І.Зерттеу жұмысы.
17-жаттығу. Берілген зат есімдер мен
сын
есімдерге ұсынылған
жұрнақтардың тиістісін жалғап, туынды етістік жасап
оқиды.
Туынды етістіктердің ішінен
өзі қалаған үш-төрт сөзбен сөйлем құрап жазады, топта жариялап,
оқиды.
орындаған жұмыстарының екі
жақсы жағы мен бір кемшілігіне ұсыныс білдіру арқылы өз іс-
әрекеттеріне кері байланыс жасайды.
Екі жұлдыз бір тілек әдісі
арқылы бағалау
Сергіту сәті.Желсіз түнде
жарық ай әнін орындау
ІІ.«Жаңылтпашты жаңылмай
айт.» ойыны бойынша
орындалады.Жаңылтпашты жатқа айту және жазу. Қарамен жазылған
сөздердің
мағынасын түсіндіру. Туынды
етістіктерді тауып, сөз құрамына
талдау.
Жаңылтпашты жатқа айтады және
жазады. Туынды етістіктерді тауып, сөз құрамына
талдайды.
Жұппен жұмыс ұйымдастырылады.
Қарамен жазылған қандай сөздер екенін түсіндіріп, дәлелдейді.
Олардың мағынасын бір-біріне
түсіндіреді.
Мұғалімнің басшылығымен
орындалған жұмысты өзара тексереді. Бір-бірінің қатесін тауып,
түзетеді.
«Білім ленд» порталынан ойын
ойнайды. «Сұрақ-жауап» ойынын
ойнайды.
ІІІ.«Ойлан,
тап» арқылы екі топқа сөзжұбақ
беріледі.
«Етістік» сөзінен баспалдақ
жасау. Суретті етістік сөзге
айналдыру.
Туынды етістіктерді теріп
жазу.
. Шыққан етістіктердің қайсысы
негізгі, қайсысы туынды екенін ажыратып, дәлелдейді. Туынды
етістіктерді теріп жазады.
Жұппен жұмыс
ұйымдастырылады. Мұғалімнің басшылығымен орындалған жұмысты өзара
тексереді. Бір-бірінің қатесін тауып,
түзетеді.
ҚБ: Бағдаршам
көздері арқылы бір-бірін
бағалау.
Дескриптор:
Мәтіндегі негізгі ойды
анықтайды
Мәтінге тақырып
қояды
негізгі етістіктерді
анықтайды;
туынды етістіктерді
ажыратады;
туынды етістік
жасауда жұрнақтарды орынды
қолданады.
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Кері
байланыс
Кері байланыс парағына өз ойын
жазады
|