Материалдар / Ашық сабақ: Мәңгілік мұра
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: Мәңгілік мұра

Материал туралы қысқаша түсінік
4-сыныпқа музыка пәнінен сабақ беретін мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2021
1504
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Мәңгілік мұра

Мектеп: «І. Жұмағұлов атындағы орта мектебі»

Күні: : 11.01. 2021 жыл

Мұғалімнің есімі: Мамыш Ғалия Жеңісқызы


СЫНЫП: 4

Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары

4.1.1.1. Музыкалық көркемдегіш құралдардың көмегімен әуеннің жанрын, көркемдік образдарын анықтау, салыстыру;

4.1.1.2.Музыкалық шығармалардың дыбыстарын түрлі орындауда тыңдатып анықтау, салыстыру;

4.1.3.1. Музыкалық көркемдегіш құралдардың көмегімен шығарманы орындау және импровизациялау;

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: мәдениет, музыкалық мұра туралы түсінеді, күй, жыр, ән жанрындағы шығармалардың көркемдеуіш құраладарын анықтай алады;

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: домбыра, қобыз үнін ажырата алады, халық аспаптары оркестрі мен этнофольклорлық топтағы ортақ ерекшеліктерін ажырата алады;

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: домбыра, қобыз аспаптарының үнін ажыратып, суырыпсалма өнерін сипаттай алады;

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік

музыкалық шығарма

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, түсіндіру, ән айту,тойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Әдебиет, тарих

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

3 минут

Бағалау парақшасымен таныстыру

Топтарға бөлу.

Музыкалық жанрдың түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. 1-топ Жыр тобы, 2-топ ән тобы, 3-топ күй тобы.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Қызыл гүлім-ай» би




Сабақтың басы

10 минут




Музык тыңдау.

Қазақ ұлттық аспаптар оркестрінің орындауында «Сарыжайлау» күйін тыңдайық.

Оқушылар күйді тыңдап болған соң, сұрақтарға жауап береді.

1. Күйді қай оркестр бастады, қандай оркестр жауап қайтарды, қандай оркестр аяқтады?

2.Екі оркестрдің айырмашылығын ата.

3. Қай оркестрдің күйді орындауы ұнады?

4. Бейнебаяндағы оркестрдің орындалуына тақырып қой.


Оқулық,

интерактивті тақта

Ортасы

15 минут







Музыкалық сауаттылық. Қолдану

Симфониялық оркестр жайлы алған білімдерін тапсырмалар орындау арқылы тексеру. 3 топқа 3 түрлі тапсрыма беріледі.

1. «Күй» тобына: Қобыз аспабының жасалу тәсілін айтады. «Жезкиік» күйін орындайды.

2. «Ән» тобына: «Қоғалы-ай» әнін екі дауыста орындайды.

3. «Жыр» тобына: «Алпамыс батыр» жырына коллаж дайындайды. Бұқар жыраудың «Биік тауға жарасар» термесін орындайды.




Оқулық, домбыра, қобыз, түрлі түсті маркерлер.





Сабақтың соңы

7 минут

Жауаптар ауызша тыңдалады.

Талдау

«Ыстық орындық» орындық әдісі

(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

Жаттығудың сипаттамасы:


Б ір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.

«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.


Бағалау


2 минут









Кері байланыс

3 минут









Кері байланыс кемесі

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?





Тексерілді:



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!