Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
5
мин.
5
мин
Кітап
оқу
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу,
түгендеу. Сынып реттілігін
қадағалау.
|
«Wordwall» әдісі бойынша өткен
тақырыпқа шолу жасау.
1.Ми сыңарлары неше бөлімнен
тұрады?
2. Төбе бөлімінің қызметі
қандай?
3.Жүлгелер деген не?
4.Көру орталықтары орналасқан ми
бөлімі?
5.Қимыл-қозғалыс аймағы?
|
Оқушылар берілген
сұрақтарға жауап береді.
|
Қалыптастырушы бағалау
ауызша «Дұрыс,
Жарайсың!» сияқты
жүргізіледі.
|
«Wordwall»
|
Жаңа сабаққа кіріспе
6
мин.
|
Мұғалім оқушылармен бірге сұраққа жауап беру арқылы
сабақтың тақырыбын анықтайды .
|
«Миға шабуыл» әдісі
арқылы оқушыларға жаңа тақырыпқа байланысты жалпы сұрақтар
қойылады.Әр оқушы өз ойларын ортаға
салады.
|
Белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен
ынталандыры
|
Интерактивті
панель
Power
point
Презентация
|
Сабақтың ортасы
16
мин.
|
«CastLots» арқылы топқа бөліну. Топтық жұмыстың ережелерін
еске түсіру.
Белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен
ынталандыру.
І-топ Конструктор
тобы
ІІ-топ Нейрохирургия
тобы
ІІІ-топ Зерттеушілер
тобы
«Виен диаграмма» арқылы
салыстыру
|
Оқушылар топқа бөлініп топтық
жұмысты орындайды.
|
Бағалау
парақшасы
Дескриптор-3 балл
1. Ми бөлімдерін
атайды-1
2. Ми бөлімдерінің
атқаратын қызметін атайды-1
3. Барлық топ мүшелері
қатысады-1
1. Ми ауруларын
атайды-1
2. Емдеу шараларын
қарастырады-1
3. Барлық топ мүшелері
қатысады-1
1. Бала мен ересек
арасындағы ІQ-ді салыстырады-1
2. IQ-ді жоғарылату
үшін жасайтын жаттығуларды атайды-1
3. Барлық топ мүшелері
қатысады-1
|
«CastLots»
Қағаз
қиындылары,
мидың бөлік
фигуралары
|
8
мин
|
Жеке жұмыс
Оқушыларға биологиялық диктант
беріледі.
|
Оқушылар тапсырмада берілген сөйлемдердің бос орындарын
толтырады.
1. Ортанғы ми бұлшық ет тонусын
сақтайды.
2. Үлкен ми сыңарларының астында орналасқан Аралық
ми
3. Адам ағзасының басты безі-
Гипофиз
4. Сопақша ми жұлынның жалғасы ретінде
қалыптасқан.
5. Артқы мидың екінші атауы варолиев көпірі деп
аталады.
6. Ұшу күрделілігіне байланысты мишықтағы қыртыс алғаш рет
құстарда пайда болған.
7. Ортанғы мида көру
және естудің бірінші реттік орталықтары
бар.
|
Бағалау парақшасы
Дескриптор-7 балл
1. Бұлшық ет тонусын
анықтайды-1
2. Ми сыңарының астында орналасқан бөлікті
атайды-1
3. Адам ағзасының басты безін
атайды-1
4. Жұлынның жалғасын
анықтайды-1
5. Артқы мидың екінші атауын
атайды-1
6. Ең алғаш мишықтағы қыртыс қай жануарларда пайда болғанын
атайды-1
7. Ортанғы мидағы бірінші реттік орталықтарды
атайды-1
|
Интерактивті тақта
Қағаз қиындылары
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
3
мин.
2
мин
|
Мұғалім оқушылармен
олардың жетістіктері мен қателіктері туралы
әңгімелейді.
Мұғалім үй
тапсырмасын айтады,
Ү/Т: Тіршілікті сақтаудағы
сопақша ми рефлекстерінің рөлін анықтау.(кесте,постер,
схема)
|
Рефлексия
Сабақ соңында
оқушылар алған білімдері туралы рефлексия
жасайды:
Нені
үйренді
Не түсініксіз
болды
Нені меңгеру
керек
Үй тапсырмасын жазып, бүгінгі
сабақта алған бағаларын
біледі.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа
қатысқан белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының
өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды.
|
|