Материалдар / Ашық сабақ: «Неліктен ежелгі Грекияны демократияның отаны деп атаған?5 - сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: «Неліктен ежелгі Грекияны демократияның отаны деп атаған?5 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақта заманауи әдістер бар. Әдістер сабақ барысында оқушының пәнге қызығушылығын артта түседі. Оқушылар үшін қызықты әрі тақырыпта ашуға мүмкіндік береді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2020
808
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Дүние жүзі тарихы 5-сынып

3-бөлімі: Ежелгі Грекия

Мектебі: № 2 Облыстық дарынды балаларға арналған мектеп - интернат

Күні :

Мұғалімнің аты-жөні: Д.Оразгулова

Сынып: 5

Қатысқандар -12

Қатыспағандар -0

Сабақтың тақырыбы

«Неліктен ежелгі Грекияны демократияның отаны деп атаған?

Зерттеу сұрағы: Ежелгі Спарта Афинадан несімен ерекшеленді

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.3.1.1. –ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау;

5.3.1.2.-Афина мемлекетінде демократияның пайда болуын түсіндіру

5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

Сабақ мақсаты

Барлығы: Грекиядағы қала-мемлекеттер қалыптасуы және полистер ұғымын біледі.

Көбісі: Афиныдағы жіне Спартадағы саяси құрылымның түрлерін, сайланбалы органдарын сипаттай алады

Кейбірі: Азаматтардың құқықтарын, биліктің қалыптасу формаларын анықтай алады

Ойлау деңгейі

Білу, Түсіну, Қолдану

Бағалау критерийі

-полис ұғымын, түрлерін сипаттайды

-Афина мен Спарта мемлекетінің саяси құрылымын көрсетеді

Тілдік мақсаттар

Негізгі ұғымдар: Полис, Афины, Демократия

Талқылауға арналған сұрақтар:

  1. Солон реформасынан кейін Афиналықтардың өмірі қалай өзгерді?

  2. Афина мен Спарталықтардың басқару жүйелері несімен ерекшеленді?

Диалогқа арналған сұрақтар:

1.Қандай тәрбиенің ерекшеліктері спарталық қоғамның қалыптасуына әсер етті?

2. Лаконикалық сөйлеудің қандай маңызы болды?

Жазылымға арналған тапсырмалар: жұптық және жеке тапсырмалар

Тарихи концепт

дәлел

Құндылықтарға баулу

Тарихи тәжірибе мен оның сабақтарын ұғыну, өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;

Пәнаралық байланыс

Әлем тарихы, Құқық

Алдыңғы білім

Грекияның географиялық орналасу тарихы мен өркениеттері туралы білімдері қалыптасқан.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, сабаққа назарын аудару

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Сусындаймыз біліменен күннен күнге

Тарихты білу деген үлкен жүлде.

Тарихта баға жетпес қойнау барын,

Білу міндет екен бәрімізге!

Миға шабуыл

1.Полис дегеніміз не?

2.Демократия дегеніміз не?

Конверт сұрақ:

Бұл мемлекет Еуропа оңтүстігінде, Балқан түбегінде орналасқан. Осы елді мекендейтіндер юнандар деп аталған. Сұрақ: бұл қай мемлекет?

Оқушылар Грекия атауды айтады.

Сабақтығ тақырыбы мен мақсаты таныстырылады

ИТ слайд 1

Өлең жолдары





ИТ слайд

2-3


ИТ слайд 4

Сабақтың ортасы

15 мин


3 мин









5 мин




















7 мин







Мағынаны тану. «DEАL» әдісі

Describe - сипаттау - Афинадағы өмір

Explаin – түсіндіру - Спартадағы өмір

Аnаlyze – талдау - Тарихи тұлғалар

Liаks – байланыс – «Байланысқан сұрақтар» әдісі

  1. Б.з.д. ҮІ ғасырда Афинада қандай билік орнады? Демократия

  2. Демократияның негізін қалаған тұлға? Солон

  3. Солон қандай борышкерлікті жойды? Құлдықты

  4. Құлдар қандай құқыққа ие бола бастады? Азаматтық

  5. Азаматтар қандай жиналысқа қатысты? Халық

  6. Халқы периэктер мен илоттар деген деп бөлген ел? Спарта

  7. Спартадағы беделді алқалы оргон? Эфорлар коллегиясы

ҚБ: «Бағдаршам»

Жұптық жұмыс. «Сәйкестендіру тесті»

Оқушылардың қолдарына тапсырма беріледі. Тапсырманы жіптің көмегімен дұрыс жауаптарын табады

Полис

Shape3 Shape2 Shape1

Спартаны басқару ісінде маңызды рөл атқарушы

Архонт

Shape7 Shape6 Shape5 Shape4

Спарталықтар үшін маңызды заңдар шығарған

Герусия

Shape11 Shape10 Shape9

Шағын – қала мемлекет

Перикл

Shape15 Shape14 Shape13 Shape12

Сенімді де адал адамдардан халық сотын құрушы

Ликург

Shape17 Shape16

Афинадағы басқарушыға берілген атақ

Клисфен

Shape19 Shape18

Афинаның атақты мемлекет қайраткері

ҚБ: «Алақан – жұдырық»

Жеке жұмыс.Тапсырма. Кестені толтырыңыз

Сұрақтар

Археопаг

Бесжүздік кеңес

Халық жиналысы

Кімдер, қалай сайланған




Қандай істер қаралған?




Жиындар неше рет өткізілген




Тірек сөздер: Арестократия, Азаматтар(ата – анасы Афиналықтар), қоғам мәселесін шешті, мемлекеттік мәселені шешті, мемлекеттік мәселелерді шешуге көмек көрсетті, айына төрт рет шақырылды

Бағалау критерийі

Дескриптор

Афина мен Спарта мемлекетінің саяси құрылымын көрсетеді

-Археопаг кеңесінің негізгі қызметтерін, құрамын, өткізілетін мерзімдерін жазады;

-Бесжүздік кеңестің негізгі қызметтерін, құрамын, өткізілетін мерзімдерін жазады;

-мемлекеттегі сайлану тәртібін біледі;

ҚБ «өзін –өзі бағалау»

ИТ слайд 5 Оқулық Дүниежүзі тарихы

НИШ баспасы

ИТ слайд 6


Shape22 Shape21 Shape20


Shape25 Shape24 Shape23





ИТ слайд 7








ИТ слайд 8


Қалыптастырушы бағалау парағы

Аяқталуы

1 мин










3 мин













1 мин


Қорытынды. Грекия мен Қазақстанды байланыстыру.

  1. Қазіргі таңда Греция Республик

    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!