(МК, Т) «Ойлан!
Тап!»
-Балалар, сабақтың тақырыбын
анықтау үшін суретте бейнеленген спорт ойындарының
түрлерін атауы және әр суреттің астыңдағы қосу мен азайту амалдарын
ауызша орындауы керек.
100-76=24
(коньки)
79+11=90
(скейтборд)
68-36=32(хоккей)
46+54=100
(футбол)
52+28=80(велосипед
тебу)
90кг-69кг=21кг(баскетбол)
50см-19см=31см(шаңғы)
25см+13см=38см(теннис)
87см-37см=50см(турникке
тартылу, қазақша белтемірге
тартылу)
(Амалдар жеке-жеке, үлкейтіліп қағаздарға
шығарылады)
Бағандап
есепте
15
43
43
+
-
-
28 15 28
43
28
15
Сабақтың мақсаты бойынша оңдық пен бірлік
бойынша есептеу түсіндіріледі.
-Енді есептеу алгоритмін айта
қойыңдар.
Қиындық бар ма?
-Міне,балалар, осы бойынша
бүгінгі сабақта жұмысты
жалғастырамыз.
-Сабағымыздың мақсатын анықтап,
айтайық: Екі таңбалы сандарды
жазбаша қосу және азайту алгоритмін
қолдауды үйренемін .
Хормен және жеке
алгоритмді 1-2 рет қайталатып
айтқызу /слайд б-ша/
Екі таңбалы
сандарды
жазбаша қосу және
азайту алгоритмі:
Жазамын:
• бірлікті бірліктің астына, ондықты
ондықтың астына жазамын;
Қосамын/
азайтамын:
• Бірлікке бірлікті қосамын, жауабын
бірліктің астына жазамын;
• Ондыққа ондықты қосамын,
жауабын ондықтың астына
жазамын.
Оқимын:
• Қосындының мәні
...... /Айырманың мәні
......
(Үлкейтіліп қағазға шығарылады, тақтаға
ілінеді, барлығы хормен қайталайды)
Сергіту сәті «Көңілді
көжек»
Әуен ырғағымен
билеу
Дәптермен жұмыс
• Баған түрінде жазып,
есепте.
78
+ 17 18 + 64 72 –
26 78– 49
Оқушылар бір-бірімен дәптерлерін айырбастау
арқылы тексереді, тақтаға дұрыс жауаптары
ілінеді.
· Кестемен
жұмыс
а
|
12
|
9
|
11
|
40
|
31
|
А+15
|
|
|
|
|
|
52-а
|
|
|
|
|
|
Оқушыларға парақтар таратылады.
Оқушылар жеке отырып, тапсырмаларды орындап, санды
анықтайды.Соңында тақтаға дұрыс жауаптары
көрсетіледі,
(МК,Т) «Проблемалық
жағдаят»
-Балалар, бізге бүгін қонаққа Көжеке келіп
отыр. Оның сендерге бір өтініші бар екен.
Тыңдаймыз ба?
/аудиожазбаны
тыңдау/
Көжек: «-Сәлем, балалар! Қалдарың қалай? Маған
сендердің көмектерің қажет. Мен екі таңбалы сандарды жазбаша қалай
қосып азайту керек екенін білмеймін. Сендер маған оны үйретіңдерші.
Өтінемін! Ол үшін бірінші менің орындаған тапсырмамды
тексеріңдер. Қате болса, түзетіп, маған түсіндіріңдер.
Сендерден жауап күтемін, балалар!»
............................................................................................
/Оқушылар Көжекенің
тапсырмаларын топта отырып тексереді.
Қателерін анықтайды.
Түсіндіреді./
-Қай өрнектер қате
шығарылған?
34
57
+
-
23 33
57
34
44
57
+
-
23 23
77
34
-
Көжек неліктен бұл өрнектердің мәнін
қате тапты?
Мүмкін болатын
жауап:-Өйткені, Көжек екі таңбалы сандардың
жазбаша қосу және азайту алгоритмін
білмейді.
-Иә, дұрыс, балалар! Оған түсіндіріп,
үйретеміз бе?
-Иә!
/Оқушылар Көжектің қате
шығарылған өрнектерінің жазбаша орындау
тәсілін түсіндіреді. /
Оқушылар бір-бірінің жұмыстарын
шапалақпен бағалайды.
-Балалар, ауызша есептеу мен жазбаша
есептеудің қандай айырмашылығы бар?
Мүмкін болатын
жауаптар:-Ауызша есептеулерді үлкен разрядтардан
бастайды, амалды солдан оңға қарай жылжи отырып
орындайды.
-Ал жазбаша есептеулерді бірліктер разрядынан
бастап, оңнан солға қарай жылжиды.
/Көжек оқушыларға ризашылығын айтып, қоштасып
кетеді/
|