Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: Монеталар 1"а" сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: БҚО, Зеленов ауданы, Жаңатаң жалпы білім беретін бастауыш мектебі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бөлім: 4А бөлім. Күнделікті өмірдегі есептеулер Бөлімше: 1.3 Шамалар және олардың өлшем бірліктері Сабақ тақырыбы: Монеталар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні |
Мұғалімнің есімі: Бельгибаева Айнур Руслановна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып:1 |
Қатысқандар саны:13 |
Қатыспағандар саны:1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: |
1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг тиындарымен түрлі операцияларды орындау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: 1 тг, 2 тг, 5 тг, теңгелік монеталармен әртүрлі амалдар орындауды біледі. Оқушылардың басым бөлігі: 10 т, 20 т монеталарды қолданып,қажетті соманы жинақтайды,монеталарды құны бойынша салыстырады. Кейбір оқушылар: 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг тиындарымен түрлі операцияларды орындайды,мысал келтіреді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже |
Монеталар мен олардың тобын салыстырады. 1тг, 2тг, 5тг, 10тг, 20 теңгелік монеталарды қолданып,қажетті соманы жинақтайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Тілдік дағдылар: Теңгені тану және құндылығын білу.Ойын барысында қосу амалын екі немесе одан да көп заттарды сатып алу арқылы түсіну. Әмияннан алынған ақша сомасы мен кассадан алынған артық ақшаны азайту амалымен байланыстыру, өрнек құру және жазу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Терминология: Құны, баға, тиын, теңге, жалпы сан, қалдық ақша,құнын есептеуді қамтиды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сөз тіркестері: Бұл нақты ма? Ақша артылып қала ма? Қандай монетамен төлейсіз/ қалдық аласыз.? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық сферасын орнату, бір-бірінің пікіріне құрмет көрсету. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Денсаулық және техника қауіпсіздігінің сақталуы |
Сергіту сәті. Монеталармен жұмыс істеу барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану, көркем еңбек |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Бейнежазба, таныстырылым |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім |
Ақшаларды ажыратады,қолдана біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы 5 мин
|
( ҰТ) Ширату "Сиқырлы сандықша" әдісі арқылы топқа бөлу Оқушыларға монета салынған сандықшаны сылдырлатамын да, оқушыларға сұрақ қоямын: -Бұл сандықшаның ішінде нелер бар екен? -Ал монета туралы не білесіздер? -Монета дегеніміз не деп ойлайсыздар? (ақша) -Олай болса, күнделікті өмірде ақшаның қажеті бар ма? - Оны қалай табуға болады? Оқушыларға монеталар жасырылған сандықшадан монеталарды таңдап алуға тапсырма беріледі.Таңдап алынған монеталар бойынша топқа бөлінеді.(5 тенге,10 тенге, 20 тенге) Сабақ мақсатымен таныстыру Олай болса бүгінгі сабақта не білеміз? Монеталар және олардың құны туралы білетін боламыз. |
Ақша,монета таныстырылым
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы (30мин) 6 мин 6 мин 7мин Сергіту сәті 5 мин 6 мин |
(МК) Бейнежазба "Әлем монеталары"монеталар туралы таныстырылым. - Ал сіздер тағы қай елдердің ақшасын білесіздер? Құны аз монеталардан бастап біртіндеп көрсетіп, оқушылардың монета номиналын танитын, танымайтындығын анықтау мақсатында номиналдарын сұрау,
(ЖЖТ) «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі бойынша суретпен жұмыс. Берілген әмиянның ішіндегі мнеталардың құнын салыстырады.<=> таңбаларының тиістісін қойыңыз. Саралаудың "Қаркын" әдісі бойынша құнын анықтайды. Қолдауды аз қажет ететін оқушыларға
(ҚБ)Дескриптор: - Екі монетаның құнын салыстырады -Бірнеше монеталар жиынтығының құнын салыстырады. -<= > таңбаларын дұрыс қояды. Кері байланыс "Жарайсың!" "Жақсы!" "Әлі де жетілдіру керек" (ОТ) Матрица әдісі бойынша монеталардың суретін сал (бос торкөздерге түсіп қалған монеталардың суретін сал.)Заңдылықты сақтау ( ҚБ) Дескриптор: - құны әр түрлі монеталарды қолданады. - заңдылықты сақтайды . Кері байланыс: жазбаша "+,-" Сергіту сәті
(Т) Саралаудың тапсырма әдісі бойынша «Кім шапшаң?» ойыны.Берілген соманы 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 теңгелік монеталарды қолданып, әр түрлі тәсілмен жинаңыз. 3 топқа үш деңгейде тапсырмалар беремін. 5тг,10тг,20 монеталардың екінші жағына деңгей бойынша тапсырмалар жазылған, оқушыларға өзім таратып беремін.(қима темір теңгелер беріледі соны жапсырмалап көрсетеді) Қолдауды қажет ететін оқушылар
(ҚБ)Дескриптор: - Құны әр түрлі монеталарды қолдана алады. Қолдауды орташа қажет ететін оқушылар
(ҚБ)Дескриптор: -құны әртүрлі монеталарды ажыратады Қолдауды қажет етпейтін оқушылар
(оқушылар 3 мин уақыт ішінде жасайды ) (ҚБ)Дескриптор: • 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг қолданып, қажетті соманы түрлі тәсілмен жинақтайды. Кері байланыс:дескрипторлармен бағалап,кері байланыс беру |
Бейнежазба https://youtu.be/vvOS_HUEBYA
слайд
Әмиян,монеталар
Түрлі монеталар (қағаз,темір)
бейнежазба
Тапсырма жазылған монеталар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы 5 мин
|
"Табыс баспалдығы" әдісі 1 баспалдақ.Мен білемін 2 баспалдақ.Мен білемін,түсінемін 3 баспалдақ.Мен білемін,түсінемін, жасай аламын. |
Жетістік баспалдағы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Саралауда -оқушыларға көбірек қолдау көрсетуде саралаудың «Қарқын» тәсілі " Ойлан,жұптас,бөліс " әдісі монетаның құнын салыстырады,таңбаларын қояды. Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырма тәсілі бойынша «Кім шапшаң» әдісі арқылы орындағанда анық көрінеді. Кейбір оқушылар бойынша күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалар берілді,басқаларға қарағанда соманы түрлі тәсілдермен жинақтайды. |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сабағымдағы қалыптастырушы бағалауды сабақтың орта бөлімінде жүргіздім.Ол кезде әрбір тапсырмаға берілген, төмендегідей дескриптормен бағаланды. Дескриптор: - Екі монетаның құнын салыстырады -Бірнеше монеталар жиынтығының құнын салыстырады. -<= > таңбаларын дұрыс қояды. Дескриптор: -құны әр түрлі монеталарды қолданады. - заңдылықты сақтайды Дескриптор: 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг қолданып, қажетті соманы түрлі тәсілмен жинақтайды. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Сергіту сәті,жұмыс істеу барысында қауіпсіздік ережелері күтіледі. |