Материалдар / Ашық сабақ музыка 2 сынып "Қарлы тау әуені"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ музыка 2 сынып "Қарлы тау әуені"

Материал туралы қысқаша түсінік
Күнделікті сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Наурыз 2021
711
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Музыка 2 сынып Сабақ №15

1-бөлім:

Өзім туралы

Мектеп: № 39

Мұғалім: Қадір Т.С.

Күні:

Сынып: 2

Қатысқандар саны: ___

Қатыспағандар саны: ___

Сабақтың тақырыбы

Қарлы тау әуені

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.1.1.2 Музыка жайлы ой сезімдерін, визуалды элементтер мен музы-қ қимылдар арқылы жеткізу.

2.2.2.1 Дауысты және муз-қ аспаптарды қолдану арқылы, муз-қ фразалар шығару

2.1.2.1 Музыка арқылы ой-сезімдерін жетілдіру

2.3.1.1 Өз шығармашылық жұмысын көрсету және бағалай білу.

Сабақтың мақсаттары

Барлығы.

  • Қыс мезгілін слайд суреттері арқылы сипаттайды.

  • «Қыстың күні көңілді» әнін үйреніп талдайды

  • Таратылған суреттер бойынша, мектептегі бір күні туралы әңгімелеп береді.

  • Дыбыстардың көмегімен, музыкалық композиция орындайды..

Көпшілігі:

  • Қыс мезгілімен бірге табиғаттың басқа мезгілдерін суреттей алады.

  • Соль, ми, до ноталарының дыбысталуын талқылайды.

Кейбірі: Пікір айтуға тырысады. Орындаған ноталар талқылайды. Талдауға тырысады. Жалпы түсінеді.

Бағалау критерийлері:

*Әннің әуенін таза, мәнерлі орындауы

*Берілген тақырыпқа композиция құрайды..

*Өз жұмыстарын таныстыра және бағалай біледі.

Тілдік мақсаттар

ҰЗАҚТЫҚ , ДЛИТЕЛЬНОСТЬ, DURATION.

Шаңқобыз, Варган,

Jew’s-harp.

Оқушыларды тілді нақты пайдалануға ынталандыру.

-Өз отбасы туралы әңгімелейді.

-«Отбасы» дегенді қалай түсінетіні байқаймыз.

Аккомпономент, қатты, созыңқы..

Талқылауға арналған сұрақтар:

-Дыбысты қалай сипаттар едің?


Құндылықтарды дарыту.

Сүйіспеншілік.

Мейірімділік, қайырымдылық.


Музыкалық аспаптар арқылы ой-сезімдерін жетілдіру.

Пәнаралық байланыс

Бейнелеу өнері, дүниетану, математика пәндері.

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым, бейнетаспа.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Психологиялық дайындық

Біз ерекше баламыз,

Айтқан тілді аламыз. Табиғат - біздің анамыз,

Досымызды көргенде, Табиғатқа баламыз.

Қуана қарсы аламыз. Табиғатты қорғайтын,

Сәлем! Привет! Hello! Біз әдепті баламыз

Ресурстар

Өлең жолдары

Алдыңғы оқуды қайталау


Сабақтың басы 5 минут

  • Туған өлкеде қыс қандай болады?

  • Қыста адамдардың көңіл күйі қандай болады?

  • Қысқы табиғатты қандай сөздермен суреттер едің?

  • Адам бойынан қандай қасиеттерін көре аласың?

  • Суретшілер қыстағы аязды бейнелеу үшін қандай бояуларды қолданады?

  • Осы бояулар адам өмірінде алатын орны қандай?

Музыкалық тыңдалым.

  • Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Қандай музыкалық аспап қыстың дыбыстарын бейнелей алады?

Ұзақтық Длительность Duration

Тыңдалым. «Көгілдір вагон»

Топтық жұмыс.

  1. Пойыздың дыбысы мен қозғалысын әуендете отырып қимылмен көрсетіңдер.

  2. 1 - топ - Сегіздік нота (Паровоз дыбысы)

  3. 2 - топ - Төрттік нота (Темір жол дыбысы)

  4. 3 - топ - Бүтін нота (Гудок дыбысы)

Сурет


«Өрмекшінің торы»





Аудио немесе

бейне дыбыспен.



Аудио дыбыс тыңдау

Соль, ми, до ноталарының дыбысталуын
талқылау.

Әуенді қол белгілерімен көрсете отырып, нотамен орында

Нота сауаты

4.Білімнің салтанат құруы


Адамгершілік - рухани тәрбиеге арналған


Дәйексөз

Биік таудың басы қыс, бауыры жаз

Сурет

Сабақтың ортасы

8 минут




6 минут


19 минут


























Тыңдалым:

Құрманғазының «Алатау» күйін тыңдау.

Қойылатын сұрақтар:

  • Күй тыңдағанда қандай сурет елестеді?

  • Күй музыкасында қандай сезім бар?

  • Күйдің екпіні қандай?

Қарлы тау әуені

Түсінік: «Шаңқобыз»

-Қазақтың көне аспабы. Тілшік арқылы дыбыс шығарады.

Музыка тыңдау

Шаңқобыз

Варган

Jew’s-harp

Талқылау:

  • Туған жерімізде қандай таулар болады?

  • Күйші тау бейнесін ненің күші арқылы бейнелейді?

  • Қысты қандай музыка әуенімен бейнелеуге болады?

2 - тапсырма Топтық жұмыс:

Әуенді қол белгілерімен көрсете отырып орында.

  1. 1 - топ - Сегіздік нота (Алғашқы төрт нота)

  2. 2 - топ - Төрттік нота (Ортанғы төрт нота)

  3. 3 - топ - Бүтін нота (Соңғы төрт нота)

  • Кез келген затты пайдаланып (сызғыш,қалам) өз аспабының үнін салады.

DrawObject5 DrawObject4 DrawObject3 DrawObject2 DrawObject1

3 - тапсырма Топтық жұмыс «Постер құрастыру»

  1. 1 - топ - Сегіздік нота (Тауды сипаттау)

  2. 2 - топ - Төрттік нота (Қарлы таудың суретін салу)

  3. 3 - топ - Бүтін нота (Қазақстан таулары)

СЕРГІТУ СӘТІ.

Сергіту сәті:"Қызыл гүлім-ай "

Музыка әуеніне


Музыка тыңдау, талдау

Сурет


Сызба парақшалары.








Музыка тыңдау оркестр






Бейне дыбыс










Бағалау








Ноталық тақта жұмыс

Бағалау









4 - тапсырма Дауысты қалыпқа келтіру, ән орындау.

Алдыңғы сабақтағы «Қыстың күні көңілді» әнін жалғастырады. Әнді мәнерлеп, шулы аспаптарды пайдалана отырып орындау.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Сабақтың соңы

2 минут


Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.



Релятивті жүйе

Дифференциация (саралау) - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс


Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.


Бақылау: Ән орындау кезінде оқушылар бір-бірін бағалай алады.

Өнер, өзін - өзі тану сабағы

Денсаулық сақтау технологиялары:

Сергіту сәттері мен белсенді әрекеттер.

Сабақ бойынша рефлекция:

Сабақ мақсаты/ оқу мақсаты дұрыс па?

Оқушылар барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Сабақты саралау дұрыс жүрді ме?

Сабақтың уақыты сақталды ма?

Сабақ тақырыбынан ауытқулар болды ма?, неліктен?

Жалпы баға:

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі

1.

2.

Сабақты бұданда жақсартуға не ықпал етеді

1.

2.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!