Күні:Сынып: 1Пәні: Математика | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:Мұғалімі: Ибат Гулнар |
Сабақтың тақырыбы:Ортақ тақырып: | Қаншаға артық? Қаншаға кем?Сандар мен цифрлар |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.1.2 бір таңбалы сандарды оқу, жазу,салыстыру1.5.1.2 сандарды салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалану1.5.2.3 сандарды қосуды ,алуды, салыстыруды (артық/кем), көрші сандарды сандық аралықтарды, сандар тізбегін көрсету үшін сандық сәулені қолдану.1.5.2.2 «+», «-», «= », « > », « <» белгілерін,цифрларды пайдалану. |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар: Бір таңбалы сандарды оқиды, жазады, салыстырады. Көпшілік оқушылар: Сандық сәулені қолданады, сандар тізбегін көрсетеді. Кейбір оқушылар: Сандық сәуле көмегімен есептер шығара алады, теңсіздік құрастырады. |
Бағалау критерийлері | Бір таңбалы сандарды оқиды, жазады, салыстырады. Сандық сәуле көмегімен есептер шығара алады, теңсіздік құрастырады. |
Құндылықтарды дарыту | Ашықтық, ынтымақтастық |
Пәнаралық байланыс | Көркем еңбек, сауат ашу |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. |
Тілдік құзыреттілік | Салыстыру |
Бастапқы білім: Бұрыннан бар білімді белсендендіру, сүйену |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут
Сабақтың басы
| Ширату. Санамақ1 дегенім-бұзау2 дегенім-ешкі3 дегенім-үй4 дегенім-тауық5 дегенім-балық6 дегенім-алма ағашы7 дегенім-жылқы8 дегенім-сиыр9 дегенім-түйе10 дегенім-оймақБұның бәрі жұмбақБілу. «Көршіңді ата!»Оқушылар сан түзуі бойында тұрған күйде өз көршілерін атайды. Ол қай сан? Екі жағыңда тұрған көршілеріңнен қай көршің үлкен және қай көршің кіші?
|
Сандық сәулені көрсету үшін сынып бөлмесінің ішіне тартылған кір ілетін жіп, қыстырғыштар, парақшалар, маркерлер
|
Сабақтың ортасы15 минут
| «Кір жаятын жіп»Жіптің ұзындығы бойынан бір-бірінен бірдей қашықтықтаболатындай етіп түйнектер байлаймыз. Жіп-сандық сәуленің, ал түйнек-сандық сәуленің нүктелер рөлін атқарады.Дескриптор:сандық сәуле көмегімен есептер шығарады.Кері байланыс: Шапалақ!
Түсіну. Тапсырма«Қайсысы артық/кем?» Сурет арқылы жәндік пен жапырақтың қайсысы көп/артық немесе аз/кем екенін анықтау.Дескриптор: Сандарды «артық», «кем» ұғымдарын қолданып, ауызша салыстырады.Кері байланыс: Тамаша!
Тапсырма. Топтық жұмыс: Үйлерді салыстыр.Дескриптор: Әрбір үйде неше қабат бар екенін біледі.Кері байланыс: Өте жақсы!
«Айға ұшу» ойыны. Әр оқушыға тапсырма жазылған зымыран суретін тарату. Дескриптор:Жылдам шығарған оқушылар өз зымырандарын айдың суреті тұрған магнит тақтаға жапсырады. Сандарды салыстырады.Кері байланыс: Өте жақсы!
|
|
Сергіту сәті2 минут | «Санамақ әні»
|
|
Аяқталуы
10минут
| Шығарып көр. Жазылым9> 8 3< 7 1< 4 7< 10 10> 1Дескриптор: Сандарды салыстыра алады.Кері байланыс: Жарайсың!
|
|
Саралау 6 минут
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз
| Қолдауды қажет ететін оқушыларға:Күшік 10-нан 1 санына жетуі үшін қанша рет секіруі тиіс?Дескриптор: Сандардың айырмалық салыстыруын біледі.Кері байланыс: Тамаша!Қолдауды қажет етпейтін оқушыларға:Сенде неше қарындаш бар? Сана.Сенің көршіңде неше қарындаш бар?Кімде артық? Кімде кем? Қаншаға?Дескриптор: Қарындаштар санын, «<», «>»ұғымдарын біледі.Кері байланыс: Керемет!
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
|
Сабақтың соңы2 минут
| РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
|
Смайликтер |