Сабақтың
ортасы
(6-37
минут)
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
Жаңа сөздермен
таныстырады, оқушыларға қайталатады:
Сүртемін-вытираю,
Жуамын- мою,
Үстінде- на, над,
Тазалаймын- чищу.
1.Тыңдалым.ОқылымАйтылым.1- тапсырма
Тыңда, сұрақтарға жауап бер.
Грамматикалық
қоржын.
Мен жина+й+мын, Менің
бөлме+м
ЕБҚ
үшін
Тыңда, сұрақтарды
жауапьтарымен сәйкестендір.
3.Оқылым
2-тапсырма. Диалогті
сыныптасыңмен оқы.
Диалогте тәуелдік жалғауларды
тап.
ЕБҚ
үшін
2-тапсырма. Диалогті
сыныптасыңмен оқы.
Мұғалімнің көмегімен берілген
сөздердің жалғауларын анықта.
Берілген
сөздер: бөлмем, бөлмемде,жиһаздар, сөресі.
Сергіту
сәті
Айтылым.
3-тапсырма
Суретке қара, әңгімелеп бер.
Үлгі бойынша сыныптасыңмен сөйлес.
Тірек сөздер: қандай? таза
бөлме, жу, сүрт, тазала, жина.
Жианаймын. Жуамын.
Сүртемін. Тазалаймын.
ЕБҚ оқушылар жақсы оқитын оқушылармен бірге
орындайды
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады.
Тыңдалым.ОқылымАйтылым
Мынау- менің бөлмем. Бөлмем
кең және жарық. Бөлмемде кереует, үстел, орындық, кітап сөресі,
айна, кілем бар. Мен бөлмемді таза
ұстаймын.
*Сен өз бөлмеңді жинайсың
ба?
* бөлмең
қандай?
*Бөлмеде не
бар?
ЕБҚ
оқушы
Тыңдайды, сұрақтарды
жауаптарымен сәйкестендіреді.
Сен өз бөлмеңді жинайсың
ба?
|
кереует, үстел, орындық, кітап сөресі,
айна, кілем
|
Бөлмеңқандай?
|
Мен бөлмемді таза
ұстаймын
|
Бөлмеде не
бар?
|
кең және
жарық
|
3.Оқылым
2-тапсырма. Диалогті сыныптасыңмен оқиды.Диалогте тәуелдік
жалғауларды табады.
Айнұр: – Сәлем, Назгүл!
Назгүл: – Сәлем, Айнұр! Айнұр: – Сенің бөлмең
қандай?
Назгүл: – Менің бөлмем кең
және жарық.
Айнұр: – Сенің бөлмеңде қандай
жиһаздар бар? Назгүл: – Менің бөлмемде кереует, үстел, орындық,
кітап сөресі, айна бар. Айнұр: – Бөлмеңді өзің жинайсың
ба?
Назгүл: – Иә, аптасына екі рет
тазалаймын.
Айнұр: – Сау бол, Назгүл!
Назгүл: – Сау бол, Айнұр!
Сергіту сәтін орындайды.
Айтылым
Үлгі: - Менің бөлмем жарық.
-Бөлмемде глобус, шам, гүл бар.
|
«Бас
бармақ»
Дескриптор:
- сұрақтарға жауап береді.
3б
Дескриптор:
-тыңдайды, сұрақтарды
жауаптарымен сәйкестендіреді. 3б
Өзара
бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»
Дескриптор:
-Диалогті сыныптасымен
оқиды.
-Диалогте тәуелдік жалғауларды
табады.
2б
Дескриптор:
-суретке қарап, әңгімелеп
береді. Үлгі бойынша сыныптасымен сөйлеседі. 2б
|
Оқулық
8 бет
сөздік
слайд
Слайд
Оқулық
9- бет
Оқулық
9 бет
слайд
|