Мамандықтың бәрі жақсы
Білім беру
саласы: «Коммуникативтік»
Бөлімдері: «Сойлеуді
дамыту»
Тақырыбы: «Мамандықтың бәрі
жақсы»
Мақсаты: Балаларға мамандық
туралы түсінік беру, қызығушылықтарын арттыру. Ауызша сөйлеуде
сөздерді грамматикалық тұрғыдан дұрыс айтуға және байланыстырып
сөйлеуге үйрету, танымдық қызығушылықтарын
арттыру.
Қажетті құрал-жабдықтар,
көрнекіліктер: Бейне таспа,ертегі сахнасы, үн
таспа.
Технология: Ойын технологисы
.
Әдіс-тәсілі: Түсіндіру,әңгімелесу,
ғажайып сәт.
Билингвалды
компанент: Тәрбиеші-
воспитатель-educators;Мұғалім-учитель-teachers;
Аспазшы-поварь-cooks; Дәрігер-доктор-doctors;
Құрылысшы-строитель-builders; Тігінші-портниха-tailors;
Шаштаразшы-порикмахер-hairdressers.
Мотивациялық
-қозғаушылық
- Сәлеметсіңдер ме,
балалар!
-Балалар, көңіл күйлерің
қалай?
-Балалар, бүгінгі
ұйымдастырылған оқу қызметіміз «Мамандықтың бәрі жақсы» деп
аталады.
-Балалар, сендер күнде
балабақшада қандай мамандық иелерімен
кездесесіңдер?
-Я, балалар тәрбиеші, көмекші
тәрбиеші, бізге күнде дәмді тамақ пісіретін аспазшы, сонымен қатар
дене-қызуымызды өлшейтін, дәрі беретін дәрігер апайымыз бар
екен.
-Сәлеметсізбе!
-Здравствуйте!
-Good
morning!
-Керемет!
-Тәрбиеші,
аспазшы
Ұйымдастыру
-іздестіру
Рефлексивті-
түзетушілік
-Балалар, мен
сендермен «Мамандықтың бәрі
жақсы» деген ойын ойнағым келіп
тұр.
-Сендер үлкейгенде қандай
мамандық иесі болғыларың келеді?
-Керемет,балалар! Енді, сол
таңдаған мамандықтарымыздың суретін үстел үстінен алып, тақтаға
орналастырамыз.
-Жарайсыңдар, балалар!
Мамандықтың барлығы жақсы , болашақта әртүрлі мамандық иесі болу
үшін ақылды, білімді, тәрбиелі болу керек
екен.
-Балалар, мен телефон
қоңырауын естіп тұрмын, бізге қоңырау шалып жатқан
сияқты
-Я, тыңдап
тұрмыз
-Сәлеметсіңдер ме, балалар!
Мен ертегілер елінен Шерхан патшасымын. Менің қызыма көмек керек,
қандай мамандық иесі боларын білмей, басы қатуда. Мүмкін, сіздер
біздің патшалыққа келіп ақыл кеңестерінізді
берерсіздер
-Балалар, ертегілер еліне
барамызба?
-Балалар, ертегілері еліне
бару үшін сиқырлы кілемшенің үстіне отырып, көзімізді жұмамыз,
өйткені біз өзен-көл, таумен ормандардың үстімен ұшып
өтеміз.
«Ханшайымның мамандық
таңдауы»
рөльдерге бөлініп балалардың
ойнауында.
-Мінекей, Ханшайым мамандықтың
бәрі жақсы, бірақ мамандықты таңдау үшін ең алдымен білімді,
мейірімді болуын керек.
-Ханшайым,біз сені мамандық
тақырыбында бейне таспа көруге шақырамыз.
Сергіту
сәті:
-Балалар, бізге көзіміз не
үшін қажет? -Балалар, бізге мұрын не үшін
қажет?
-Балалар, бізге құлақ не үшін
қажет?
-Балалар, бізге қолымыз не
үшін қажет?
Бәрі, бәрі, бәрі керек шаттық
өмір сүру үшін!
-Жарайсыңдар,
балалар!
-Балалар біздің қайтатын
уақытымыз болды. Ертегілер елімен
қоштасамыз.
-Ал, енді балалар кілемшенің
үстіне отырып,көзімізді жұмып, балабақшамызға
қайтамыз.
-Балалар, біз қайда
бардық?
-Қандай мамандық түрлерімен
таныстық?
-Жарайсыңдар,
балалар!
-Балалар,әрбір бала бір
жұлдыз, жарқырауына жәрдемдес деп, сендердің жарқырауларына себепші
болсын, сендерге жұлдызшалар сыйлағым келіп тұр.Сол жұлдызшаларынды
тақтадағы таңдаған мамандықтарының жоғарғы жағына
орналыстырындар.
Жұлдызшаларын одан да керемет
жарқырай түседі.
-Мен
дәрігер.
-Мен
құрылысшы.
-Мен мұғалім
боламын.
-Мен жүргізуші
боламын.
-Мен тігінші болғым
келеді.
-Қоңыраудың дыбысын
естиді.
Балалар таңырқай
қарайды.
-Ия,
барамыз.
Сиқырлы кілемшеге отырып,
ертегілер патшалығына барады.
Балалар ханшайымға
көмектеседі
Балалармен бірге бейне таспа
тамашалайды.
-Жақсыларды көру
үшін.
-Тыныстап дем алу
үшін.
-Ақыл –кеңес тыңдау
үшін.
-Елге көмек беру
үшін.
-Бәрі, бәрі,бәрі керек шаттық
өмір сүру үшін!
-Сау болындар, ертегі
әлемі!
-Ертегі
әлеміне.
-Дәрігер, мұғалім, құрылысшы,
тігінші, аспазшы.
Балалар жұлдызшаларына
қуанды.
Күтілетін
нәтиже:
Біледі: мамандық түрлерін
біледі.
Игерді: байланыстырып
сөйлеуді.
Меңгерді: мамандық туралы
сұрақтарға жауап беруді және өз ойларын жеткізе
алуды.