Сабақтың басы
2
минут
Үй
тапсырмасы
3
минут
3
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
Формулаларды
қайталау, жаңа сабаққа
бағыттау.
Тербеліс
периоды
Жиілік
формуласы
Циклдік
жиілік
Математикалық маятник
тербелісінің периоды
Бейнекөрсетілім: «Математикалық
маятниктер»
|
Оқушылар өткен тақырып
сұрақтарына жылдам жауап
береді.
Үй тапсырмасына берілген
формулаларды көрсетеді.
Бүгінгі тақырыппен
танысады.
Оқушылар бейнебаянға назар
аударады.
|
Дескриптор;
-Үй тапсырмасына берілген
формулаларды дұрыс айтады.
Жалпы
балл-2
|
Оқулық,жұмыс
дәптері,слайд.
1
слайд.
2
слайд.
3
слайд.
4
слайд.
|
Сабақтың
ортасы
5
мин
.
3
минут
5
минут
7
минут
10
минут
|
Математикалық маятник деп созылмайтын салмақсыз жіңішке
ұзын жіпке ілінген кішкентай ауыр шарды айтады.
1Тербеліс периоды
маятник ұзындығына тәуелді болады.
2 Маятниктің тербеліс
периодының еркін түсу үдеуіне тәуелді
болады
Серіппелі маятниктің тербеліс
периоды тек жүк массасы мен серіппенің қатаңдығына тәуелді
болады T=2π√m/k
Маятниктердің тербелісінің графигі синусоида немесе
косинусоида түрінде болады.
Оқулықтан 157-беттегі 26
жаттығудың 1 есебін шығарып
көрсету.
Берілгені; Қатаңдығы 160Н/м
серіппеге ілінген массасы 400г жүктің тербеліс жиілігін
анықтаңдар.
Жеке
жұмыс:
1. Қатаңдығы 93,2 Н/м
серіппеге ілінген массасы 1,97кг жүктің тербеліс тербеліс периоды
мен жиілігі неге тең?
Жұптық
жұмыс:
1. Ұзындығы 2м маятник 1
сағатта 1268 рет тербеледі. Ауырлық күшінің үдеуін
табыңдар.
2. Қатаңдығы 0,5к Н/м
серіппеде тербеліп тұрған жүктің амплитудасы 6 см, ең үлкен
жылдамдығы3 м/с болса, оның массасы неге
тең?
Топтық
жұмыс:
Математикалық және серіппе
маятнигін құрастыру, осы маятниктің көмегімен есеп
шығару.
|
Оқушылар бүгінгі күнді
дәптерлеріне белгілеп, жаңа тақырыпты
жазады.
Оқушылар көрсетілген
формулаларды дәптерлеріне жазып
алады.
Оқушылар тақтада көрсетілген
есептідәптерлеріне жазады.
Оқушылар берілген есептерді
шығарады.
Оқушылар жұмыс дәптеріне
жұптық жұмыс есептерін
шығарады.
Оқушылар бір-бірінің
дәптерлерін тексереді.
Оқушылар өздеріне таратылған
құралдар арқылы маятник жасап және де сол маятниктің көмегімен есеп
құрастырып шығарады.
|
Дескриптор;
-Есептің берілгенін және
шығару жолын дұрыс жазады
Жалпы балл-
2
Дескриптор:
-Есептің берілген шартын дұрыс
жазады
-Есептің шығару жолын дұрыс
жазады
Жалпы балл-
2
Дескриптор;
-Оқушылар өз қолымен белгілі
бір уақыт ішінде маятник
құрастырады
-Есептің шартын дұрыс
орындайды
Жалпы
балл-3
|
Оқулық, жұмыс дәптері, слайд,
көрнекіліктер.
5
слайд
6
слайд
7
слайд
8
слайд
Оқулық,
Жұмыс
дәптері,
Үлестірмелі
тапсырмалар
Көрнекілік құралдар, жіп,
маятниксызғыш,схема, қайшы,
парақ
|
Сабақтың
соңы.
4
мин
Рефлексия
Бағалау
3
минут
Үй
тапсырмасы
|
Тест
тапсырмалары:
1.Дененің тепе- теңдік күйінен ең үлкен ығысу
шамасы?
а) амплитуда б)
жиілік в) пероид
2.Дене
қозғалысы жуықтап қайталанатын ең аз уақыт
аралығын......
а)
амплитуда б) жиілік в)
пероид
3.Бірлік
уақытта тербелістердің саны
а)
амплитуда б) жиілік в)
пероид
4.Тербелістердің периоды ХБЖ өлшем
бірлігі?
а) с
б)
Гц в)
м
5.Тербеліс жиілігінің өлшем
бірлігі
а)
с б) Гц
в)
м
6. Дене
қозғалысының сипаты қандай физикалық шамаға
тәуелді?
а)
үдеуге
б) жылдамдыққа в)
күшке
7.
Тербелмелі қозғалыстардың негізгі ерекшелігі а)
периодты б) периодсыз с) үдеуге
тәуелді
Жауаптары: 1 а 2. с 3.б 4.а 5.б 6. с
7.а
26-жаттығу, есеп
1
157-бет.
Сабақ соңында әр тапсырманың
бағалау критериилері бойынша жалпы баллдық жүйемен
бағалау
|
Оқушылар берілген тест
тапсырмаларын орындайды.
|
Дескриптор
-Тест тапсырмаларын дұрыс
орындайды
-ХБЖ
өлшем бірліктерін
біледі
Жалпы балл-
2
Жалпы сабақты бағалау критерийлер бойынша ең
жоғарғы 10 балл
|
Үлестірме
стикерлер
Оқулық,
Бағалау
парақшалары
|