағы бір бөлек сол жағы бір
бөлек жазылады,бірін бірі дұрыс тауып топ құрады.1)
а2 в;
в;
2) 1;
0;
3) +
; ;
4) n ;
;
ҚБ: Мадақтау
(жарайсыңдар, өте тамаша,
т.с.с)
Саралау тәсілі:
«Диалог және қолдау
көрсету»
Белсенді оқу
әдісі: «Конверттегі
сұрақ»
Үй
тапсырмасы: көршілерімен дәптерлерін
алмастыру арқылы тексеріледі. (Мұғалім үй тапсырмасының жауаптарын
интербелсенді тақтада слайд беттерінен көрсетеді, оқушылар
дәптерлерін алмастыру арқылы бір бірін мұғалімнің жауабымен
тексереді)
Ойлау
дағдыларының деңгейі: білу,
түсіну
I
топ
1. Көрсеткіштік
теңдеудің анықтамасы?
2. Логарифмнің
қасиеттері?
3.
log232 ?
II
топ
1. Көрсеткіштік
теңдеулер шешудің
қасиеттері?
2. Натурал
логарифмнің анықтамасы?
3.
log327 +
log39 ?
III
топ
1.Көрсеткіштік
теңдеуді бірдей негізге келтіріп шығару тәсілі оң және бірге тең
емес дәреженің қандай қасиетіне
негізделген?
2. Логарифмнің
анықтамасы?
3. log464 ?
IV
топ
1. Ондық логарифмнің
анықтамасы?
2. log327 -
log39 ?
3. log749 ?
Дескриптор:
Білім
алушы:
Қалыптастырушы
бағалау: «Үш шапалақ» әдісі арқылы
оқушылар жауаптарына қарай бірін – бірі бағалайды.Егер жауап толық
болмаса шапалақ саны
азаяды
|