(ЖЖ) Мұғалімнің
кіріспе сөзі
Белсенді
әдісі. «Модельдеу»
(Конвертке салынған
суреттерді құрастырып, оның қандай жарық түріне жататынын
анықтайды.)
-Жарық негізгі, жасанды және табиғи
болады. Негізгі жарық көздеріне Күн, жұлдыз жатады, жасанды жарық
көздеріне майшам, қолшам, электршам жататын болса, табиғи жарыққа
жарық балық, жарқырауық қоңыз жатады.Жарық нысандары жарық пен
қатар жылу да береді.
МОДЕЛЬДЕУ «Ой
қозғау» белсенді
әдісі.
-
Қандай суреттер
шықты?
-
Ол қандай жарық
түріне жатады?
-
Негізгі жарықтың
табиғи жарықтан қандай айырмашылығы
бар?
-
Жасанды жарық
дегенді қалай түсінесіңдер?
«БЛУМ»
таксономиясы негізінде «Зерттеушілік конференциясы» белсенді
әдісі.
1-қадам:
Саралап топқа
бөлу
1-топ жоғары
деңгейлі балалар – күннің суреті
беріледі.
2-топ- орта деңгейлі
балалар-айдың суреті
беріледі.
3-топ-төмен деңгейлі
топ-жұлдыздың суреті
берледі.
Саралап ресурс
беру
1-топ жоғары
деңгей-қолшам, майшам, көше суреті,
карточкалар
2-топ орта
деңгей-көше суреті,
карточкалар
3-топ-төмен
деңгей-карточкалар
(Т
)Саралап тапсырма
беру
1-топ
1-тапсырма:
«Жинақтап сипатта». Балалар берілген суреттерден
негізгі,жасанды, табиғи жарық нысандарын анықтап, оларды
сипаттайды.
2-тапсырма: «Мен
бақылап үйренемін» практикалық жұмыс. Тәжірибе
жасай отырып, нәтижеге көз жеткізу мақсатында майшамды педагогтың
көмегімен жағады, оның жарық, сонымен қатар жылу шығаратынын
анықтайды.
3-тапсырма:
«Тауып, белгіле». Түнгі қала суретінен жарық
көздерін тауып, белгілейді.
2-топ
1-тапсырма:
«Жинақтап сипатта». Балалар берілген суреттерден
негізгі,жасанды нысандарын анықтап, оларды
сипаттайды.
2-тапсырма:
«Тауып, белгіле». Түнгі қала суретінен жарық
көздерін тауып, белгілейді.
3-топ
1-тапсырма: «Жинақтап
сипатта». Балалар берілген суреттерден
жасанды жарық нысандарын анықтап, оларды
сипаттайды.
|