Алматы облысы, Райымбек
ауданы,
«Т.Жанұзақов атындағы орта
мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен»
КММ
қазақ тілі мен әдебиеті пәні
мұғалімдері
Стыбеков
Муталип
Достарбекова
Шолпан
|
Сабақ : қазақ
тілі
|
Мектеп:
|
Күні
:
|
|
Сынып: 7 б
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспағандар:
|
Бөлім
атауы
|
Көшпенділер мәдениеті,
өркениеттің бастауы.
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Көшпенділер мәдениеті
(Қазақ тілі пәнін гуманитарлық пәндермен кіріктіріп оқыту арқылы
оқушыларды ұлттық патриотизмге
тәрбиелеу)
|
Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу мақсаттары
|
7Т/А3
Тыңдалған мәтіннің мазмұнын
түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата
білу.
7ӘТН4.2.1 Сөйлеу тіліндегі
интонация, кідіріс логикалық екпіннің мәнін түсініп
қолдану.
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлығы: мәтін мазмұнын түсіну,
берілген ақпаратат бойынша факті мен көзқарасты ажырата
біледі.
Көбі: тақырыпты ашу барысында өз
ойын ашық білдіре алады.
Кейбірі: сөйлеу тіліндегі интонация
кідіріс логикалық екпіннің мәнін түсініп
қолданады.
|
Күтілетін
нәтижелер
|
Көшпелілер мәдениетінің
адамзат өркениетіндегі жетекші рөлін түсінеді, тақырыпқа қатысты
сөздік қорын жетілдіреді.
|
Сабақтың
түрі
|
Кіріспе
сабақ
|
Қажетті құрал
–жабдықтар
|
Интербелсенді тақта, суреттер,
кестелер, бейнекөрініс.
|
Оқыту
әдістері
|
Микрофон әдісі, Анықтама
бұрышы, шаттық шеңбері, ой шақыру.
|
Құндылықтар
|
Ұлттық патриотизм. Рухани
жаңғыру
|
Дереккөздері
|
Ғаламтор материалдары,
әдістемелік құрал, дидактикалық
материалдар
|
Пәнаралық
байланыс
|
Әдебиет,
тарих
|
Жоспар
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің іс
әрекеті
|
Оқушының іс
–әрекеті
|
Жағымды психологиялық
жағдаят қалыптастыру
Пазл әдісімен топқа
бөлінеді
(3
минут)
|
(Т.) Мәдениет, әдептілік,
сыпайылық туралы мақал – мәтел. (2 минут)
Құралған суреттер арқылы
оқушыларға сабақ тақырыбын аштыру, мақсатты
анықтау.
|
Мақал – мәтелдің мағынасын
ашады. І топ Алтын
адам
ІІ топ Руна
жазулары
ІІІ топ Қорқыт
ата
|
Өткен сабақты
тексеру
«Ширату
жаттығулары»
«Көшпелі микрофон»
әдісі( 3
минут Қызығушылықты
ояту.
(Т.) 1-
тапсырма.
«Кластер әдісі» арқылы
«Көшпенділер мәдениеті»
ұғымын
ашу
(3
минут)
|
-
Ежелгі 10 тарихи қаланы атай
аласыңдар ма?
-
Халық ауыз әдебиетінің 10
туындысын атап шығыңдар
-
10 халық әнін естеріңе түсіріп
көріңдер.
|
«Болашаққа бағдар, рухани
жаңғыру» елбасының жолдауымен байланыстыра отырып сұрақтарға жауап
береді.
Көшпенділер мәдениеті
туралы өз ойларымен бөліседі
|
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмалары 2 -
тапсырма.
Мәтінді үнтаспадан тыңдап,
нақты деректер мен авторлық көзқарасты анықта (5
минут)
|
Дескрипторлар: Білім алушы
- Мәтіндегі нақты
деректерді, авторлық көзқарасты анықтай
алады;
- Анықталған көзқарасқа
нақты факті, делелдер келтіреді;
-Мәтінді өз сөзімен
баяндап, талдау жасай алады.
|
Топта ақылдаса отырып нақты
деректерімен өздерінің көзқарасын айтып
шығады.
Жазғандарын алдымен жұпта
салыстырады. Бір-біріне талдаулар жасап ортақ нұсқа дайындайды.
Сосын сынып алдында қорғайды
|
(Т.) 3-
тапсырма.
Берілген тақырыптар бойынша
постер құрастырыңдар
(10
минут)
|
І топ.Көшпенділер дәуіріндегі
тарихи қалалар туралы өз ойларыңды постерге түсіріп,
қорғаңдар
ІІ топ
Көшпенділердің жазу -сызу мәдениетін және ауыз
әдебиеті жайында өз ойларыңды постер арқылы дәлелдеңдер
ІІІ топ
Көшпелілердің өнері, музыкасы жайлы
көзқарастарыңды постер арқылы дәлелдеңдер
|
Оқушылар көшпенділер
тарихынан әдебиетінен өнерінен және музыкасы жайлы ақпаратты топ
алдында дәлелдейді.
|
|
|
Қосымша
ақпарат
|
Қорытындылау
Сабақ
мақсаттары/ оқу
мақсаттары қол жетімді болды
ма?
Бүгін оқушылар нені
үйренді?
Оқу атмосферасы қалай
болды?
Менің жұмысым жоспарлы болды
ма?
Мен уақытымды дұрыс жоспарлай
алдым ба?
Жоспарыма қандай өзгертулер
енгіздім және неге?
|
Төмендегі бөлікті сабағыңыз
туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз. Сол жақ бағаннан өз
сабағыңызға қатысты ең орынды келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Сабақта оқу мақсатына жете
алдық
Көшпелелер мәдениетінен
мағлұмат алды. Берілген ақпарат бойынша өз көзқарастарын білдірді.
Тілдік бағдар бойынша мәлімет
алды
Оқушылар сабаққа белсенді
қатысып отырды
Жоспарлы түрде болды, бірақ
көп жоспарлап қойғанымызды
байқадық
Уақытты тиімді жоспарлай
алмадық. (Кей тапсырма уақыттың көбін
алды, сол себепті екінші тапсырмада уақытты
шектедік)
Қосымша сұрақтардың санын
шектеп, негізгі тақырыптан
ауытқымау керек
екен.
|
Қорытынды
бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе не
(оқытуды да, оқуды да қатар
қарастырыңыз)?
1.Көшпелі микрофон әдісі
бойынша жүргізілген мәліметтер
2. Саралау
тапсырмасы
Қандай екі нәрсе сабақты
жақсартар еді (оқытуды да, оқуды да қатар
қарастырыңыз)?
1. Бағалауды дұрыс
ұйымдастыру.
2. Оқушылардың рефлекция жасай
алуы
Бұл сабақтан мен келесі
сабағыма әсер ететін, сынып туралы немесе оқушылар жайында нені
білдім?
Сыныпта саралап оқытудың
тиімді жолдарын қарастыру арқылы және тиімді әдіс-тәсілдерді
тақырыпқа сай таңдау.
|
|