Алматы облысы, Райымбек ауданы, «Т.Жанұзақов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріСтыбеков Муталип Достарбекова Шолпан
|
Сабақ : қазақ тілі | Мектеп:
|
Күні : |
|
Сынып: 7 б | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспағандар: |
Бөлім атауы | Көшпенділер мәдениеті, өркениеттің бастауы. |
Сабақтың тақырыбы: | Көшпенділер мәдениеті (Қазақ тілі пәнін гуманитарлық пәндермен кіріктіріп оқыту арқылы оқушыларды ұлттық патриотизмге тәрбиелеу) |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 7Т/А3 Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу.7ӘТН4.2.1 Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану. |
Сабақтың мақсаты: | Барлығы: мәтін мазмұнын түсіну, берілген ақпаратат бойынша факті мен көзқарасты ажырата біледі.Көбі: тақырыпты ашу барысында өз ойын ашық білдіре алады.Кейбірі: сөйлеу тіліндегі интонация кідіріс логикалық екпіннің мәнін түсініп қолданады. |
Күтілетін нәтижелер | Көшпелілер мәдениетінің адамзат өркениетіндегі жетекші рөлін түсінеді, тақырыпқа қатысты сөздік қорын жетілдіреді. |
Сабақтың түрі | Кіріспе сабақ |
Қажетті құрал –жабдықтар | Интербелсенді тақта, суреттер, кестелер, бейнекөрініс. |
Оқыту әдістері | Микрофон әдісі, Анықтама бұрышы, шаттық шеңбері, ой шақыру. |
Құндылықтар | Ұлттық патриотизм. Рухани жаңғыру |
Дереккөздері | Ғаламтор материалдары, әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар |
Пәнаралық байланыс | Әдебиет, тарих |
Жоспар |
Тапсырма | Мұғалімнің іс әрекеті | Оқушының іс –әрекеті |
Жағымды психологиялық жағдаят қалыптастыру Пазл әдісімен топқа бөлінеді(3 минут) | (Т.) Мәдениет, әдептілік, сыпайылық туралы мақал – мәтел. (2 минут)Құралған суреттер арқылы оқушыларға сабақ тақырыбын аштыру, мақсатты анықтау. | Мақал – мәтелдің мағынасын ашады. І топ Алтын адамІІ топ Руна жазуларыІІІ топ Қорқыт ата
|
Өткен сабақты тексеру«Ширату жаттығулары»«Көшпелі микрофон» әдісі( 3 минут Қызығушылықты ояту.
(Т.) 1- тапсырма.«Кластер әдісі» арқылы «Көшпенділер мәдениеті» ұғымын ашу(3 минут)
| Ежелгі 10 тарихи қаланы атай аласыңдар ма?Халық ауыз әдебиетінің 10 туындысын атап шығыңдар10 халық әнін естеріңе түсіріп көріңдер.
| «Болашаққа бағдар, рухани жаңғыру» елбасының жолдауымен байланыстыра отырып сұрақтарға жауап береді.
Көшпенділер мәдениеті туралы өз ойларымен бөліседі |
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары 2 - тапсырма.Мәтінді үнтаспадан тыңдап, нақты деректер мен авторлық көзқарасты анықта (5 минут)
| Дескрипторлар: Білім алушы- Мәтіндегі нақты деректерді, авторлық көзқарасты анықтай алады; - Анықталған көзқарасқа нақты факті, делелдер келтіреді; -Мәтінді өз сөзімен баяндап, талдау жасай алады.
|
Топта ақылдаса отырып нақты деректерімен өздерінің көзқарасын айтып шығады. Жазғандарын алдымен жұпта салыстырады. Бір-біріне талдаулар жасап ортақ нұсқа дайындайды. Сосын сынып алдында қорғайды
|
(Т.) 3- тапсырма.Берілген тақырыптар бойынша постер құрастырыңдар (10 минут)
| І топ.Көшпенділер дәуіріндегі тарихи қалалар туралы өз ойларыңды постерге түсіріп, қорғаңдарІІ топ Көшпенділердің жазу -сызу мәдениетін және ауыз әдебиеті жайында өз ойларыңды постер арқылы дәлелдеңдер ІІІ топ Көшпелілердің өнері, музыкасы жайлы көзқарастарыңды постер арқылы дәлелдеңдер
| Оқушылар көшпенділер тарихынан әдебиетінен өнерінен және музыкасы жайлы ақпаратты топ алдында дәлелдейді.
|
|
|
|