Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ОүБ, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту,АҚТ,оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Сабақтың мақсаты Ақынның өмірі және шығармашылығымен танысу, алған білімдерін өмірде қолдана алу
Күтілетін нәтиже: ақынның өмірі және шығармашылығымен танысып, алған білімдерін өмірде қолданады.
Қолданылатын ресурстар: Сөздік жұмысы, кеспе қағаздар, ватмандар, түрлі- түсті фломастер, қарындаштар, компьютер
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақтың
тақырыбы:Мағжан Жұмабаевтың өмірі
мен шығармашылығы
Сыныбы:6
«А
Қоланылатын
модульдер:ОүБ, сыни тұрғыдан ойлауға
үйрету, диалогтік оқыту,АҚТ,оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
оқыту.
Сабақтың
мақсаты:Ақынның өмірі және
шығармашылығымен танысу, алған білімдерін өмірде қолдана
алу
Күтілетін
нәтиже:ақынның өмірі және
шығармашылығыментанысып, алған білімдерін
өмірде қолданады.
Қолданылатын
ресурстар:Сөздік жұмысы, кеспе қағаздар,
ватмандар,түрлі- түсті фломастер,
қарындаштар, компьютер
Сабақтың
барысы
Оқып-үйренудің
мақсаты
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Ресурстар
Қолданылатын
модульдер
Ұйымдасты
ру
кезеңі
Ынтымақтастық ортаны
орнату
- Сәлеметсіздер
ме?
- Қазір қай жыл
мезгілі?
- Сәуір көктемнің қай
айы?
- Аптаның қай
күні?
- Жұма аптаның нешінші
күні?
- Сабаққа деген көңілдерін
қандай?
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді, сабаққа
бағытталады.
сұрақ-жауап арқылы
жүргізу
Сыни тұрғыдан
ойлау
Жаңа
сабақ
Сабақтың тақырыбын
ашу
Сабақтың мақсатымен
таныстыру
Топқа
бөлу
1 топ –
Ақындар
2 топ –
Жазушылар
Бейнетаспа арқылы сабақты
ашу
Түрлі түсті жапырақтар арқылы
топқа бөлінеді Бейнетаспа арқылы тақырыпты
ашады
Сұрақ-жауап
Қима
қағаздар
Бейнетаспа
Презентация
СТО
Диалог
тік
оқыту
АҚТ
Сөздікпен жұмыс
6
Осы сөздердің мағыналарын
тусіндіру, аудару.Дұрыс айтуға
дағдыландыру
Мұғалім сөздерді мәнерлеп
оқиды;
Жаңа сөздермен сөз тіркестерін
құрау.
Сөз тіркестерін, сөйлем
құрастыру.
Дәулетті -
зажиточный
Сауат ашу – учиться
грамоте
Қамқорлық -
забота
жалған айып – ложные
обвинение
тыс қалған жоқ – не остался
без внимания
қуғын-сүргін – репрессия,
изгнания
халық жауы – враг
народа
Оқушылар мұғалімнен кейін
сөздері дауыстап
оқиды;
тізбекпен
оқиды.
Дәулетті
отбасы
қамқор
болу
жалған айып
тағу
Жаңа сөздерді сөздік дәптерге
жазу.
Компьютер
Презентация
СТО
АҚТ
ОүБ
Тапсырма
Мәтінді беріп, әртүрлі әдістер
арқылы ақынның өмірі және шығармашылығымен
таныстыру
1 –
тапсырма.Мәтінгі екі бөлікке бөліп
«Мағжанның өмірі мен
шығармашылығы»постер
құрастыру
1
топ.
Мағжан Жұмабаев 1893
жылы, 25 маусымда Солтүстік Қазақстан облысы Булаев ауданында
дәулетті отбасында өмірге келген. Ауыл мұғалімінен хат танып ,
түрік,парсы,орыс тілдерін үйренеді. 1905 жылы Қызылжардағы
медресеге оқуға түсіп, оны жақсы бітіріп шығады. Кейін Уфадағы
Ғалия медресесіне оқуға келеді. Осы жылдардан бастап,Мағжан тұңғыш
өлеңдерін жаза бастайды.Ақынның алғашқы өлеңдер жинағы «Шолпан »
деген атпен 1912 жылы Омбы қаласындағы мұғалімдер семинариясына
түсіп, 1916 жылы бітіріп
шығады.
2
топ
Семинарияны бітірген соң «Алаш»
партиясын құруға қатысады. Ақынның көптеген өлеңдері шет тілдерде
де басылды. Ол шығыс, орыс ақындарының шығармаларын қазақ тіліне
аударды. Жастар тақырыбы да ақын қаламынан тыс қалған жоқ. «Мен
жастарға сенемін», «Қарағым» атты өлеңдерінде болашақ –білімді
азаматтар қолында екеніне сенім білдіреді. М.Жұмабаев 1929 жылдан
бастап қуғын-сүргінге ұшырайды. Түрмеге түсіп, «халық жауы» деген
жалған айыппен сотталып, 1938 жылы жазықсыз
атылды.
1
топ,2 топ оқушылары мәтінді
оқып,постер
құрастырады
Ватман
Түрлі түсті
фламастерлер
___________
Баға
Тапсыр
ма
Тапсыр
ма
бес жолды
өлең
қорытынды
баға
«5»
«4»
«3»
СТО
АҚТ
ОүБ
Сергіту
сәті
«Кім жылдам?»
ойыны
Кірпінің алмаларына орыс
тілінде сөздер жазылады, кім тез аударады сол
жеңеді
1. родился – туды,
born
2. забота – қамқор,
care
3. семья – отбасы, a
family
4. счастливо – бақытты,
happy
5. 1893 – бір мың сегіз жүз
тоқсан үш,one thousand
eight
hundred ninety
three
6. добрый – мейрімді,
king
7. июнь –
маусым,June
8. писатель–
жазушы,writer
9. учитель – мұғалім,
teacher
Оқушылар орыс тілінен қазақша,
ағылшын тіліне
аударады
Кірпінің суреті және арқасына
ілінген алмалары
СТО
АҚТ
ОүБ
Тапсырма
Мәтінді беріп, әртүрлі әдістер
арқылы ақынның өмірі және шығармашылығымен
таныстыру
2 тапсырма: Әр топтың өз
мәтінінен Кім? Не? Қандай?сұрақтарына жауап беретін сөздерді жазып
алу
кім?
не?
қандай?
Ватман түрлі түсті
маркерлер
___________
Баға
Тапсыр
ма
Тапсыр
ма
бес жолды
өлең
қорытынды
баға
«5»
«4»
«3»
СТО
АҚТ
ОүБ
Қорытынды
Сабақты
қорытындылау
«Мағжан» сөзімен бес жолды
өлең құрастыру.
1 –
жолы: Зат есім
2 –
жолы: Зат есім + сын есім
3 –
жолы: Үш етістік
4 –
жолы: Сөйлем
5 –
жолы: Түйін сөз
екі топтың оқушылары 5 жолды
өлең құрастырады
А-4 қағаздар түрлі түсті
маркерлер
___________
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз