Сабақтың басы
2 минут
5 минут
2 минут
1 минут
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
1.Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Көңіл-күйлерің жақсы
ма?
3. Сабаққа дайынсыңдар
ма?
-Жақсы болсаңдар,
қуаныштымын.
Сабағымызды бастамас
бұрын, алдыларыңда жатқан "Блоб" ағашына бүгінгі тақырыпқа дейінгі
уақытта қай жерде тұрғандарыңды
белгілеңдерші!
* Excel программасын ашып, баллдарын қойып, белгілеп
отыратынымды ескерту.
2. Алдымен өткен
тақырыпты еске түсірейік!
Дискриптор:
1. Python программалау
тілінде жазылған программаның қатесін
табады.
2. Арифметикалық
амалдарды қолдану жолын табады.
3. Амалды орындау
нәтижесінің типін анықтайды.
4. Нәтижесі теріс сан
болатын меншіктеу операторларын
анықтайды.
5. Арифметикалық
өрнектің балама жазбаларын
анықтайды.
3. "Сөз құра" әдісі
арқылы сабақтың тақырыбын анықтау.
Сонда, балалар, бүгінгі
өтетін тақырыбымыз қалай аталады
екен?!
-
Жарайсыңдар!
Сонымен бүгінгі өтетін
сабағымыздың тақырыбы: "Мәліметтерді енгізу және шығаруды
ұйымдастыру".
|
Амандасады, кезекші
оқушы жоқ оқушыны айтады.
-
Жақсымыз
Өткен тақырыптар
бойынша берілген 5 сұраққа жауап
береді
Сөздерден сөйлем
құрастырады
Сабақтың тақырыбын
дәптерге жазады. Сабақтың мақсаттарымен және күтілетін нәтижемен
танысады.
|
Тамаша
Жеткілікті
Талпын смайликтері
арқылы бағалау
|
plickers.com
|
Сабақтың
ортасы
15 минут
|
Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Nearpod платформасын ашу.
Сабақтың мақсаты,
күтілетін нәтижесіне, айнымалыларды меншіктеу жолдарына ақпараты
шығару опцияларына тоқталу.
Input(), print() операторлары туралы
тоқталу.
Сендер print() функциясын программада
пайдаланып көрдіңдер. Экранға мәліметтерді шығаруға рrint()
функциясы жауап береді. Егер код файлда болса, бұл функциясыз жұмыс
жасай алмайсыңдар.
Программалау тілінде мәліметтерді енгізу
және шығару программада маңызды рөл
атқарады.
Мысалы, мына сандарды экранға шығарып
көріңдер
>>>
print(1025)
Нәтижесі: 1025
>>>
print(16.58)
Нәтижесі: 16.58
>>>
print(″Программа″)
Нәтижесі:
Программа
>>>print(″c:=″,
1)
c:= 1
one =
1
two =
2
three =
3
>>> print(one,
two, three)
Нәтижесі:
c:=1
1 2
3
Сонымен қатар print ()
функциясы қосымша параметрлермен қамтамасыз етілген.
Мысалы, sep
параметрі арқылы жолдардың ортасында мынадай бөлгіш орнатуға болады:
>>>
print(″Дс″,″Сс″,″Ср″,
″Бс″,
″Жм″,
″Сн″,
″Жк″,
sep=″-″)
Дс-Сс-Ср-Бс-Жм-Сн-Жк
>>> print(1, 2, 3, sep=″//″)
1//2//3
Python программасына пернетақтадан
мәліметтерді енгізуге input () функциясы жауап
береді.
|
Мұғалімді
тыңдайды
print() функциясының
синтаксисін дәптерге жазады
Input() функциясының
анықтамасын дәптерге жазады
Компьютермен жұмыс
жасайды
|
Керемет
Жеткілікті
Талпын
Тамаша!
|
nearpod.com
Жұмыс
дәптері
|
10 минут
Сергіту
сәті
|
Жеке жұмыс.
Onlіnеmektep
платформасында берілген тапсырмаларды
орындау.
Дескрипторлар:
1. Айнымалының типін
анықтайды.
2. Мән белгілі болған
жағдайда, нәтижесі нешеге тең болатынын
анықтайды.
3. Операторлардың
қызметтері
4. Енгізу операторлары
мен деректер типін сәйкестендіреді.
5. Программалық кодта
қандай қате кеткенін анықтайды.
|
Onlinemektep
платформасында берілген тапсырмаларды
орындайды
|
Керемет
Жеткілікті
Талпын
|
Onlinemektep
|
Сабақты
бекіту
5 минут
|
"Қайталау - білім анасы" дегендей, Learningapps
платформасымен жұмыс
Дескрипторлар:
1. Python программалау
тілінің шығу тарихы
2. Python программалау
тілінің операторлары
3. Арифметикалық
амалдары орындау
|
Learningapps платформасында берілген тапсырмаларды
орындайды
|
|
Learningapps
|
Сабақтың
соңы
5 минут
|
1. "Блоб" ағашы бойынша
енді қай жерде тұрғандарын белгілету (3 оқушыдан
сұрау)
2. Excel программасы
арқылы бағалау.
3.Кері байланыс:
"Қолмен көрсет"
|
"Блоб" ағашы бойынша енді қай жерде тұрғандарын белгілеп,
себебін айтады
Бағаланады
Қолмен көрсет" әдісі
арқылы кері байланыс береді
|
|
|