Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ. Математика Комбинациялау 1 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ. Математика Комбинациялау 1 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
1.4.1.2 жиынды элементтердің белгілері бойынша жіктеу (нысандардың түсі,пішіні, өлшемі, материалы, әрекеті)
1.4.4.1 қоршаған ортадағы заттардан «екі-екіден» комбинациялар жиынын құрастыру
«Өрмекшінің торы» әдісі арқылы
өтілген білімдерін пысықтау.
«Белсенді оқыту» әдісі.
«Ойыншық дүкені» әдісі.
1– тапсырма: Ұжымдық
жұмыс
Сүйікті
ойыншықтар
- Сөреде 3 ойыншық тұр:
қуыршақ, доп, пирамида. Тапсырма: Әнел 2 ойыншықты жақсы
көреді.
- Олар қандай ойыншық болуы
мүмкін?(қуыршақ – доп, доп –
пирамида, қуыршақ – пирамида)
- Не
байқадыңдар?(заттардың орнын
ауыстырдық, әр түрлі әдіспен таңдап
алдық)
- Неше түрлі тәсілмен
топтастырдық?(3)
Қалыптастырушы
бағалау:
«Қол шапалақ»
әдісі
Дескриптор:
Заттарды екі-екіден
топтастыруды біледі.
Шыққан нұсқалардың санын
анықтайды.
- Демек, балалар, кез-келген
заттардың орнын алмастыруға, оларды әр түрлі тәсілмен таңдап,
топтастыруға болады. Бұны комбинациялау деп атайды. Бұл сөз біздің
тілімізге орыс тілінен енген сөз. Комбинация – комбинация –
kombination
Экраннан қимылды жасап, өлеңді
жатқа айтып, сәлемдеседі
Ережені
айтады
Өрмекшінің торындағы
тапсырмаларды орындайды
Мұғалімнің көмегімен
комбинация жасауды үйренеді
Сөредегі
ойыншықтарды
екі-екіден топтастыруды
біледі.Шыққан нұсқалардың санын
анықтайды.
Жарайсың!
Жақсы
сөздерімен
бағалау
Бағдаршам әдісімен
бағалау
Бағдаршам әдісімен
бағалау
Слайд
Слайд
телефон
Слайд
Кітаптар
Слайд
Сабақтың ортасы
«Белсенді оқыту»
әдісі.
2-тапсырма:
Фотосуреттер
Мұратта 3 фотосурет бар.
Альбомның 1 бетіне
тек 2 фотосурет қана сияды. Оларды
альбомға қалай орналастыра алады?
Әр қатарды
толықтыр.
1 - топ:
а)
ит, .......
ә)
мысық,.............
2 – топ:
б)
ұл, .............
в)
мысық, .............
3 – топ:
г)
ұл, ...............
ғ)
ит, ..................
Қалыптастырушы
бағалау:
«Балмұздақ» әдісі
Дескриптор:
Заттарды комбинациялауды
біледі.
Комбинация нұсқаларының санын
есептейді.
Сергіту сәті
«Сәлем-сәлем!»
3-тапсырма:
«Саралау» әдісі жеке
жұмыс.
«Тапсырма» әдісі бойынша
орындалады.
4-тапсырма:
5-тапсырма:
Заттарды комбинациялауды
біліп, парақшаға жазады
Комбинация нұсқаларының санын
есептейді.
Сергіту сәтінде қимыл
қозғалыс жасайды
Машаға комбинация жасауға
көмектеседі
Қораптың ішінен 2 дана зат
тадап алады. Олар шоколад пен карамель немесе т.б. комбинация
нұсқаларын ұсынады
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз