Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Математика"6-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 6.4А Статистика. Комбинаторика |
Мектеп: |
|||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Сынып: 5 |
||||||
Сабақ тақырыбы |
Статистикалық деректер және олардың сипаттамалары: арифметикалық орта, мода, медиана, құлаш |
|||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.4.3.1 бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің құлашы, медианасы, модасының анықтамаларын білу; 6.4.3.2 статистикалық санды сипаттамаларды есептеу; |
|||||||
Сабақ мақсаттары |
бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің құлашы, медианасы, модасының анықтамаларын біледі;
статистикалық санды сипаттамаларды есептейді; |
|||||||
Сабақ барысы |
||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
Басы |
Стол үстінде сынып оқушыларының санына байланысты карточкалар жатады. Карточкаларда үш түрлі тапсырма жазылған 3, 5, 7, 9, 12, 17, 10, . . . Натурал санды алған оқушы Бәйтерек тобына, дұрыс бөлшектерді алғандар Ханшатыр тобына, бұрыс бөлшектерді алған оқушылар Көк ту тобына барып отырады.
Психологиялық ахуал сабақты бастар алдында оқушыларға жағымды әсер туғызу «Мен елімді сүйемін»тренингі Егер сіздің досыңыз болса, көршіңнің басын
сипаңыз; Егер сіздің, көңіл күйіңіз қобалжулы болса,
өз басыңызды
сипаңыз; |
Мұғалім: Мен бірнеше тұжырымдарды оқимын, әрбір топ дәптерлеріне тұжырым дұрыс деп ойласа, «ия» деп, жалған деп ойласа, «жоқ» деп жазу керек. Бірақ мұқият болыңыз. Графикалық диктант 1-тапсырма 1. Статистика - қоғам мен шаруашылық салаларының дамуындағы өзгерістер туралы мәліметтерді жинақтау, зерттеу және жариялаумен айналысатын ғылым; сандық есептеулер әдісі. .(ия) 2. Мода деп – оның берілген мәндерінің ішіндегі жиілігі ең азы.,(жоқ) 3. Өзгеріс ауқымы дегеніміз берілгендер қатарындағы ең үлкен мәні мен ең кіші мәннің қосындысы (жоқ) 4.Бірнеше санның арифметикалық ортасы деп сол сандардың қосындысын қосылғыштар санына бөлгенде шығатын бөліндіні айтады (ия) 5 Өзгеріс ауқымы дегеніміз берілгендер қатарындағы ең үлкен мәні мен ең кіші мәннің айырмасы (ия) 6. Сандардың арифметикалық ортасы 8 5, 7, 10, 12, 16; (жоқ) 7. Мода деп – оның берілген мәндерінің ішіндегі жиілігі ең көбі. (ия) Графикалық тест жауабы. |
Оқушылардың әрқайсы жинаған ұпайларын «Сыр сандыққа» жинап жазып отырады әр сұраққа дұрыс жауап бере отырып оқушылар 1-7 арасында ұпай жинай алады тексеру дәптер алмасу арқылы |
1 -3 слайд 4 -5 слайд 6- слайд |
||||
Сабақтың ортасы |
Слайд арқылы тақырыпты пысықтау. Топтарға тапсырмалар ұсыну. Жұппен жұмыс.Оқушыларды жұппен орындатып, тексеру Жұптық жұмыс 1 жұп №1. Сандардың арифметикалық ортасы мен ауытқу өзгерісін анықта: 7,381; 5,004; 6,118; 8,019; 7,815; 5,863. Ж: 6,7; 3,015. №2.Екі санның арифметикалық ортасы 4,6-ға тең. Бірінші сан 5,4. Екіншісін тап.Ж: 3,8. 2 жұп №1. Сандардың арифметикалық ортасы мен модасын анықта: 42,165; 0,61; 3,42; 22,165; 8,36; 17,84. Ж: 15,76; Модасы жоқ. №2. Екі санның арифметикалық ортасы 3,1-ге тең. Бірінші сан 3,8. Екіншісін тап. Ж: 2,4. 3 жұп №1. Сандардың арифметикалық ортасы мен медианасын анықта: 23,65; 18,21; 62,75; 1,25; 7,83; 5,35.Ж: 19,84; 13,02. №2.Екі санның арифметикалық ортасы 4,9-ға тең.Бірінші сан 5,2.Екіншісін тап.Ж: 4,6. Жұпта тапсырмаларды орындап болғаннан соң, жұпқа шығармашылық тапсырмалар беру. Қатар отырған жұптар бір-бірін тексеріп, бағалайды. Шығармашылық тапсырма №1. Төменде белгілі бір аймақтың қант зауыттары күнделікті орташа (мыңдаған) қантты өңдеу нәтижелері берілген: 12,2; 13,2; 13,7; 18,0; 18,6; 12,2; 18,5; 12,4; 14, 2; 17,8. Берілген сандар қатары бойынша арифметикалық ортасын, модасын, өзгеріс ауқымын және медианасын табыңдар. Ж: 15,08; Мода – 12,2; Өгеріс ауқымы – 6,4; Медиана – 13,95. №2. Бір ұжымда бір айда түсетін күнделікті хаттардың есебін шығарды. Сонда мынадай нәтиже алды: 39, 43, 40, 0, 56, 38, 24, 21, 35, 38, 0, 58, 31, 49, 38, 25, 34, 0, 52, 40, 42, 40, 39, 54, 0, 64, 44, 50, 38, 37, 32. Берілген сандар қатары бойынша арифметикалық ортасын, модасын, өзгеріс ауқымын және медианасын табыңдар. Ж: 35,5; Мода – 0 мен 38; Өгеріс ауқымы – 64; Медиана –38. Топтық жұмыс 1 топ №1. Бірнеше сандардың арифметиклық ортасы туралы айту, мысал келтіру. №2. Арифметикалық ортасын табуғаөмірмен байланысты есеп құрастыру, сынып қыздарының шаштарының ұзындықтары бойынша. №3. Данияр аулаған балықтарын жеке-жеке өлшегенде, массалары: 1,2 кг; 3,24 кг; 1,9 кг; 2,16 кг; 2 кг болды. Даниярдың аулаған бір балығының орташа массасы неше килограмм? Балықтардың массаларының өзгеріс ауқымы неше килограмм? 2 топ №1. Сандардың өзгеріс ауқымы туралы айту, мысал келтіру. №2. Өзгеріс ауқымын табуғаөмірмен байланысты есеп құрастыру, сынып оқушыларының бойларының ұзындықтары бойынша. №3. Комбайншы егін жинау кезінде: бірінші күні 15,2 га; екінші күні 16,2 га; үшінші күні 18,6 га; төртінші күні 16,2 га; бесінші күні 17,3 га жерден егін жинады. Комбайншының бір күнгі егін жинайтын егіс алқабының орташа ауданын табыңдар. Оның өзгеріс ауқымын есептеңдер. Модасы бар ма? Медианасы неге тең? 3 топ №1. Сандардың модасы, медианасы туралы айту, мысал келтіру. №2. Сандардың модасын, медианасын табуғаөмірмен байланысты есеп құрастыру, сынып оқушыларының аяқ киімдерінің өлшемдері бойынша. №3. Қараша айының бір күнінде ауаның температурасы таңертенгілік 20С, түсте 60С, кешке 30С, түнде 00С болды.
Сол күнгі ауа температурасының модасы бар ма? Медианасы неге тең?
|
«Жұптас-бөліс» әдісі
Бағалау критерийлері бойынша бағаланады: - Дескриптор: Білім алушы:
Әр топтан ұпайы аз оқушыдан жеке жұмыс ретінде сұралады
Бағалау критерийлері бойынша бағаланады: - Дескриптор: Білім алушы:
Ауызша тапсырманыорындайды,бірден тақтада тексереді.
Әр топтан ұпайы аз оқушыдан жеке жұмыс ретінде сұралады
Бағалау критерийлері бойынша бағаланады: - Дескриптор: Білім алушы:
|
Ауызша тапсырма орындалады, тақтада тексеріледі, әр дұрыс жауапқа 1 ұпайдан беріледі Әр тапсырмаларды орындату арқылы дұрыс жауап бере отырып оқушылар 1-6 арасында ұпай жинай алады, әр сұраққа дұрыс жауап бере отырып оқушылар 1-3 арасында ұпай жинай алады әр сұраққа дұрыс жауап бере отырып оқушылар 1-5 арасында ұпай жинай алады. әр сұраққа дұрыс жауап бере отырып оқушылар 1-6 арасында ұпай жинай алады. әр сұраққа дұрыс жауап бере отырып оқушылар 1-9 арасында ұпай жинай алады.
|
7-8 <
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |