Материалдар / Ашық сабақ "Найзатас" 3 сынып

Ашық сабақ "Найзатас" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал оқушылармен ұстаздарға керек деп есептеймін. Найзатас мәтінімен таныстыру. Кейіпкер туралы түсіндіру. Автор туралы мәлімет беру. Оқушыларды өз елін, жерін сүюге баулу, тәрбиелеу. Білімділігі: Қазақ батырларының ерлігін , ержүректілігін айту. Қаржау батырдың ерлігін сипаттау. Қаржау батырдың ерлігі неліктен ел есінде қалғанын түсіндіру. Дамытушылығы: Оқушылардың мәнерлеп оқу дағдыларын дамыту. Қазақ батырларының ерлігін мәңгі есте сақтап , оларға тағзым жасап жүру. Ой –өрісін, отансүйгіштік қасиеттерін қалыптастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
717
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мерзімі: 27.10.2016 жСабақтың тақырыбы: Найзатас. А. Манабаев.Сабақтың мақсаты: Найзатас мәтінімен таныстыру. Кейіпкер туралы түсіндіру. Автор туралы мәлімет беру. Оқушыларды өз елін, жерін сүюге баулу, тәрбиелеу.Білімділігі: Қазақ батырларының ерлігін , ержүректілігін айту. Қаржау батырдың ерлігін сипаттау. Қаржау батырдың ерлігі неліктен ел есінде қалғанын түсіндіру.Дамытушылығы: Оқушылардың мәнерлеп оқу дағдыларын дамыту. Қазақ батырларының ерлігін мәңгі есте сақтап , оларға тағзым жасап жүру. Ой –өрісін, отансүйгіштік қасиеттерін қалыптастыру.Тәрбиелігі: Оқушыларды отансүйгіштікке, адалдыққа, батырлыққа тәрбиелеу.Көрнекілігі : АКТ, Қазақ батырларының суреті, суреттер, автордың суреті, тест тапсырмалары.Әдісі: Топтық жұмыс, Джигсо, сұрақ-жауап, постер жасату. Пікір ағашы, «Үш қадамды сұхбат»Типі: жаңа білім беруСабақтың барысы: І . Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық дайындық. Шаттық шеңберін құру. Қуанамын мен де, Қауанасың сен де. Қуанайық достарым, Арайлап атқан күнге.Оқушыларды 4- топқа бөліп алу. Геометриялық фигураларды пайдалану. Шеңбер, Шаршы, Үшбұрыш, Ромб.1 топ Білімділер 2 топ Жүйріктер3 топ Алғырлар 4 топ ТапқырларӘр топқа бағалау парақшасы таратылады. Топ басшысы өзінің топ мүшелерін смайликтер арқылы бағалап отырады . Сабақ соңында топ мүшесінің сабаққа қатысуына қарай қорытынды ұпайын шығарады, айтады. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
  • Балалар үйге қандай тапсырма берілген еді?
  • Фариза Оңғарсынованың «Маңғыстау » және «Мұнай теңізі» өлеңдерін жатқа айту.
  • «Иә, жоқ» кестесін толтырып келу.
  • Фариза Оңғарсынова туралы мағлұмат жазып келу.
ІІІ. Үй тапсырмасын бекіту.

Бензин Жанармай Спирт Солярка Пластмасса Мұнай Ермексаз Киросин Жуғыш заттар Ермексаз Солидол ІV. Жаңа сабақ.Батырлар туралы қандай мақал-мәтелдерді білеміз? Батыр бір рет өледі, Қорқақ мың рет өледі.

Бай болсаң пайдаң тисін.Батыр болсаң жауға найзаң тисін.

Батыр туса –ел ырысы,Жаңбыр жауса- жер ырысы.Ендеше бүгін біз қазақтың батырларының бірі болған Қаржау батыр және оның қорғаған жері Найзатас жайында оқып, біліп танысамыз.Автор туралы мағлұмат беру. Ақалбек Манабаев (1934-1984)Ақылбек Манабаев 1934 жылы 20 желтоқсанда Шығыс Түркістанның Қараүңгір ауылында қарапайым тобасында дүниеге келді . Журналист, ақын. Ақын өзінің жырларының басым бөлігін табағат тақырыбына арнайды. Табиғат сұлулығын күте білуге шақырады. Көзі тірісінде ақынның «Жазира», «Алтын мен көпір», «Мәуелі бәйтерек», «Тау кескен», «Самал сазы» атты кітаптары жарық көрді.Оқулықпен жұмыс:Найзатас аңыз әңгімесін 4-топқа бөліп Джигсо әдісін пайдалану. Әр топ топпен ақылдасып аңыз әңгіменің мазмұнын айтады.Дәптермен жұмыс.Сөздерге түсінік беру , жазып алу.Саптама ---- қоншыны ұзын былғары етік.Қаптал ---- таудың екі жақ қия бетіБосу ------ шұбырып басқа жерге ауып кету. Әр –бір топқа түрлі тапсырма беремін1 топ Білімділер Батырлар туралы мақал –мәтел жазу 2 топ Жүйріктер. Найзатас тақырыбына постер жасау.3 топ Алғырлар Батырларымыз және Қаржау батыр туралы эссе жазу 4 топ Тапқырлар Қаржау батыр туралы төрт жолдан тұратын өлең шығару. V. Сабақты бекіту. « Үш қадамды сұхбат» әдісін пайдаланамын. Бұл жерде мақсаты оқушылардың жан –жақты білімдерін тексеру. Әр топтың міндетін түсіндіру керек. Білімділер тобы - Жүйріктер тобына сұрақ қоядыЖүйріктер тобы - Білімділер тобына жауап береді,Алғырлар тобына сұрақ қояды.Алғырлар тобы - Жүйріктер тобына жауап береді,Білімділер тобына сұрақ қояды.Тапқырлар тобы - сұрақ- жауапқа қорытындылау және талдау жасайды. Әр топ бұрын өтілген тақырыптар бойынша үш сұрақтан қояды. Топтар бір-біріне сұрақтарын қойып болғаннан кейін Тапқырлар тобы бүгінгі жұмысты, топтардың бір-біріне қойған сұрақтарының маңыздылығы мен жауаптардың дұрыстығына сараптама жасап, топтардың жұмысына баға береді. Пікір ағашына «Екі жұлдыз бір тілек» арқылы бүгінгі сабақтан өзіне ұнаған немесе ұнамаған тұстарын стикерге жазады.VІ. Үйге тапсырма. Мәтіннің мазмұнын түсініп оқып келуӘңгімедегі аңызға жазылған жоспардың ретін анықтап жазып келу.Жоңғарлардың қаhарыНайзатасЖоңғар шапқыншылығыҚаржау батырдың ерлігі

Яғни, жоспарды ретімен орналастырып жазу 1. Найзатас 2. Жоңғарлардың қаhары3. Жоңғар шапқыншылығы4. Қаржау батырдың ерлігі



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ