Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
|
1 тапсырма.
Тыңдау және талдау.Екінші сыныпта танысқан
«Қосалқа» биін есіңе түсір. Бейнетаспадан көр.Бишілердің би
қозғалысы мен музыка сүймелдеуіне көңіл
бөл.
2 тапсырма.
Ақпарат іздеу және
талдау.
Елімізде би өнері
қалай дамыған?
Қазақ халық биін,
балет пен классикалық биді кімдер жоғары дәрежеде
көтерген?
Ұлттық би өнерінің
дамуына қомақты үлес қосып, басқа елдерге танытқан
кімдер?
Осы сұрақтарға жауап
табайық?
3-тапсырма.
Ақпарат іздеу.Талдау.Бейнетаспалардан үзінділер
көріп,атақты қазақ бишісі Шара Жиенқұлова және ұлттық балет өнерін
дамытқан белгілі балетмейстер, педагог Болат Аюханов туралы
мәліметтерен таныс.
Шара Баймолдақызы
Жиенқұлова (1912-1991) – биші, педагог, Қазақстанның халық әртісі.
Өнер жолын Қазақ драма театрынан бастаған. Қойылған спектакльде
ойнап, ұлттық билерді биледі. Ұлттық би өнерін дамыту үшін ел
аралап, халық әдет-ғұрыпын, салт-дәстүрін, халық билерін зерттеп,
сахнада қойды. Керемет биші болғандықтан, халық арасында оны
музыкалық- пластикалық өнердің «гауһар тасы» деп
атаған.
Болат Ғазизұлы
Аюханов 1938ж. Семей қаласында дүниеге келген. Балет бишісі, актер,
педагог, балет-мейстер. Қазақстанның халық әртісі, Қазақстан
Мемлекеттік сыйлығының
лауреаты.
1967 ж. Бастап
«Алматы жас балеті» ансамблінің іргесін қалаушы ірң жетекшісі.
Ансамбль 2003 жылы Мемлекеттік академиялық классикалық би
ансамбліне айналған. Ансамбль дүниежүзіне кеңінен танымал
болды.
4-тапсырма.
Суырыпсалма.
«Би билейік»
суырыпсалма ойыны.
Билердің атауларын
тауып, торкөздерді толтыр.
5-тапсырма.
Анықтама.
Балет-сахналық би
өнерінің бір түрі.
Классикалық би-
хареографияның бір түрі, балеттің
негізі.
Заманауи би- жаңаша
түрдегі би қимылдары.
Хареография- би
шығару өнері
6-тапсырма.
Таныстыру және
бағалау.
Мына сұрақтарға
жауап бер:
Үйге
тапсырма: Халық биін үйреніп
келу.
РЕФЛЕКСИЯ
-Мен не
білдім?
- Бүгін мен не
үйрендім?
-Мен үшін қандай
тапсырма қиын болды?
-Ал қай тапсырманы
мен оңай орындадым.
|
Оқушылар өз ойларын
ауызша жеткізеді.
Оқушылар өз ойларын
ауызша жеткізеді және жаңа сабаққа назар аударып, берілген
сұрақтарға жауап береді.
Дәптермен Сұрақтарға
жауап береді
Бір -бірін
бағалау
Берілген сұрақтарға
жауап беріп, сабақты
қорытынды-лайды.
Торкөздерді
толтырады.
Анықтаманы түсініп
дәптерлеріне жазады.
Қойылған сұрақтарға
жауап береді.
|
Платформа жүйесінің
пайыздық есептеу нәтижесі
Дескриптор нәтижесінде «Үш
шапалақ»тәсілі арқылы
бағаланады
|
Бейнеролик
оқулық
Оқулық
Оқулық, нота хрестоматиясы,
үн-бейне хрестоматия
Топпен
жұмыс.Импровизация жасау
А1, А3 форматтағы
қағаздар Фламастерлер Қарандаштар Журналдар
Газеттер
Рефлексия
тақтайшасы
|