Пән: Қазақ
тілі
|
|
№
8
-сабақ.
|
Мұғалімнің аты-жөні: Хасенова Кенжегуль
Нурхамитовна
|
Сынып: 4-сынып
|
|
Сабақ
тақырыбы
|
Буын
үндестігі.
|
Сабақ
мақсаты
|
1.7 Сөздерді, дыбыстарды
орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс
айту
4.1.7.1 сөз ішіндегі
және сөз бен сөздің арасындағы буын, дыбыс үндестігін сақтап
айту
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
Дыбыстарды орфоэпиялық
нормаларға сәйкес дұрыс айту . Мәтінге дұрыс пікір білдіруге
бағытталған сұрақтар
қою.
Сөз ішіндегі және
сөз бен сөздің арасындағы буын үндестігін сақтап
айту
|
Бағалау
критерийлері
|
-
Диалогке
қатысады;
-
Берілген тақырып бойынша өз
көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай
алады.
-
Оқу мақсатына сәйкес дауыстап,
түсініп, іштей, мәнерлеп, сын тұрғысынан бағалап, көз жүгіртіп оқу
дағдылары жетілдіріледі.
-
Тақырыпты және
негізгі ойды анықтап
үйренеді.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер,
кері байланыс, стикер, слайд,
флипчарт.
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы
жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
- Сәлеметсіз бе, құрметті
оқушылар! Бүгінгі сабағымызда фонетика әлеміне саяхат жасаймыз.
Бейнероликті көрейік.
Түсіндірме
Бір сөз ішіндегі дауысты
дыбыстардың не бірыңғай жуан не жіңішке болып үйлесіп
келуін буын
үндестігі деп атайды.
Буын үндестігі бойынша сөздің соңғы буынының жуан-жіңішкелігіне
қарай үндесіп жалғанады.Соңғы буын жуан болса, жуан қосымша,
жіңішке болса, жіңішке қосымша жалғанады.
Мысалы: ауа-ға,
күн-нің,қауын-ның,сәби-дің
|
|
Сабақтың
басы
|
34-тапсырма.Мәтінді
тыңда.
Сұлулыққа ынтығып, таза
ауаға құмартып
жүрген баланың денсаулығы да түзеле
бастапты.
-Апа, білесіз бе? – депті ол
бір күні қуанып шешесіне.
– Табиғаттың бөлшегі ағаш пен гүл ғана емес
екен!
- Иә, гүл де, су да, ауа да
табиғаттың бөлшегі демексің
ғой?
- Оларға, әрине, дауым жоқ.
Сонымен бірге мына мен де табиғаттың бөлшегі
екенмін.
Ұлының сөзіне
көңілі толған ана елжіреп,
оның маңдайыннан сүйді.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
Белсенді оқу
тапсырмала
ры.
Табиғаттың бөлігіне не
жатады?
Ананың көңіл-күйін қандай
болды?
|
Сабақтың
ортасы
|
Рефлексия
Кері байланыс парағы.
«Бағдаршам» әдісі
бойынша.
|
-тың, -дің, -де,
-гін
Оқушылар сабақтан алған
әсерлерін кері байланыс парағы
тапсырмала
ры арқылы білдіре
алады.
|