Жаңа сабаққа
кіріспе
|
Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау
|
1 Қандай металдарды
білесің?
2.Металдардың физикалық қасиеттерін
ата.
3. Тұрмыста және
техникада кең қолданылатын металдарды
ата.
|
ҚБ «1»
|
9-сынып оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың ортасы
.
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма
береді
Оқулықтағы №9 кестені
қарастыруды ұсынылады
|
Металдардың
электрондарын беру қабілеті әртүрлі болады, осыған байланысты
металдардың белсенділігі қатары құралған, оны Н.Н.Бекетов (1865
ж)
Li,K,Ba,Ca,Na,Mg,Al,Mn,Zn,Cr,Fe,Ni,Pb,(H),Cu,Hg,Ag,Pt,Au
Металдардың
химиялық қасиеттері
А) Металдардың жай
заттармен әрекеттесуі
(Оттекпен,
галогендермен, азотпен, күкіртпен,
сутекпен)
Ә)Металдардың
күрделі заттармен
әрекеттесуі
(Сумен,
қышқылдармен, тұз
ерітінділерімен)
Слайд
№6-7
|
|
9-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері
|
|
Бекіту тапсырмасы
|
1-тапсырма. Тотығуға тезірек ұшырайтын
металл?
А)
Al
Ә)
Cu
Б)
Na
Жауабы:
Б) Na (белсенділігі
алюминий мен мысқа қарағанда
жоғары)
2-тапсырма. Металдардың қайсысы тек ыстық
сумен немесе су буымен әрекеттесетінін, қайсысы суық сумен де
белсенді әрекеттесетінін
сипаттаңыз
А)
Аu
Ә)
Fe
Б)
Na
Дұрыс
жауап
А) Аu Сумен
әрекеттеспейді
Ә) Fe Ыстық сумен не
су буымен ғана әрекеттеседі
Б) Na Суық сумен де
белсенді әрекеттеседі
|
І
қатар
|
ІІ
қатар
|
ІІІ
қатар
|
Металл +
оттек
|
|
|
|
Металл +
су
|
|
|
|
Металл +
қышқыл
|
|
|
|
3-тапсырма.
Металл атомдары тек тотықсыздандырғыш қасиет көрсетеді.
---Неліктен?
Дәптермен жұмыс
Реакция теңдеулерін жазу
Оқушы кестені толтырады
4-тапсырма. «Кестені толтыр» (жеке
жұмыс)
Калий, мырыш, мысты сумен әрекеттестіріп, реакция теңдеуін
жазып, химиялық қасиетін
түсіндіріңіз.
№
|
Металдар
|
Химиялық реакция
теңдеуі
|
Химиялық
қасиеті
|
1
|
Калий
|
|
|
2
|
Мырыш
|
|
|
3
|
Мыс
|
|
|
|
Дескриптор:
- қай металдың басқаларға қарағанда тотығуға тезірек
ұшырайтындығын табады
ҚБ «1»
Дескриптор:
- белсенді металдардың салқын сумен, ыстық су немесе бумен
әрекеттесуін сипаттайды
ҚБ «1»
Дескриптор:
- әр қатарға берілген металдардың химиялық қасиеттеріне
реакция теңдеулерін жазады
Және теңестіреді
ҚБ «3»
Дескриптор:
- әр оқушы жеке жұмыс жасайды. Берілген металдарды сумен
реакциясын жазады және теңестіреді
ҚБ «4»
|
9-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
|
Сабақтың соңы
|
«Бес саусақ» әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Жеке
жұмыс:
1. Бас бармақ- басты мәселе. Бүгінгі сабаққа ең құнды
мәселе қандай болды.
2. Балалы үйрек- бірлесу. Мен жұпта қалай жұмыс
жасадым?
3. Ортан терек- ойлау. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе
алдым?
4. Шылдыр шүмек- шынайылық. Сабақ маған ұнады ма?
Неліктен?
5. Кішкентай бөбек – көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді
қалайша сезіндім.
|
Оқушылар бағалау барақшасына 1-10 баллдық жүйе бойынша әр
орындалған тапсырмаға тиісті балдарын қойып
шығады
|
Бағалау барақтары және «Бес бармақ»
-суреті
|