Күні:
|
Пәні:
Биология
|
Сынып:
9
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Митоз жыныссыз
көбеюдің негізі екендігі, оның фазалары.
Митоздың биологиялық мәні.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Митоз жыныссыз көбеюдің негізі
екендігі, оның фазалары. Митоздың биологиялық мәнімен таныстыру
,уғындыру.
|
Оқытудың
нәтижелері
|
Митоз жыныссыз көбеюдің негізі
екендігі, оның фазалары. Митоздың биологиялық
мәнімен
танысады.
|
Негізгі
дерек-көздер
|
Дидактикалық
құралдар,
Маркер,
Стикер,
Бағалау
парағы
|
Модульдің
кіріктірілуі
|
Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және
оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды
оқыту, Дарынды және талантты балаларды
оқыту
|
Сабақ бөлімінің
кезеңдері
|
Уақыт
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар,
көрнекіліктер
|
Кіріспе
|
2
минут
|
Топқа
бөлу
|
Ұялы байланыс түрлерімен 6
оқушыдан 3 топқа бөлінеді. «Activ», «Вeeline», «Tele
2»
|
|
Брошуралар
|
2
минут
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру.
|
Шеңбер болып тұрып,
бір-бірлеріне лебіздер тілеу арқылы жағымды ахуал
қалыптасады.
|
|
|
5
минут
|
Үй тапсырмасын
тексеру.
Өткен тақырыпа
байланысты сұрақтар қою. (стикерлерге
байланысты)
Жазбаша жазып келген эсселерін
оқытып, өзара бағалату.
|
Берілген сұрақтарға жауап беру
арқылы диалогтық қарым-қатынасқа
түседі.
|
Сыныптасын критериалды
бағалау.
Ұялы байланыс түрлерімен
формативті бағалау.
|
Бағалау прақшасы, ұялы
байланыс түрлері
|
Жаңа сабақтың
таныстырылымы
|
15
минут
|
Жаңа тақырыпқа сәйкес
«Топтастыру» стратегиясы бойынша топтық жұмыс
жасату.
|
Митоздың биологиялық мәні
туралы топта ақылдасып, ортақ бір шешімге келіп, постер жасайды. Әр
топ жасаған постерлерін дәлелдейді.
|
Сыныптасын критериалды
бағалау.
Ұялы байланыс түрлерімен
формативті бағалау.
|
Бағалау прақшасы, ұялы
байланыс түрлері
|
Жаңа сабақты
қолдану
|
7
минут
|
«Тікелей радиоэфирге
қоңырау шалу» әдісі бойынша диалогтық оқытуды
орнату.
|
Топтан бір оқушы шығып
жүргізуші болады, топтың қалған мүшелері сұрақ қояды.
Бір-бірлерімен диалогтық қарым-қатынасқа
түседі.
|
Сыныптасын критериалды
бағалау.
Ұялы байланыс түрлерімен
формативті бағалау.
|
Бағалау прақшасы, ұялы
байланыс түрлері, ұялы телефон.
|
Жаңа сабақты
қорытындылау
|
7минут
|
«Фиш Боун» әдісі бойынша жаңа
сабақты қорытындылау
|
Балық қаңқаларына тақырып
бойынша сұрақтар қойып, келес топ сұрақтарға жауап беріп,
қорытындылайды.
|
Сыныптасын критериалды
бағалау.
Ұялы байланыс түрлерімен
формативті бағалау.
|
Бағалау прақшасы, ұялы
байланыс түрлері, плакат, маркер.
|
4
минут
|
Бағалау. Сыныптасын
критериалды бағалату.
Ұялы байланыс түрлерімен
формативті бағалау.
Актив - сабақты толық
түсіндім
Теле 2 – жартылай
түсіндім
Билайн – мүлдем
түсінбедім
|
Бағалау критерийлеріне
сүйене отырып, сыныптасын
бағалайды.
Ұялы байланыс түрлері бойынша
формативті бағаланады.
|
Сыныптасын критериалды
бағалау.
Ұялы байланыс түрлерімен
формативті бағалау.
|
Бағалау прақшасы, ұялы
байланыс түрлері
|
2
минут
|
Рефлексия. «Бес саусақ» әдісі
бойынша кері байланыс орнату.
|
Бес саусақ тұсына не білгіс
келетіндерін, не білгендірін жазып рефлексия парағына
жабыстырады.
|
|
Рефлексия парағы, бес
саусақ
|
1
минут
|
Үйге тапсырма
беру.
|
Күнделікке жазып
алады.
|
|
Күнделік
|