Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: Менің Тәуелсіз Қазақстаным
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Құндылық: Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана
8-бөлім. Менің Тәуелсіз Қазақстаным. Қ.Сарин. «Тәуелсіздік» өлеңі 1-бөлімше. Менің Тәуелсіз Қазақстаным |
Мектеп: КММ «№44 мектеп-г имназия» |
||||
Күні:11.09.2020 ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: Ардагер Несібелді |
||||
Сынып: 5 (Т2) |
Қатысқандар: 15 |
Қатыспағандар: 0 |
|||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау; 5.2.1.1 тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу; |
||||
Сабақ мақсаттары (бағалау критерийі) |
Барлық оқушылар орындай алады: жаңа сөздермен танысады, мағынасын түсіндіреді, антоним, омоним, синонимдерін таба алады, орфоэпиялық нормаға сәйкес дыбыстайды, тыңдалым мәтінінің негізгі мазмұнын түсінеді және нақты ақпаратты анықтай алады |
||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолданып, өлең мазмұнын талдайды, өз ойын жеткізе алады |
|||||
Кейбір оқушылар орындай алады: тақырыпты жан-жақты қамтып, негізгі көтерілген мәселені анықтап, өзіндік идеяларын қосады, сыни көзқарастарын білдіреді, өз пікірлерін өзгелердің пікірімен салыстырып, бір-бірімен ой бөліседі |
|||||
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу, түсіну, талдау |
||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: «тәуелсіздік» сөзінің мағынасын түсінеді, тақырып бойынша сұрақтарға нақты дәлелдерімен жауап береді |
||||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: еркіндік, азаттықтың әр таңы, шер мұң, өгей, боданында, боздақтарым, алты алаш |
|||||
Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: азаттық, бабалар арманы, тәуелсіздік жолы, шуақты күндер. |
|||||
Талқылауға арналған сұрақтар: «Тәуелсіздік» сөзін қалай түсінесің? ............................................................... «Тәуелсіз Қазақстан» туралы не білесің? ..................................................................... |
|||||
Не себепті ... деп ойлайсың? Неліктен «Тәуелсіздік» ең басты құндылығымыз болып саналады? Сурет бойынша талқылау оңай ма, әлде қиын ба? |
|||||
Ишара: қол қимылдары |
|||||
Алдыңғы оқу |
Мен не үйрендім? (5.1.6.1; 5.2.4.1;) |
||||
Жоспар |
|||||
Жоспар-ланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||
Басы 12 мин |
Ұ Психологиялық жағымды орта қалыптастыру «Шаттық шеңбері» әдісі арқылы білім алушылар ортаға шығып, шаттық шеңберін құру арқылы бір-біріне жағымды көңіл-күй білдіріп, жақсы тілектерін айтады. «Шаттық шеңберін» сақтай отырып, «Топ таңдау» әдісі бойынша сандықшадан сөздерді таңдайды:1 топ - «Тәуелсіздік», 2 топ - «Азаттық», 3 топ - «Еркіндік» берілген. Осы сөздер арқылы топты бөліп аламын. Т Алдыңғы оқу. Бағалау критерийі: - Оқушылар бір-біріне сұрақ қою арқылы алдыңғы тақырыпты еске түсіреді - Өз ойын еркін жеткізеді - Сөз әдебі мен сөйлеу этикетін сақтайды «Қар кесегі» әдісі арқылы әрбір топ оқушылары басқа топтарға бағыттап параққа сұрақ жазып лақтырады, сұрақтармен кезек-кезек алмасады. Алдыңғы оқуды еске түсіреді. - Сұрақ қою арқылы алдыңғы тақырыпты еске түсірді - Өз ойларын еркін жеткізе алды - Сөз әдебі мен сөйлеу этикетін сақтады Қалыптастырушы бағалау: Жарайсың!. Өз ойыңды дәлелдей алдың! Жақсы! Ойыңды толықтырып жеткізуге тырыс! деген фишкалар таратылады Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы кері байланыс жүргізіледі. |
|
|||
Ортасы 20 мин |
Ұ ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ ЖҰМЫС Бағалау критерийі: - жаңа тақырыпты суреттер арқылы болжайды - сұрақтарға жауап береді - өз ой-пікірін білдіреді - ұжым ішінде талқылайды «Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша суреттер арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. 1. Суретте не бейнелеген? 2. «Тәуелсіздік» сөзің қалай түсінесің? 3. Тәуелсіз Қазақстан туралы не білесің? 4. Қазақстанның болашағың қалай елестетесің? 5. Қазақстанның жеткен жетістіктері?
Дескриптор - суреттер арқылы жаңа тақырыпты анықтай алды - сұрақтарға жауап берді - өз ой-пікірін білдірді - ұжыммен бірлесіп талқылады, өз пікірімен салыстырды Қалыптастырушы бағалау: «Қолпаштау» әдісі арқылы (әдістің қалыптастыратын дағдылары: бірін-бірі бағалау, ынтасын арттыру, қажеттіліктерін қанағаттандыру) ұжым арасында бағалайды. Кері байланыс: Сурет бойынша талқылау оңай ма, әлде қиын ба? Нені түсіңбедің? Жарайсыңдар, балалар! Сендер дұрыс таптыңдар! Бүгінгі сабақтың тақырыбы « Менің Тәуелсіз Қазақстаным». ТЫҢДАЛЫММЕН ЖҰМЫС ЖЖ Бағалау критерийі: - жаңа сөздермен танысады, мағынасын түсінеді - жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолданып, ойын жеткізеді - орфоэпиялық нормаға сәйкес дыбыстайды 1-тапсырма. «Графикалық органайзер» әдісі арқылы тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолданып кестені толтыр. Жаңа сөздер: тәуелсіздік, азаттық, мұң, өгей, бодан, боздақ
Дескриптор - жаңа сөздермен танысты, мағынасын түсіне алды - жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолданып, ойын жеткізе алды - орфоэпиялық нормаға сәйкес дыбыстай алды Қалыптастырушы бағалау: «Пікір парағы» әдісі арқылы бір-бірін бағалайды Кері байланыс: «Бір плюс, бір минус» стратегиясы арқылы тапсырманың орындау барысында сәтті шыққан бір мезетті, сәтсіз, түсініксіз болған бір мезетті атайды. Ж 2-тапсырма. Қалқаман Сариннің «Тәуелсіздік» өлеңін ақынның өзінің орындауында // www.zharar.com/kz сайтынан тыңда. Тәуелсіздік
Еркіндігім.
(Қалқаман Сарин) Т Бағалау критерийі: А деңгейлі оқушылар өлеңді тыңдайды, мазмұнын түсінеді, негізгі ақпаратты анықтайды В деңгейлі оқушылар мәтінде көтерілген мәселенің аясында бір-бірімен ой бөліседі С деңгейлі оқушылар сыни көзқарастарын білдіреді, өз пікірін өзгелердің пікірімен салыстырады Сараланған тапсырма - балаларға (жекелеп немесе топтарға) олардың меңгерген білімдеріне негізделген әр түрлі тапсырмалар беріледі. Аса қабілетті балаларға айтарлықтай жоғары деңгейде ойлауды дамытуға мүмкіндік беретін, мәселелерді шешу қабілеттері мен зерттеу қабілетін пайдалануды талап ететін күрделі тапсырмалар беруге болады. 3-тапсырма. «Дара диаграмма» графикалық әдісі арқылы білім алушылар әр бөлікке негізгі идеяны, ақпаратты жазады.
Дескриптор А деңгейлі оқушылар өлеңді тыңдап, негізгі мазмұнын түсінді В деңгейлі оқушылар тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолданып, ойын жеткізе алды Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |