Сабақтың
ортасы
26
минут
|
Оқулық және жұмыс
дәптерінің беттерінде кездесетін кейіпкер Ботамен таныстыру. Оларға
«Дүниетану» сабағында немен айналысатыны туралы хабарлау «МЕН»
сөзін тақтаға іліп, сөзді кімнің оқи алатынын сұрау. Олар бұл
сөздің нені білдіретінін
айтсын.
Ж
ауабы: «Мен» – бұл мен туралы
айтылған сөз. Егер адам өзі туралы айтса, «мен»
дейді.
«Мен» сөзін хормен
айтқызу және сабақ тақырыбын
хабарлау.
Салыстыр.
Cуреттерге қара.
Кімдерді көріп тұрсың?
Суреттегі адамдарды
салыстыр.
Ұқсастығы мен
айырмашылығын анықта.
Біз
қандаймыз?
•
Бір-біріңе
қара.
•
Араларыңда
бір-бірінен айнымайтын екі адам бар
ма?
•
Адамдардың ұқсастығы
мен айырмашылығы туралы өз ойларыңды
айтыңдар.
Балалар мен үлкендер. Ер адамдар мен
әйел адамдар. Барлығымыз адамбыз. Сен – адамсың. Бір адам басқа
адамға ұқсамайды. Әрбір адам ерекше.
1 -жұмыс
парағы. Менің досым
қандай?
Досыңның
суретін
сал. Оның
көңіл-
күйін
көрсетуге
тырыс.
Аты-жөні:
Әр адамның есімі
бар.
«Әр есімнің өз
мағынасы бар», – дейді менің
атам.
Атамның айтқаны
дұрыс па? Тексеріп көрейік!
|
Сұраққа жауап
береді
«Мен» сөзін оқи алатыны оқиды,
қалғандары хормен қайталау
Суретке қарап, өз ойын
айтады
Суреттегі адамдарды салыстыра
отырып, өз ойын айтады
Бір – біріне қарай отырып,
араларындағы ұқсас адамдар бар, жоқ екенін
анықтайды
Сабақта түсінгендерін
береді
Менің досым қандай сұрағына
жауап ретінде суретін сала отырып, досының көңіл – күйін де шамасы
келгенше суреттейді
Әр бала өз есімдерін
айта отырып, есімдерінің қандай мағына беретіндерін біле ма екенін
айтқызу
|
мадақтау
мадақтау
мадақтау
мадақтау
мадақтау
мадақтау
смайликтер
мадақтау
|
Оқулық
«Мен» сөзі жазылған
парақша
Оқулықтағы
суреттер
Оқушылардың өздерінің бет –
бейнелеріне қарату
Оқулықтағы
суреттер
Қосымша
суреттер
«Менің досым қандай?" суретін
салуға арналған парақтар
Оқулықпен
жұмыс
|