Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ Негізгі және туынды зат есім
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ Негізгі және туынды зат есім
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мақсаты: 3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру;
3.1.4.1 тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құру.
Сабақ мақсаты Барлық оқушылар:Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіріп,құрастырылған сұрақтарға жауап береді.
Көптеген оқушылар: Негізгі және туынды зат есімдерді анықтай алады.
Кейбір оқушылар: Сурет бойынша әңгімелей алады
Жаңа білімді
меңгереді. Негізгі және туынды зат
есім-
нің ережесін
айтады1
Презентация №
1
Презентация №
2
Презентация №
3
Презентация № 4, 5,
6, 7
15минут
3мин
5мин
4мин
35-жаттығу
«Өнерлі бала» мәтінін мұқият
тыңда.
Сұрақтарға жауап беріп,
талқыла.
1-топ:
«Бүркіт»топтық
тапсырма
«Оқиға
картасы»
1.Мәтіннің
атауы:
2.Кейіпкерлер:
3.Ахуал,жағдай:
4.Оқиға:
5.Проблема:
6Шешім:
Нақыл
сөз:
2-топ: «Аңшы»
жұптық тапсырма
Мәтін мазмұны бойынша
ақпараттардың дұрыс- бұрыстығын анықта
Өсер анасымен бірге қонаққа
келді
Бекжан,Гүлжандармен қосылып
кітап оқыды.
Гүлжан дауысын шығармай
жылады.
«Зымыран» ойыншығы Өсерге
ұнады.
Өсер ойыншықты желім,
ермексаздың көмегімен жөндеді.
Өсерді өнерлі бала екенсің деп
мақтады.
3-топ: «Тазы» жеке
жұмыс
«Әр қатарда берілген 5 сөздің
қайсысы артық?»
4-топ: «Жылқы»
жеке жұмыс
Бекжанның орнында болғанда не
істер едің?
Сергіту
сәті:
Бота
Бейсенованың:Тұлпарым-әні
37-жаттығу
Дәптермен
жұмыс
Өтірік өлеңнің
қатесін түзеп жазу
«Ойлан! Қатесін түзе
–
1.Өтірік өлең
дегеніміз не?
Шалғы қайрап
қаймақпен,
Шұбат іштім
қайрақпен.
Шортан аулап
шарбақпен,
Шөп қоршадым
қармақпен.
Шығармашылық
үзіліс.
39-жаттығу
«Пирамидадағы»
цифрларды нақыл сөз шығатындай ретпен
орналастыр.
Сұрақтарға жауап
беріп, өз пікірлерін білдіру
«Оқиға
картасы»
Кейіпкерлерді
атайды
Ахуал, жағдай
анықтайды
Оқиғаны
талдайды
Проблеманы
талқылайды
Шешім
шығарады
«Дұрыс, дұрыс емес»
пікірді анықтайды
Әр қатарда берілген
5 сөздің ішінен артық сөзді
табады
Жағдаятты
шешеді
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз