Сабақтың
басы
5
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру.
“Көңілді
амандасу”
Суретке арқылы топқа
бөлу.
-Балықтар
-Жануарлар
-Құстар
-Өсімдіктер
“Орындап
көр”
әдісі
“Шығар,
сәйкестендір” үй жұмысын
тексеру.
3*9=27 4*4=16 6*2=12
9*4=36
6*6=36 6*9=54 4*7=28
3*8=24
2*9=18 3*3=9 5*8=40
3*5=15
2*7=14 6*7=42 9*5=45
7*7=49
5*4=20 7*3=21 3*10=30
7*5=35
4*8=32
2*4=8
Дескриптор:
|
Ширату жаттығуларын
жасайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Тақырыпты
ашады.
|
ҚБ: 1-10 балдық жүйе. Жұлдызша
тарату.
|
Тақырыптық
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
Бейнежазбаны
көру.
“Қазақстан
қорықтары”
https://yandex.kz/video/preview/7524668427774701533
(Т) №1 “Оқы, түсін,
ақылдас, шығар!”
а)Қорықшы тікұшақпен қорықты
айналып ұшып жүргенде 3 құлынды және одан 3 есе артық төлдерді
көрді. Құлындарға қарағанда төлдердің нешеуі
артық?
Құлан-3
Төл-? 3 есе
артық
Ш:
3*3=9
Ж: Төл
9
ә) Көлде 18 аққу жүзіп жүр, ал
қарақу 3 есе кем. Көлде барлығы неше аққу және қарақу жүзіп
жүр?
Аққу-18
Қарақу-? 3 есе
кем
Ш: 18:3=6
Ж: қарақу
6
б) Орман шетінде 12 марал және
олардан 2 есе кем төлдері шықты. Орман шетінде неше марал
шықты?
Марал-12
Төл-? 2 есе
кем
Ш: 12:2=6
Ж: төл
6
в) Көлдің жағасында 36
көкқұтан және олардан 9 есе кем аққұтан тұр. Көлдің жағасында
барлығы неше құс тұр?
Көкқұтан-36
Аққұтан-? 9 есе
кем
Ш:
36:9=4
Ж: аққұтан
4
Дескриптор:
№2 “ Төрт әдіс, бір
нәтиже!”
1 топ “ Шынжыр
әдісі”
2 топ “Таза тақта
әдісі”
3 топ “Жұптас, шығар,
тексер”
4 топ “Көшбасшы және
тыңдаушы”
Амалдардың орындалу ретін
анықтап, мысалдардың мәнін тап.
27:3+(19+6)=34
(8+27):5-7=0
(82-74):2*7=28
(27-19)*4+18:3=38
(91-83)*3:4=6
6*4+25=49
60-(13+22):5=53
19+(63-27):4=28
(27+13):8+8*5=45
Дескриптор:
- Амалдардың орындалу ретін
анықтайды.
- Жақшалы өрнектердің мәнін
табады.
- Жақша сыртындағы өрнектердің
мәнін есептейді.
-Өрнектің мәнін
табады.
(Ж)№3 Мәнін тапта
салыстыр.
5*3< 9*3
3*8=8*3
15:3<15+3
18:3>18:6
12:2>12:6
24:3<24-3
Дескриптор:
- Өрнектердің мәнін
табады
- Өрнектердің мәндерін өзара
салыстырады.
№5 «Кім
жылдым?»
85+(4*3)=97
(32:8)*(9-2)=28
Дескриптор:
-Жақшалы өрнектер
құрастырады.
- Өрнектің мәнін
табады.
|
Бейнежазбаны
көреді.
- Есептердің шартын,
шешуін, жауаптарын
табады.
- Амалдардың орындалу ретін
анықтап, мысалдардың мәнін табады.
Дәптермен жұмыс. Өрнекті
салыстырады.
Жақшалы өрнектер
құрастырады.
|
ҚБ: Гүл отырғызу әдісі
ҚБ: 1-10 балдық жүйе. Жұлдызша
тарату.
ҚБ: 1-10 балдық жүйе. Жұлдызша
тарату.
ҚБ: 1-10 балдық жүйе. Жұлдызша
тарату.
|
Оқулық,
дәптер
Постер
қағазы
Оқулық,
дәптер
Ақпараттық
карточка
|