Материалдар / Ашық сабақ математика 1 сынып" қаншаға артық қаншаға кем "
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ математика 1 сынып" қаншаға артық қаншаға кем "

Материал туралы қысқаша түсінік
1сынып ұстаздарына арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Шілде 2018
2317
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар.

Күні:Сынып: 1Пәні: МатематикаҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны:Мұғалімі: Ибат Гулнар
Сабақтың тақырыбы:Ортақ тақырып:Қаншаға артық? Қаншаға кем?Сандар мен цифрлар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.1.1.2 бір таңбалы сандарды оқу, жазу,салыстыру1.5.1.2 сандарды салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалану1.5.2.3 сандарды қосуды ,алуды, салыстыруды (артық/кем), көрші сандарды сандық аралықтарды, сандар тізбегін көрсету үшін сандық сәулені қолдану.1.5.2.2 «+», «-», «= », « > », « <» белгілерін,цифрларды пайдалану.
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар: Бір таңбалы сандарды оқиды, жазады, салыстырады. Көпшілік оқушылар: Сандық сәулені қолданады, сандар тізбегін көрсетеді. Кейбір оқушылар: Сандық сәуле көмегімен есептер шығара алады, теңсіздік құрастырады.
Бағалау критерийлеріБір таңбалы сандарды оқиды, жазады, салыстырады. Сандық сәуле көмегімен есептер шығара алады, теңсіздік құрастырады.
Құндылықтарды дарытуАшықтық, ынтымақтастық
Пәнаралық байланысКөркем еңбек, сауат ашу
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілікСалыстыру
Бастапқы білім: Бұрыннан бар білімді белсендендіру, сүйену
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут















Сабақтың басы

Ширату. Санамақ1 дегенім-бұзау2 дегенім-ешкі3 дегенім-үй4 дегенім-тауық5 дегенім-балық6 дегенім-алма ағашы7 дегенім-жылқы8 дегенім-сиыр9 дегенім-түйе10 дегенім-оймақБұның бәрі жұмбақБілу. «Көршіңді ата!»Оқушылар сан түзуі бойында тұрған күйде өз көршілерін атайды. Ол қай сан? Екі жағыңда тұрған көршілеріңнен қай көршің үлкен және қай көршің кіші?



Сандық сәулені көрсету үшін сынып бөлмесінің ішіне тартылған кір ілетін жіп, қыстырғыштар, парақшалар, маркерлер

Сабақтың ортасы15 минут



«Кір жаятын жіп»Жіптің ұзындығы бойынан бір-бірінен бірдей қашықтықтаболатындай етіп түйнектер байлаймыз. Жіп-сандық сәуленің, ал түйнек-сандық сәуленің нүктелер рөлін атқарады.Дескриптор:сандық сәуле көмегімен есептер шығарады.Кері байланыс: Шапалақ!



Түсіну. Тапсырма«Қайсысы артық/кем?» Сурет арқылы жәндік пен жапырақтың қайсысы көп/артық немесе аз/кем екенін анықтау.Дескриптор: Сандарды «артық», «кем» ұғымдарын қолданып, ауызша салыстырады.Кері байланыс: Тамаша!





Тапсырма. Топтық жұмыс: Үйлерді салыстыр.Дескриптор: Әрбір үйде неше қабат бар екенін біледі.Кері байланыс: Өте жақсы!

«Айға ұшу» ойыны. Әр оқушыға тапсырма жазылған зымыран суретін тарату. Дескриптор:Жылдам шығарған оқушылар өз зымырандарын айдың суреті тұрған магнит тақтаға жапсырады. Сандарды салыстырады.Кері байланыс: Өте жақсы!













Сергіту сәті2 минут «Санамақ әні»





Аяқталуы

10минут

Шығарып көр. Жазылым9> 8 3< 7 1< 4 7< 10 10> 1Дескриптор: Сандарды салыстыра алады.Кері байланыс: Жарайсың!









Саралау 6 минут



Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз

Қолдауды қажет ететін оқушыларға:Күшік 10-нан 1 санына жетуі үшін қанша рет секіруі тиіс?Дескриптор: Сандардың айырмалық салыстыруын біледі.Кері байланыс: Тамаша!Қолдауды қажет етпейтін оқушыларға:Сенде неше қарындаш бар? Сана.Сенің көршіңде неше қарындаш бар?Кімде артық? Кімде кем? Қаншаға?Дескриптор: Қарындаштар санын, «<», «>»ұғымдарын біледі.Кері байланыс: Керемет!

Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)







Сабақтың соңы2 минут

РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім





Смайликтер


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!