Материалдар / Ашық сабақ "Масса және денелердің массасын өлшеу"7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Масса және денелердің массасын өлшеу"7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға әдістемелік көмек ретінде пайдалануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1048
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мектеп:

Сабақтың тақырыбы:

Масса және денелердің массасын өлшеу Практикалық жұмыс №5


Тығыздық

«Көктем»қазақ орта мектебі


Мұғалімнің аты-жөні: Э.Шаңғалиева

Күні: 07.11.2017

СЫНЫП: 7


Қатысқан оқушылар саны: 26


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

7.2.2.11 электронды, серіппелі, иінді таразылардың көмегімен дененің массасын өлшеу

Сабақ нәтижесі:



Барлық оқушылар орындай алады: Денелердің өзара әрекеттесуі, дененің массасын күнделікті өмірмен байланыстыра  алады. Белгіленуі мен формуласын жаза алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Дененің массасының формуласын пайдаланып есептер шығару жолдарын көрсете алады.

Дене массасының бірлігінің ХБЖ – ғы бірлігін айта алады және айналдыра алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Денелердің массасын анықтап, таразы көмегімен өлшей алады.

Бағалау критерийі

-Денелердің өзара әрекеттесуіне,массасына,инерттілікке анықтама бере алады.

-Өзара әрекеттесуші екі дененің жылдамдықтары туралы айта алады.

-Екі дененің массаларын өзара салыстыра алады.

-Масса бірлігін біледі және ХБЖ-ге айналдыра алады.

-Дененің массасын анықтау тәсілдерін атай алады.


Тілдік құзіреттілік



Оқушылар орындай алады:

Дененің өзара әрекеттесуін,массасының анықтамасын жатқа айту

Пәнге қатысты сөздіктер мен терминдер:

Денелердің өзара әрекеттесуі, масса, инерттілік ,жылдамдық, грамма, миллиграм, центнер, тонна

Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:

  1. Денелердің өзара әрекеттесуі деген не және нәтижесі неге әкеледі?Мысалдар келтіріңдер?

  2. Өзара әрекеттесуші екі дененің жылдамдықтары туралы не айтуға болады?

  3. Инерттілік дегеніміз не?

  4. Масса бірлігі ретінде не қабылданған?

  5. Дененің массасын анықтау тәсілдерін атаңдар?

Талқылауға арналған сұрақтар:

1 .Қозғалыстағы қайық пен су өзара әрекеттескенде су қандай жылдамдық алады?Жауаптарыңды дәлелдеңдеңдер?

2. Екі дененің массаларын өзара қалай салыстыруға болады?



Не себепті .... деп ойлайсыз?

  1. Не себептен масса дененің инерттілігінің өлшемі?

  2. Жүктері әртүрлі арбашалардың қозғалысы не себептен өзгереді?

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Математика, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

Әртүрлі механикалық қозғалыстардың графиктері

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Әрбір елдің амандасуы арқылы өткіземін.

Топтарға бөлу. «Фигуралар бойынша бөлу»

Оқушылар әрбір елдің амандасуын арқылы айналып жүреді,фигуралар бойынша топқа бөлінеді.

Доп лақтыра отырып,оқушылардан алдынғы білімдерін тексеремін.

  1. Механикалық қозғалыс дегеніміз не?

  2. Материялық нүкте дегеніміз не?

  3. Қозғалыс траекториясы дегеніміз не?

  4. Орын ауыстыру дегеніміз не?

  5. Бірқалыпты қозғалыс дегеніміз не?

  6. Бірқалыпты емес қозғалыс дегеніз не?

  7. Бірқалыпты қозғалыс кезіндегі жылдамдық формуласы қандай?

  8. Қозғалыс теңдеуі қандай?

  9. Бірқалыпсыз қозғалыстың орташа жылдамдығының формуласы қандай?

Қ/Б Смайликтер арқылы бағалаймын.


1-топ:

Жұлдыз

2-топ: Шеңбер

3-топ: Үшбұрышты

4топ:

Тікбұрышты үшбұрыш



Жаңа білім

10 минут







Топтық жұмыс Білу мен түсіну

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

1 топ Денелердің өзара әрекеттесуі.

2 топ Дененің массасы.

3-топ Денелердің өзара әрекеттесуі кезіндегі жылдамдықтарының өзгерісі бойынша олардың массаларын салыстыру

4-топ Дененің массасын өлшеу

Құнды пікірлеріңіз үшін рахмет !!!



Оқушыларды «Қол шапалақтау» әдісі арқылы бағаладым.




https://bilimland.kz

Оқулық,

мәтіндер. қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

Ортасы

10 минут







Қолдану Практикалық жұмыс №5

«Масса және денелердің массасын өлшеу


АКТ

Таразы, әртүрлі денелер


оқулық


Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Талдау

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Жатт-3,1

Дәптермен жұмыс

Жинақтау «Попс» формуласы

  1. Бірінші сөйлем «Менің ойымша...

  2. Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...

  3. Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...

  4. Төртінші сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...


оқулық






Кері байланыс

3 минут


Бағдаршам" әдісі арқылы кері байланыс


қызыл-ештеңе түсінбедім

сары-жартылай түсіндім

жасыл-түсіндім




кері байланысқа арналған стикерлер







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!