Материалдар / Ашық сабақ. Математика 3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Математика 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал бастауыш сынып мұғалімдері үшін өте қажет деп есептеймін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2020
860
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Математика

14-апта

19.12.2019

69-сабақ

Сабақтың тақырыбы:

Бағасы, саны, құны шамалары арасындағы тәуелділік

Мақсаты:

Шамалар: бағасы, мөлшері, құны арасындағы тәуелділікке есептер шығару білігін қалыптастыру

Міндеттер:

  1. Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығару алгоритімін пайдалану білігін бекіту

  2. Үш таңбалы сандарды ондықтан аттамай жазбаша есептеу білігін жетілдіру

  3. Үш амалдан тұратын сандық өрнектерді жазбаша есептеулерді жазу білігін бекіту

Күтілетін нәтижелер

Бағасы, саны, құны шамалары арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығара білді.

Ресурстар

Оқулық, әдістеме, АКТ, сергіту сәті, кестелер, тірек сызбалар

Оқыту әдістері

Ұйымдастыру сәті, музыкалық аспаптардың суреттері арқылы топқа бөлу, «Тобыңды тексер» әдісі, тірек білімді өзек ету, бастапқы білімді бекіту, «Бақытты сәт» оқыта үйрету ойыны, сергіту сәті, топты бағалау, рефлексия.

Тапсырмалар






1-гейм Топтық тапсырма

«Ой сергіту»

Қосымша тапсырма



2-гейм Топтық жұмыс

«Мен сенемін»

1-4-тапсырмалар


3-гейм

«Сен маған, мен саған»

5-9-тапсырмалар



4-гейм Өзіндік жұмыс

«Өзіңді-өзің бақыла»

10-тапсырма

Үйге тапсырма

7-тапсырма

Бағалау

Қалыптастырушы бағалау. Бағалау парағы

Рефлексия


«Бағдаршам»


Сабақтың жүрісі:

Сабақтың кезеңдері:

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

1.Психологиялық кезең




Топқа бөлу



Үй тапсырмасы

«Тобыңды тексер»


-Сендерді өмірде не таңқалдырады? Таңқалатын жайттар бізге жиі кездеседі. Ал мен күнге таң қаламын. Өйткені ол нағыз сиқыршы сияқты, жылы әрі мейіріммен сәлемдесе біледі. Күнге қолдарыңды созыңдар.


Оқушыларға күнделіктерінің арасына жасырынған музыка. аспап суреттерін таптыру.



Үйге берілген тапсырманы топта тексерту.

Оқушылар күнге қолдарын созып тұрып, интерактивті тақтадағы өлең шумақтарын бәрі бірге айтады.


Аспаптардың суреттері арқылы төрт топқа бөлінеді.


Әр топ үйге берілген тапсырмаларын өзара тексеріп,ақпарлама береді.


2.Тұсаукесер кезеңі


Тірек білімді өзек ету.

1-гейм «Ой сергіту»





«Бақытты сәт» ойыны арқылы оқыту әдісін қолдану, ойын кезеңдерімен таныстыру



Әр топқа тапсырмалар беру. 1-топ сызба құру, 2-топ сәйкестендіру, 3-топ сурет бойынша, 4-топ логикалық тапсырма



Оқушылар ойын кезеңдерімен танысады.



Әр топ өзіне берілген тапсырмаларды белгіленген уақыт ішінде топта талқылап , білімдерін ортаға салады.

Негізгі бөлім



Оқулықпен жұмыс

«Сиқырлы асықтар»


2-гейм «Мен сенемін»




Сергіту сәті



Бастапқы білімді бекіту

«Сиқырлы асықтар»


3-гейм «Сен маған, мен саған»



Қорытындылау

4-гейм «Өзіңді-өзің бақыла»

Жаңа сабақтың тақырыбын анықтату. Дәптерлеріне жаздырту.



Қоржындағы 1-ден 4-ке дейінгі нөмірленген асықтарды топқа суырту.



Тапсырмаларға дайындалуға уақыт белгілеу. «Мен сенемін» әдісі арқылы әр топ өз мүшелерінің бірін дайындап , оған сенім артып келесі топ алдында қорғауға шығуларын ескерту.


Таңертеңгі жаттығу жасату



Қоржындағы 5-ден 9-ға дейінгі нөмірленген асықтарды топқа суырту.





Тапсырмаларға дайындалуға уақыт белгілеу.





10-тапсырманы өз беттерімен жеке жұмыс ретінде орындату

Күннің жадын, тақырыпты дәптерлеріне жазады.


әр топ асықтағы нөмірлерге сәйкес оқулықтағы 1,2,3,4-тапсырмаларды алады.


Әр топ бір-бірінің тапсырмаларын тыңдап , қатесін түзетеді, бір-бірін бағалап отырады.


Музыкамен таңертеңгі жаттығу жасайды.


әр топ асықтағы нөмірлерге сәйкес оқулықтағы 5,6,8,9-тапсырмаларды алады.



Әр топ бір-бірінің тапсырмаларын тыңдап , қатесін түзетеді, бір-бірін бағалап отырады.ін


Өз беттерімен орындап, бір бірінікімен салыстырып, өз білімін бақылайды.

Бағалау

Қалыптастырушы бағалау

Бағалау кестесі бойынша қорытынды жасайды.

Рефлексия


«Бағдаршам» әдісін қолдану

Түстерді көтеру арқылы сабақтың түсінікті, қызықты болғанын білдіреді.


Мұғалімнің жазбасы


Математика пәнінен өткізген сабағымның қысқа мерзімдік жоспарын құруда тиімді әдіс-тәсілдерді пайдаланып, топтық жұмыстардың тиімді жүруін барынша қадағаладым. Дегенмен де математика пәні болғандықтан әдіс-тәсілдер тиімді болғанымен топтық жұмыстар ұзақ уақыт алып, бағалауды үзіліс кезімен жалғастырдым. Сабағымның тиімді болған кезеңдеріне тоқталатын болсам, психологиялық кезеңінде оқушылар күнге қол созып тұрып, күнмен амандасты. Оқушылардың топқа бөлінуі қызықты болды. Дәптерлерінің арасына жасырынған ұлттық музыкалық аспаптардың суреттерімен төрт топқа бөлінді.

Сабақ барысында «Бақытты сәт» ойыны арқылы оқыту әдісін қолдандым. Ойынның «Ой сергіту» кезеңінде тірек білімді өзек ету мақсатында топқа түрлі тапсырмалар берілді. Әр топ өз мүшелерімен бірлесе отырып, орындаған жұмыстарын қорғауда өз білімдерін көрсете білді. Өткенді еске түсіріп, өз білімдерін ортаға салуда бұл тәсіл тиімді болды. Сабақтың негізгі бөлімінде оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін «Сиқырлы асықтар» ойынын қолдандым.



Әр топтан бір оқушы асықты таңдап ала отырып, ондағы жазылған сандар арқылы оқулықтағы өз тапсырмаларын таңдап алды. Оқулықтағы берілген тапсырмалар әр топқа асықтар арқылы бөлініп берілді. Әр топ өзіне тиесілі тапсырманы топта талқылап басқа топ алдында түсіндіріп беруге талпынды. Бұл тәсілдің мен үшін тиімсіз жағы болды. Өйткені осыған уақыт көп кетіп қалды.




Сабақтың бағалау кезеңінде әр топқа берілген бағалау парағы бойынша келесі топтарға берген ұпайларын қосып ортақ ұпай шығару арқылы топтар бағаланды. Бұл бағалау тәсілінің бір тиімді жағы бір топтың өзі басқа топтарды толық бақылап, бағалап отыруы болды. Ал тиімсіз жағы бұл бағалаудың көп уақыт алуы. Алдағы уақытта осындай бағалау жолдарын көбірек қолдансам, мүмкін оқушылардың бағалау, ортақ ұпай шығару жолдарын шапшаңырақ орындаулары артар деп ойлаймын.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!