Сабақтың
мақсаты:
|
а)Ересектердің мамандығы
туралы білімдерін кеңейту, түрлі мамандықтарға қызығушылықты
дамыту, ересектердің еңбегінің маңыздылығы туралы түсініктерін
қалыптастыру, адамдардың өмірінде барлық мамандықтардың маңызды
екенін түсіндіру, ересектердің еңбегіне мейірімділікпен, құрметпен
қарауға, оларға көмек көрсетуге тәрбиелеу.
б)Тәрбиелік: Балаларды мамандық
иелерін үлгі тұтуға тәрбиелеу.
|
ІІ.Негізгі
бөлім
Түзету тапсырмалары: ІІ
кіші топ
1.Мамандықтар туралы түсіндіру.
Атауларын айтқызу, әр маман иесіне қажетті құрал-жабдықтарымен
таныстыру.
2.Математикалық жаттығулар:
Денешова текшелерімен жұмыс.
Математикалық сергіту
сәті:
Оңға, оңға түзу
тұр,
Солға, солға түзу
тұр.
Алға қарай бір
адым
Жоғары, төмен
қарайық,
Орнымызды
табайық.
3.Д\о: «Мамандықтың бәрі
жақсы»
4.Д\о: «Сиқырлы қапшық» құм
астындағы мамандық иелерінің суретін табу.
5.Д\о: «Сиқырлы
сызықтар».
6.Т\о: «Мен өскенде кім
боламын?»
Тәрбиеші, дәрігер, сатушы,
аспаз мамандық иелерімен және олардың еңбегімен таныстыру. Қиық
суреттерден мамандықтарды құрастыруға
үйрету.
Түзету тапсырмалары:
Ортаңғы топ
1.Мамандық иелері туралы
түсінік беру. Слайд арқылы мамандық иелерінің құрал-жабдықтарымен
таныстыру.
2.Математикалық жаттығулар.
М\о: «Жоғары-төмендігі заттар».
Математикалық сергіту
сәті:
Оңға, оңға түзу
тұр,
Солға, солға түзу
тұр.
Алға қарай бір
адым
Жоғары, төмен
қарайық,
Орнымызды
табайық.
Д\о: «Мамандықтың бәрі
жақсы» (сурет бойынша әңгімелеу). «Умница» әдістемесімен
жұмыс.
Д\о: «Сиқырлы
құралдар».
Д\о: «Мамандықтарды
сәйкестендір».
Т\о: «Кім
боламын?»
ІІІ. Сергіту
сәті.
Орнымыздан
тұрайық,
Алақанды
соғайық.
Оңға қарап
иіліп,
Солға қарап
иіліп,
Бір отырып, бір
тұрып.
Түзету тапсырмалары: Ересек
топ
1. «Аспазшының заттарын тап»
балаларға суретпен жұмыс жасату.
Математикалық тапсырмаМ\о: «Үй
құрылысының ретін көрсет». М\о:
«Гараждар».
Д\о: «Кімге не
керек?»
Д\о: «Мамандықтың бәрі жақсы»
үзік нүктелер арқылы бастыру «Жасыл қалам»
әдістемесі.
Д\о: «Қол соғу». Баланың қол
моторикасын дамыту.
Т\о:
«Жоғарыда-төменде» (ұшақ жоғарыда аспанда
ұшады, балық төменде су ішінде жүзеді).
IV.Сабақты қорытындылау.
Балаларды мадақтау, бағалау.
|
Слайд, жеке
суреттер
Қалам, түрлі түсті бояулар,
қағаздар
АКТ, дидактикалық
материалдар
Жеке суреттер,
ойындар
Қалам, түрлі түсті бояулар,
қағаздар
АКТ, дидактикалық
материалдар
Жеке суреттер,
ойындар
Қалам, түрлі түсті бояулар,
қағаздар
АКТ, дидактикалық
материалдар
Жеке суреттер,
ойындар
|