Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ "Мәдениет: тіл және қарым-қатынас" 5 -сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша сабақ беретін ұстаздарға,бір күнгі сабақ жопары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
01 Наурыз 2018
5273
65 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бөлімнің атауы: Мәдениет: тіл және қарым-қатынас | Мектеп: «№48 ЖОББМ» КММ | |
Күні: 28.06.2017 жыл | Мұғалімнің аты-жөні:Абдрахманова Г.Д | |
Сынып: 5 Пәні: қазақ тілі | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Тіл- қарым-қатынас құралы | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | Т/А3 Мәтіннен ақпаратты анықтау.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау. | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: Мәтін мазмұнын түсінеді; Негізгі және қосымша ақпараттарды ажырата алады | |
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтін мазмұнын толық түсінеді. Негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды | ||
Кейбір оқушылар орындай алады: Өз ойын толық білдіре алады,дәлелдейді. | ||
Бағалау критерийі | ||
Тілдік мақсат | Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: аудармашы,басшы, шапан, қазақ, сурет, әкімшілік | |
Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:сөйлеу арқылы, күнделікті өмір, кеңес беру, басты құрал | ||
Құндылықтарға баулу | ||
Пәнаралық байланыс | Әдебиет,тарих | |
АКТ –ны қолдану дағдылары | Таныстырылым | |
Алдыңғы білім | Бастауыш сыныпта алған білім, білік, дағдыларына сүйенеді. | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы 2 мин 5-8 мин | Қызығушылықты ояту.Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу. (Оқушыларды шеңбер бойымен тұрғызып, сағат тілімен жылжи отырып,көршісінің өзіне ұнаған бір қасиетін айтқызу,яғни қандай тақырыпқа шығуымыз мүмкін? Оқушылар болжайды. "Болжау" әдісіС.Тыңдалым алдындағы тапсырма. Оқушыларға бірнеше сұрақ жазылған парақша ұсынып, сол парақшадағы сұрақтар бойынша топқа бөлу. Соның төңірегінде оқушылардың ойлау және сөйлеу мәдениеті негіздері анықталады: Берілген сұрақтарды жұпта отырып талқылайды. Жауап бергенде бірінің жауабын бірі толықтырып кетеді.Мұғалім жетекші сұрақтар арқылы жетелеп отырады.1.Оқушылар «Мәдениет» сөзін қалай түсінесіңдер? 2.Жалпы «Сөйлеу» кімдерге тән қасиет? 3.Қалай ойлайсыздар? Ауызекі сөйлеу және жазба тілді бір-бірінен қалай ажыратамыз? 4.Тілдің маңыздылығы?Алған сұрақтарына жауап қайтарады.(Балалар өз ойын жеткізіп айтуда олардың ойлау және сөйлеу мәдениетінің қаншалықты деңгейде екенін аңғаруға болады. Оларға мұғалім жетекші сұрақты қою арқылы ойларын еркін жеткізуге көмектесіп отырады.) Бағалау. Өз ойын айтуда қысылмай еркін әрі әдемі жеткізуге тырысқан оқушыға мұғалім «Керемет!», ал өзінің пікірін барынша жеткізгендерге «Жарайсың!» деп жазылған қағаздармен марапат жасайды. Оқушылар қол соғып жігерлендіреді. Оқушылар өздері орындаған тапсырмадан нені аңғарғанын байқап, яғни бүгінгі сабақтың тақырыбын өздері ашады.Мұғалім оқушыларға жаңа сабақтың тақырыбын анықтау мақсатында сұрақтар қояды. | |
Сабақтың ортасы 2 мин 15 мин 15 мин | Мағынаны тану.Мұғалімнің түсіндірмесі:Мәтіндегі негізгі ақпарат – мәтіннің негізгі идеясы, негізгі фактілері екенін ескере біл.Мәтіндегі қосымша ақпарат мәтінге қосымша берілген иллюстрациялар, кестелермен қатар, негізгі ойды қолдауға бағытталған цитаталар (дәйектемелер), ойды дәлелдеуге негіздейтін мысалдар жатады. Мұндай ақпараттар мысалы, себебі, көбіне т.б. деген сияқты сөздермен көрсетіледі Т Оқушылар кері байланыс береді: Ж.Екінші тапсырма.Мақалдың құрылымына, дұрыс құрылғанын,дұрыс аяқталғанына мән беру керек .«Аялдама әдісі» бойынша орындайды.Бірнеше мақал сөздердің алдыңғы бөлігі слайдтан көрінеді.Оқып шығып соңын жалғастыру керек. Тапсырманы орындағанда оқушының шапшаңдығы бағаланады.Бабам тілі – дана тіл. Өнер алды – қызыл тіл. Тіл тас жарады, тас жармаса, бас жарады. Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құметте!Тіл мәртебесі – ел мәртебесі. Ана тілің арың бұл!Тілі өлген ел – тірі өлген ел. Бір-біріне түсіндіреді.Саралау тапсырмасы.Қабілетті оқушы бір мақалдың өз түсінгені бойынша суретін салады. ҚБ. Бас бармақпен бағалау | Қазақ тілі 5 сыныпАлматы «Атамұра»2017 Аудиотаспа,ВидеотаспаМаркер,қалам |
Сабақтың соңы 3 мин | Рефлексия:Күн-бәрі түсінікті болды. Жартылай бұлт- аз жауап бердім. Бұлт-ойланып қалған тұсым көп болды. Кері байланыс: екі жұлдыз, бір тілек Үйге тапсырма: | |
Қосымша мәлімет | ||
Дифференциация – қалай жүзеге асырылды. Көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Берілген мәтіннен тірек сөздерді табуға ықпал ету......................................... Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз? Мақал-мәтел негізінде сурет салады. | Бағалау.Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Басбармақ, екі жұлдыз,бір тілек арқылы бағалау. | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау; Жайлы атмосфера қалыптастыру |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге? | Бұл бөлімді сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін қолданыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):1.2.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1.2.Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)