Ынталандыру.
Педагог
тəрбиеленушілермен мектеп құралдары не
үшін керек екені туралы əңгіме
жүргізеді. Өзектендіру.
Педагог
балалардан:
-
Қандаймектепқұралдарынбілесіңдер?-деп
сұрайды.
- Сабақта қандай
жабдықты
пайдаланасыңдар?
Мақсат қою
(проблемалық жағдай).
(Ұ) Педагог №13
электрондықжиынтықполотноныпайдаланаалады (ондазаттарретіндеоқуқұралдары жиналған).
Балаларменбірге 10 қарындаштыжинап, дорбағасалады. 1 қарындашты
шығарады. Нешезат
қалды?
Сендеролардысанайаласыңдарма?
Жаңалықашу.
(Ұ) Балалар 10
заттысанайалады. Педагог
онғанешезатқосылғанынсұрайды. Педагог
осындайжағдайдасанды
атауүшіналдымен «он»
сөзіайтылатынынжəнеоған
бірліктіңатауы
(біздіңмысалда «бір» саны)
қосылатынын
түсіндіреді. «Он бір»
саны пайдаболды, олонғабірқосылғанынбілдіреді, екіцифрменжазылады
-11.
Жиынтықполотнодасанныңүлгісі мен
жазбасыкөрсетіледі.
Педагог сұрақ
қояды:
Педагог
бұлсандыжазуүшінбізқанша цифр
пайдаландықдепсұрайды. Балалар «2» депжауапбереді. Педагог
солүшінмұндайсандарекітаңбалысандардепаталатынынайтады.
(Ұ)
Балаларғатүсіндіреотырып, № 1
тапсырманыорындауұсынылады. Балаларзаттардысанап,
сандыатайдыжəнесандардыңжазбасынбояйды.
Жұмыстың мұндай
түрінбарлыққалғанцифрларменжəне
оларғасəйкескелетінсуреттебейнеленгенмектеп
құралдарыныңсаныменжүргізуұсынылады.
Жұмыс
барысындабалаларсандардыңатауынөздеріұсынып,
олардыцифрменжазудытүсіндіреді.
Сергітусəті.
Педагогтіңқалауыбойынша. (Əдістемелік
нұсқаудың соңына
қараңыз.)
Жаңаны
қолдану.
Педагог балаларға
3-тапсырманы орындауды
ұсынады
Балалар 1-ден 20-ға
дейін санау тəртібімен цифрларды сызықпен
біріктіреді.
|