Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ музыка 2 сынып "Қарлы тау әуені"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Музыка 2 сынып Сабақ №15
1-бөлім: Өзім туралы |
Мектеп: № 39 Мұғалім: Қадір Т.С. |
|||||||||||
Күні: Сынып: 2 |
Қатысқандар саны: ___ Қатыспағандар саны: ___ |
|||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Қарлы тау әуені |
|||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
2.1.1.2 Музыка жайлы ой сезімдерін, визуалды элементтер мен музы-қ қимылдар арқылы жеткізу. 2.2.2.1 Дауысты және муз-қ аспаптарды қолдану арқылы, муз-қ фразалар шығару 2.1.2.1 Музыка арқылы ой-сезімдерін жетілдіру 2.3.1.1 Өз шығармашылық жұмысын көрсету және бағалай білу. |
|||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы.
Көпшілігі:
Кейбірі: Пікір айтуға тырысады. Орындаған ноталар талқылайды. Талдауға тырысады. Жалпы түсінеді. |
|||||||||||
Бағалау критерийлері: |
*Әннің әуенін таза, мәнерлі орындауы *Берілген тақырыпқа композиция құрайды.. *Өз жұмыстарын таныстыра және бағалай біледі. |
|||||||||||
Тілдік мақсаттар ҰЗАҚТЫҚ , ДЛИТЕЛЬНОСТЬ, DURATION. Шаңқобыз, Варган, Jew’s-harp. |
Оқушыларды тілді нақты пайдалануға ынталандыру. -Өз отбасы туралы әңгімелейді. -«Отбасы» дегенді қалай түсінетіні байқаймыз. Аккомпономент, қатты, созыңқы.. Талқылауға арналған сұрақтар: -Дыбысты қалай сипаттар едің? |
|||||||||||
Құндылықтарды дарыту. Сүйіспеншілік. |
Мейірімділік, қайырымдылық. Музыкалық аспаптар арқылы ой-сезімдерін жетілдіру. |
|||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Бейнелеу өнері, дүниетану, математика пәндері. |
|||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым, бейнетаспа. |
|||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Психологиялық дайындық Біз ерекше баламыз, Айтқан тілді аламыз. Табиғат - біздің анамыз, Досымызды көргенде, Табиғатқа баламыз. Қуана қарсы аламыз. Табиғатты қорғайтын, Сәлем! Привет! Hello! Біз әдепті баламыз |
Ресурстар |
||||||||||
Өлең жолдары |
||||||||||||
Алдыңғы оқуды қайталау Сабақтың басы 5 минут |
Музыкалық тыңдалым.
Ұзақтық Длительность Duration Тыңдалым. «Көгілдір вагон» Топтық жұмыс.
|
Сурет «Өрмекшінің торы» Аудио немесе бейне дыбыспен.
Аудио дыбыс тыңдау |
||||||||||
Соль, ми, до ноталарының
дыбысталуын |
Әуенді қол белгілерімен көрсете отырып, нотамен орында |
Нота сауаты |
||||||||||
4.Білімнің салтанат құруы Адамгершілік - рухани тәрбиеге арналған |
||||||||||||
Дәйексөз |
Биік таудың басы қыс, бауыры жаз |
Сурет |
||||||||||
Сабақтың ортасы 8 минут 6 минут 19 минут |
Тыңдалым: Құрманғазының «Алатау» күйін тыңдау.
Қойылатын сұрақтар:
Қарлы тау әуені
Түсінік: «Шаңқобыз» -Қазақтың көне аспабы. Тілшік арқылы дыбыс шығарады. Музыка тыңдау
Талқылау:
2 - тапсырма Топтық жұмыс: Әуенді қол белгілерімен көрсете отырып орында.
3 - тапсырма Топтық жұмыс «Постер құрастыру»
|
Музыка тыңдау, талдау Сурет Сызба парақшалары. Музыка тыңдау оркестр Бейне дыбыс Бағалау Ноталық тақта жұмыс Бағалау |
||||||||||
|
4 - тапсырма Дауысты қалыпқа келтіру, ән орындау. Алдыңғы сабақтағы «Қыстың күні көңілді» әнін жалғастырады. Әнді мәнерлеп, шулы аспаптарды пайдалана отырып орындау. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Релятивті жүйе |
||||||||||
Дифференциация (саралау) - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс |
||||||||||
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Бақылау: Ән орындау кезінде оқушылар бір-бірін бағалай алады. |
Өнер, өзін - өзі тану сабағы Денсаулық сақтау технологиялары: Сергіту сәттері мен белсенді әрекеттер. |
||||||||||
Сабақ бойынша рефлекция: Сабақ мақсаты/ оқу мақсаты дұрыс па? Оқушылар барлығы ОМ қол жеткізді ме? Сабақты саралау дұрыс жүрді ме? Сабақтың уақыты сақталды ма? Сабақ тақырыбынан ауытқулар болды ма?, неліктен? |
||||||||||||
Жалпы баға: Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі 1. 2. Сабақты бұданда жақсартуға не ықпал етеді 1. 2. |