(МК) Бейнежазба "Әлем
монеталары"монеталар туралы
таныстырылым.
- Ал сіздер тағы қай елдердің
ақшасын білесіздер?
Құны аз монеталардан бастап
біртіндеп көрсетіп, оқушылардың монета номиналын танитын,
танымайтындығын анықтау мақсатында номиналдарын
сұрау,
(ЖЖТ)
«Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі
бойынша суретпен жұмыс. Берілген әмиянның ішіндегі
мнеталардың құнын салыстырады.<=> таңбаларының тиістісін
қойыңыз.
Саралаудың "Қаркын"
әдісі бойынша құнын анықтайды.
Қолдауды аз қажет ететін
оқушыларға
(ҚБ)Дескриптор:
- Екі монетаның құнын
салыстырады
-Бірнеше монеталар
жиынтығының құнын салыстырады. -<= > таңбаларын дұрыс
қояды.
Кері
байланыс
"Жарайсың!" "Жақсы!"
"Әлі де жетілдіру керек"
(ОТ) Матрица әдісі бойынша
монеталардың суретін сал (бос торкөздерге түсіп қалған монеталардың
суретін сал.)Заңдылықты сақтау
-
(
ҚБ) Дескриптор:
- құны әр түрлі
монеталарды қолданады.
- заңдылықты сақтайды
.
Кері байланыс:
жазбаша "+,-"
Сергіту
сәті
(Т) Саралаудың тапсырма әдісі
бойынша «Кім шапшаң?»
ойыны.Берілген соманы 1 тг, 2 тг, 5
тг, 10 тг, 20 теңгелік монеталарды қолданып, әр түрлі
тәсілмен жинаңыз. 3 топқа үш деңгейде тапсырмалар беремін.
5тг,10тг,20 монеталардың екінші жағына деңгей бойынша тапсырмалар
жазылған, оқушыларға өзім таратып беремін.(қима темір теңгелер
беріледі соны жапсырмалап
көрсетеді)
Қолдауды қажет ететін
оқушылар
|
5
|
|
5
|
|
5
|
|
(ҚБ)Дескриптор:
- Құны әр түрлі монеталарды
қолдана алады.
Қолдауды орташа қажет ететін
оқушылар
|
16
|
|
16
|
|
16
|
|
16
|
|
(ҚБ)Дескриптор:
-құны әртүрлі монеталарды
ажыратады
Қолдауды қажет етпейтін
оқушылар
|
21
тг
|
|
21
тг
|
|
21
тг
|
|
21
тг
|
|
21
тг
|
|
(оқушылар 3 мин уақыт ішінде
жасайды )
(ҚБ)Дескриптор:
• 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг
қолданып, қажетті соманы түрлі тәсілмен
жинақтайды.
Кері
байланыс:дескрипторлармен бағалап,кері
байланыс беру
|