Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Механикалық жұмыс және энергия
|
Бөлімі: |
Сақталу заңдары |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Бисенгалиева Алия Ескариевна |
|
Күні: 08.02.2021ж |
|
|
Сыныбы:9 |
Қатысушылар саны: 15 Қатыспағандар саны:0 |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Механикалық жұмыс және энергия |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.2.3.5 механикалық жұмысты аналитикалық және графиктік тәсілдермен анықтау; 9.2.3.6 жұмыс пен энергияның байланысын түсіндіру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: механикалық жұмысты аналитикалық және графикалық жолымен анықтайды Көптеген оқушылар істей алады: жұмыс және энергияның байланысын түсінеді Кейбір оқушылар істей алады: энергияның сақталу заңын есеп шығаруда қолданады |
|
Бағалау критерийлері |
- механикалық жұмысты аналитикалық және графикалық жолымен анықтайды; - жұмыс және энергияның байланысын түсіндіреді; - энергияның сақталу заңын есеп шығаруда қолданады |
|
Құндылықтарға баулу |
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығын дарытуда оқушыларға оқу үдерісінде бақылау жүргізуге, топтастыруға, зерттеуді жүйелеуге, құбылыстарды бір-бірімен байланыстыру мен оларға түсінік беруге үйрету. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 минут |
Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Үй тапсырмасын тексеру. "Өткенге шолу" 1. Иіндіктің ұштарына төмен бағытталған екі 6 Н және 4 Н күштер әрекет етеді. Тіреу нүктесі иіндіктің бір ұшына 5 см-ге жақын орналасқан. Иіндіктің ұзындығы қандай, егер ол тепе-теңдік күйінде болса? 2. Ұзындығы 1м иіндіктің ұштарына массалары 7 кг және 13 кг жүктер ілінген. Иіндік тепе-теңдікте болу үшін, тіреу нүктесін иіндіктің ортасынан қандай қашықтықта орналастыру қажет? |
Оқушылар өткен тақырып сұрақтарына жылдам жауап беріп, бүгінгі тақырыппен танысады. Оқу мақсатымен танысады Мұғаліммен бірге тапсырмаларды талдау. |
Дескриптор: -денеге әрекет ететін күшті есептейді -күш мометін біледі -күштің бағытын біледі |
Оқулық Слайд |
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
О |
Оқушылар сұраққа жауап беріп сабақ тақырыбына шығады. Сабақ мақсаттарын оқушылармен бірге қою. |
Механикалық жұмыс және энергия. -механикалық жұмысты аналитикалық және графикалық жолымен анықтау; - жұмыс және энергияның байланысын түсіндіру;
Жауаптары 1. 20кН 2. 270Н |
Слайд Сурет есептер |
|
1. Жылдамдығы 200 м/с массасы 160 г оқ бөгетке тиді және тоқтағанға дейін 16 см өтті. Бөгеттің кедергі күші 2. Массасы 120 г хоккей шайбасы 15 м/с жылдамдықпен қақпа торына соғылды, тор шайба бағымен 5 см-ге созылды. Қақпа торында пайда болған серіпімділік күшінің орташа мәні (g =10м/с2) |
||||
|
Сабақтың соңы. 5 мин Рефлекция Бағалау |
Рeфлексия пирамидаcы:Қарастырылған мәселелерді қаншалықты ұққандығыңды өзің бағалап, пирамиданы толықтыр:
Сабақ соңында әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша жалпы баллдық жүйемен бағалау -Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап жазу. |
Сабақты қорытындылау барысында оқушылар өз ойларын үлестірме қағаздарға жазып, пирамиданы кім қай мәселені ұққандығына қарай толтырады. |
Жалпы сабақты бағалау критерийлер бойынша ең жоғарғы 10 балл |
Үлестірме стикерлер Дескриптор Оқулық |
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау |
||
|
Оқушыларға жеке қолдау көрсету, оқу материалдары мен дереккөздерді оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып, Мотивациясы жоғары оқушылар: Көмек қажет ететін оқушыларға «Сәйкестендіру» тәсілі оқушының ынталану қабілетін арттыруға көпірше болып қызмет атқарады. Тапсырмалар бере отырып, күтілетін нәтижеге жетелеймін. |
Әрбір кезең бойынша оқушыларға ауызша және бас бармақ, смайликтермен кері байланыс беріп отырамын, сол арқылы оқушыларды ынталандыруға бағыттап отырамын, қолдау көрсетемін. Оқушылардың өзін-өзі бағалауы, топтардағы бағалау жүріп отырады «Рефлексия пирамидасы» әдісі арқылы кері байланыс береді |
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. Механикалық жұмыс және энергия. 9 сынып
Ашық сабақ. Механикалық жұмыс және энергия. 9 сынып
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Механикалық жұмыс және энергия
|
Бөлімі: |
Сақталу заңдары |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Бисенгалиева Алия Ескариевна |
|
Күні: 08.02.2021ж |
|
|
Сыныбы:9 |
Қатысушылар саны: 15 Қатыспағандар саны:0 |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Механикалық жұмыс және энергия |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.2.3.5 механикалық жұмысты аналитикалық және графиктік тәсілдермен анықтау; 9.2.3.6 жұмыс пен энергияның байланысын түсіндіру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: механикалық жұмысты аналитикалық және графикалық жолымен анықтайды Көптеген оқушылар істей алады: жұмыс және энергияның байланысын түсінеді Кейбір оқушылар істей алады: энергияның сақталу заңын есеп шығаруда қолданады |
|
Бағалау критерийлері |
- механикалық жұмысты аналитикалық және графикалық жолымен анықтайды; - жұмыс және энергияның байланысын түсіндіреді; - энергияның сақталу заңын есеп шығаруда қолданады |
|
Құндылықтарға баулу |
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығын дарытуда оқушыларға оқу үдерісінде бақылау жүргізуге, топтастыруға, зерттеуді жүйелеуге, құбылыстарды бір-бірімен байланыстыру мен оларға түсінік беруге үйрету. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 минут |
Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Үй тапсырмасын тексеру. "Өткенге шолу" 1. Иіндіктің ұштарына төмен бағытталған екі 6 Н және 4 Н күштер әрекет етеді. Тіреу нүктесі иіндіктің бір ұшына 5 см-ге жақын орналасқан. Иіндіктің ұзындығы қандай, егер ол тепе-теңдік күйінде болса? 2. Ұзындығы 1м иіндіктің ұштарына массалары 7 кг және 13 кг жүктер ілінген. Иіндік тепе-теңдікте болу үшін, тіреу нүктесін иіндіктің ортасынан қандай қашықтықта орналастыру қажет? |
Оқушылар өткен тақырып сұрақтарына жылдам жауап беріп, бүгінгі тақырыппен танысады. Оқу мақсатымен танысады Мұғаліммен бірге тапсырмаларды талдау. |
Дескриптор: -денеге әрекет ететін күшті есептейді -күш мометін біледі -күштің бағытын біледі |
Оқулық Слайд |
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
О |
Оқушылар сұраққа жауап беріп сабақ тақырыбына шығады. Сабақ мақсаттарын оқушылармен бірге қою. |
Механикалық жұмыс және энергия. -механикалық жұмысты аналитикалық және графикалық жолымен анықтау; - жұмыс және энергияның байланысын түсіндіру;
Жауаптары 1. 20кН 2. 270Н |
Слайд Сурет есептер |
|
1. Жылдамдығы 200 м/с массасы 160 г оқ бөгетке тиді және тоқтағанға дейін 16 см өтті. Бөгеттің кедергі күші 2. Массасы 120 г хоккей шайбасы 15 м/с жылдамдықпен қақпа торына соғылды, тор шайба бағымен 5 см-ге созылды. Қақпа торында пайда болған серіпімділік күшінің орташа мәні (g =10м/с2) |
||||
|
Сабақтың соңы. 5 мин Рефлекция Бағалау |
Рeфлексия пирамидаcы:Қарастырылған мәселелерді қаншалықты ұққандығыңды өзің бағалап, пирамиданы толықтыр:
Сабақ соңында әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша жалпы баллдық жүйемен бағалау -Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап жазу. |
Сабақты қорытындылау барысында оқушылар өз ойларын үлестірме қағаздарға жазып, пирамиданы кім қай мәселені ұққандығына қарай толтырады. |
Жалпы сабақты бағалау критерийлер бойынша ең жоғарғы 10 балл |
Үлестірме стикерлер Дескриптор Оқулық |
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау |
||
|
Оқушыларға жеке қолдау көрсету, оқу материалдары мен дереккөздерді оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып, Мотивациясы жоғары оқушылар: Көмек қажет ететін оқушыларға «Сәйкестендіру» тәсілі оқушының ынталану қабілетін арттыруға көпірше болып қызмет атқарады. Тапсырмалар бере отырып, күтілетін нәтижеге жетелеймін. |
Әрбір кезең бойынша оқушыларға ауызша және бас бармақ, смайликтермен кері байланыс беріп отырамын, сол арқылы оқушыларды ынталандыруға бағыттап отырамын, қолдау көрсетемін. Оқушылардың өзін-өзі бағалауы, топтардағы бағалау жүріп отырады «Рефлексия пирамидасы» әдісі арқылы кері байланыс береді |
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||
шағым қалдыра аласыз
қушыларға
сурет ұсынылады:













