Сабақ кезеңі/
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
Басы
3
минут
7 минут
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
-
оқушылармен сәлемдесу
- оқушылардың назарын
сабаққа аударту
- оқушылармен бірге
сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алу
Оқушыларды топқа
бөлу:
Шоколад таратылады.
Алған шоколадтарына үш түсті қағаздар бекітілген, түстер бойынша
топтарға бірігеді:
I – топ:
жасыл;
II –топ:
қызғылт;
III – топ:
сары.
ІІ. Өткен сабаққа
шолу.
Оқушылардан «Логарифмдік теңдеулерді шешу
әдістерін» «Галлерея» әдісімен көрсету
сұралады.
|
Оқулық,
құрал-жабдықтарын дайындау
Сабаққа
зейін салу.
Үй
тапсырмаларын презентациямен интербелсенді тақтада
қоғау.
|
Үй тапсырмасын келесі
топ алдыңғы топты бағалау парақшасына бағалайды.
Қалыптастырушы
бағалау: оқушылар бірін-бірі
бағалайды.
|
Ә.Н.Шыныбеков;
Д.Ә.Шыныбеков; Р.Н.Жұмабаев
«Алгебра және анализ
бастамалары»
2-бөлім
Алматы «Атамұра»
2020
Интербелсенді
тақта
PowerPoint
|
Сабақтың
ортасы
13 минут
|
ІІІ. Топтық
тапсырма
(әр топқа 3 есептен
беріледі)
I
– топ:
I
I –топ:
I
II – топ:
|
Білім алушы:
Тақтаға әр топтан екі оқушы шығып екінші және үшінші
есептерді қорғайды.
|
Бір топтың есебін келесі
топ та орында отырып шығарып, дұрыстығын тексеру қажет, сол бойынша
жауап парақшасына тиісті ұпай қояды
Қалыптастырушы
бағалау: оқушылар бірін-бірі
бағалайды.
|
И.П.Рустю мова;
С.Т.Рустю мова
Тренажер по Математике
для подготовки ЕНТ
Часть 3
Алматы,
2013
Кеспе
қағаздар
Жауап
парақшасы
|
7
минут
|
IV. «Тұлғаны
таны»
Әр топқа экраннан логарифм
ұғымын математика ғылымына енгізуде үлес қосқан математиктердің
суреттері көрсетіледі.
2 минут уақыт ішінде ортаға
шыққан оқушы тұлғаларды дұрыс табу керек.
Математиктер:
-
Джон Непер- Шотландық
математигі,1614 жылы логарифм кестесін ойлап
тапқан;
-
Иоганн Кеплер - неміс
астраномы, логарифм белгісінің
алғашқы нұсқасы log
белгілеуін 1624 жылы
енгізді,
-
Эдмунд Гунтер-логарифмдік сызғыш ойлап
тапты.
-
Михаил Штифель – алғашқы логарифмдік кестені
құрушылардың
бірі,«Arithmetica
integra»,
1544;
-
Леонард Эйлер-
логарифмдік функцияның комплекстік жиында таралуын
тұжырымдады.
-
Карлу Фридриху Гаусс –
логарифмдерді қосу және азайтуды есептеді,
1800.
|
Ортаға бір топтан бір оқушыдан
шығады, арқасын экранға қаратып отырады. Қалған топ мүшелері
экранда көрсетілген тұлғаны жасырады, ортадағы оқушы мүмкіндігінше
бірнеше адамдың атын атап табады.
|
Топтар
бірін-бірі
бағалайды.
Неше адамды табаса,
соған сай балл қойылады.
|
PowerPoint
Интернет ресурстары нан
алынған математик тер портреттері
Жауап
парақшасы
|
Сабақтың
соңы
5 минут
|
V. Жеке
жұмыс
«Иә-жоқ» тапсырмасын топ
ішіндегі оқушылар жеке орындайды.
-
Логарифмнің негізі теріс және
1-ге тең бола алады
-
Негізі а болатын а санының логарифмі нөлге
тең
-
Негізі а болатын 1 санының
логарифмі бірге тең
-
Екі немесе бірнеше оң
сандардың көбейтіндісінің логарифмі көбейткіштердің логарифмдерінің
қосындысына тең
-
Қатынастың немесе бөлшектің
логарифмі алымының логарифмі мен бөлімінің логарифмінің айырмасына
тең
-
Негізі 10 болатын санның
логарифмі ондық логарифм деп аталады
-
Негізі е саны болатын логарифм бірлік логарифм деп
аталады
-
Логарифмдік функция көрсеткіштік функцияға кері
функция
-
теңдеуінің шешімі 2-ге
тең;
-
теңдеуінің шешімі
болмайды, бос жиын.
|
Оқушылар берілген
сұрақтарға «Иә» немесе «Жоқ » деп берілген кестені
толтырады.
-
Жоқ
-
Жоқ
-
Жоқ
-
Иә
-
Иә
-
Иә
-
Жоқ
-
Иә
-
Иә
-
Жоқ
|
Интербелсенді тақтада
көрсетілген жауаппен
сәйкестендіреді.
1 дұрыс жауапқа 1
балл.
Қалыптастырушы
бағалау: Топтар
бірін-бірі
бағалайды.
|
И.П.Рустюмова;
С.Т.Рустюмова
Тренажер по Математике
для подготовки ЕНТ
Часть 3
Алматы,
2013
Кеспе
қағаздар
Жауап
парақшасы
|
Рефлексия
5 мин
|
VІ.
Сабақ соңында топтардың жинаған ұпайларын
есептеп, қорытынды жеңімпаз топты анықталады.
«Тілектер ағыны»
рефлексиясын орындайды.
Үй
тапсырмасы.
-
-
-
-
-
|
Кезеңдер бойынша жинаған ұпайды есептейді, жеңімпаз топ
анықталады.
Сабақ соңында оқушылар қағаздарға
есімін жазбай өз ойларын, тілек-ұсыныстарын жазып себетке
салады.
Үй
тапсырмасын жазып алады.
|
|
|
|
Саралау –оқушыларға
қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау
оқушылардың
Материалды меңгеру деңгейін
қалай тексеруді жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
|
|
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақт саралау дұрыс жүргізілді
ме?
Сабақтың уақыттық
кезеңдері
сақталды ма?
Сабақ
жоспарынан қандай ауытқулар болды,
неліктен?
|
|
|
|
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткенекі
аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақтыжақсартуға не
ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім,
келесісабақтарда неге көңілбөлу қажет?
|
|
|
|