№1.
Таныстырылым. «Ұлттық
валюта»
- Тақтадан неің суретін
көріп тұрмыз?
-Қағаз ақшалардың
қайсылары саған таныс?
-Таныс емес ақша бар
ма?
-Осы ақшаларымызды
ретімен атайықшы?
Жаңа сабақтың тақырыбымен
мақсатын хабарлау
Бүгінгі сабақта біз ақшаларды
танып, біліп, ұсақтап, берілген соманың құрамын білетін
боламыз.
Өрнектер мен суреттер бойынша
есептер құрастырып, өрнектерді есептеу арқылы Қазақстандағы
өзендердің ұзындығын анықтайтын
боламыз.
№2 тапсырма. Ұжымдық
жұмыс
Дескриптор:
-
2000 теңгелік қағаз
ақшаны ұсақтайды.
-
5000 теңгелік қағаз
ақшаны ұсақтайды.
-
Тағы қалай ұсақтауға
болатынын көрсетеді.
№3. .«Топтастыру»
әдісі.
Көрсетілген соманы әртүрлі
тәсілмен қалай жинауға болады? Тапсырманы қима қағаздардың
көмегімен орында:
1-топ.
9000тг=5000+2000+1000+1000
2-топ.
6000тг=5000+1000
3-топ.
3000тг=2000+1000
4-топ.
1000тг=500+500
Дескриптор:
-
9000 теңгені әр түрлі
тәсілмен жинайды.
-
6000 теңгені әр түрлі
тәсілмен жинайды.
-
6000 теңгені әр түрлі
тәсілмен жинайды.
-
1000 теңгені әр түрлі
тәсілмен жинайды.
ҚБ. « Қор жинау» әдісі бойынша
1000 теңгелік қағаз ақшалармен
бағалау
2- тапсырма. Топтық жұмыс
«Елші» әдісі
Есептің сұрағына жауап беру
үшін сендерге мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны
шығарыңдар.
А) Есіл өзенінде теплоходпен
серуендеуге 9 турист келді. Олар ересек адамдарға арналған 1000тг 3
билет және балаларға арналған 500тг 6 билет сатып алды. Олар
билетке барлығы неше теңге төледі?
Ш:
1000*3+500*6=6000тг
Ж: билетке барлығы 6000 тг
төледі.
Дескрипторлар:
1.Есеп мазмұнын
түсінеді.
2.Маңызды мәліметтерді таба
біледі.
3.Есептің жауабын дұрыс
табады.
ҚБ. « Қор жинау» әдісі бойынша 2000 теңгелік қағаз ақшалармен
бағалау.
№5. Топтық жұмыс.
«Ойлан, жұптас, топтас».
1-топ.
210*2+150*2
Айдар балықшыларға арналған
дүкеннен 210 теңгеден 2 сүзгіш және 150 теңгеден 2 ілмек сатып
алды. Ол барлығына қанша теңге
төледі?
2-топ.
490+330+150
Елдос 490 теңгелік қармақ, 330
теңгелік шелек, 150 теңгелік ілмек үшін қанша теңге төлеуі
қажет?
3-топ.
1000-490*2
Айбар мен Жандос балық аулауға
бара жатып дүкеннен 2 қармақ сатып алды. Олардың 1000 теңгесі бар,
бір қармақ 490 теңге тұратын болса, сатушы қанша теңге қайтаруы
тиіс?
4-топ.
1000-(330+400)
Досжан 1000 теңгесі бар. Ол
дүкеннен 330 теңгелік шелек пен 400 теңгелік жіп алды. Досжанда
қанша теңге қалды?
Дескрипторлар:
1.Өрнектегі сандарға
сәйкес заттардың бағаларын суреттен
табады.
2.Өрнектер мен суреттер
арқылы есептер құрастырады.
ҚБ. « Қор жинау»
әдісі бойынша
5000 теңгелік қағаз ақшалармен
бағалау.
Сергіту сәтінде. «Дүкенші»
ойыны.
ұлдар және қыздарда 5000 тг-ден бар. Осы
сомаға төмендегі заттардың қайсысыларын сатып ала
аласыңдар
Сен
Қазақстан аумағында ірі-ұсақты 85 мың өзен бар екенін білесіңдер
ме?
№7. Жұптық
жұмыс
Дескрипторлар:
-
Амалдардың орындалу ретін
анықтайды.
-
Өрнектің мәнін
табады.
-
Шыққан нәтижені кему ретімен
жазады.
ҚБ. « Қор жинау»
әдісі бойынша
5000 теңгелік қағаз ақшалармен
бағалау.
|