Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. Нүкте.Сызық.Сәуле 1сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: Математика Мектеп: Өскемен қаласы әкімдігінің «№46 орта мектеп» КММ Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мұғалімнің аты-жөні: Геометрия элементтері Садыкова Меруерт Кенескановна Ортақ тақырып: Менің мектебім Қатысқандар саны: Күні: 09.10.2020 Қатыспағандар саны: Сынып: 1 «Е» |
||
Сабақ тақырыбы |
Нүкте. Сызық. Сәуле |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.3.1.1 Геометриялық фигуралар: нүкте, түзу, қисық, үзік, тұйық, тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сəуле, бұрыштарды атау, бір-бірінен ажырату. |
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар:Геометриялық фигуралар: нүкте, түзу, қисық, үзік, тұйық, тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сəуле, бұрыштарды атайды, бір-бірінен ажыратады. Көптеген оқушылар: Геометриялық фигуралар: нүкте, түзу, қисық, үзік, тұйық, тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сəуле, бұрыштарды кескіндейді, қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіреді. Кейбір оқушылар: Геометриялық фигуралар: нүкте, түзу, қисық, үзік, тұйық, тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сəуле, бұрыштарды пайдаланып модельдейді. |
|
Бағалау критерийлері |
Геометриялық фигуралар: нүкте, түзу, қисық, үзік, тұйық, тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сəуле, бұрыштарды атайды, бір-бірінен ажыратады. |
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Геометриялық фигураларды атайды, ажыратады. Пәнге тән лексика мен терминология: Тұйықталған сызық, тұйықталмаған сызық, сәуле, бұрыш, нүкте, түзу, қисық сызық, әмбебап. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
|
|
Құндылықтарды дарыту |
«Құрмет пен ынтымақтастық» құндылықтарын негізге ала отырып, оқушыларды өзін өзі реттеуге, бірін-бірі бағалауға, жауапкершілікке баулу. |
|
Пәнаралық байланыстар |
Көркем еңбек, сауат ашу |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Видеоанимация https://youtu.be/bn5AzXrITyg |
|
Бастапқы білім |
Геометриялық фигуралар, үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек, пішін |
|
Сабақ барысы |
||
Сабақ жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
Сабақтың басы 4 минут Сабақтың ортасы 5минут 7 минут 5 минут 1 минут 9 минут Сабақтың соңы 4 минут |
Психологиялық ахуал «Сен күлсең, мен күлемін» әдісі арқылы жүзеге асады. Оқушылар жұптасып, бір-бірімен қол ұстасады, бір-біріне күлімсірейді, бір қошемет сөз айтады. Топқа бөлу «Әмбебап сөмке» әдісі арқылы көрініс табады. Жетелеуші сұрақтар қою арқылы ортақ тақырып анықталады. «Әмбебап сөмке» ұғымы таныстырылады. Тілдік мақсатты жүзеге асыру мақсатында оқушыларды "әмбебап" сөзінің лексикасымен таныстыру.
Әр оқушы оқу құралдарымен қарулану қажеттігін айта отырып, оқушыларға қажетті оқу құралдарын сөмкеден таратып беру. Берілген оқу құралдарын салыстыра отырып, олардың түсін, пішінін, өлшемін, материалын ажыратады. Оларды топтастырудың үлгілерін айтады. Оқушылар оқу құралдарының түсі бойынша топтасады. Ой қозғау «Суретті торкөз» әдісі арқылы жүзеге асады. Нұсқаулық.
Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» түрін пайдалана отырып, төмендегі ой қозғау сұрақтары қойылады:
Бұрыннан белгілі білімдеріне сүйене отырып, оқу мақсатын жариялауға бағытталған сұрақтар ұйымдастырылады:
(Д) 1-тапсырма «Қызықты шытырман» әдісі арқылы орындалады. Нұсқаулық. Парақшада берілген геометриялық фигураларды үлгіге қарап бөліктерге ажырату. Бөліктерінің санын жазу. Атын болжау. Дескриптор.
ҚБ: «Жұлдыз, шаршы, үшбұрыш» әдісі арқылы жүзеге асады. Жұлдыз - фигуралардың атын атаса, бөліктерін ажыратса, бөліктерінің санын жазса. Шаршы - фигуралардың атын атаса, бөліктерін ажыратуда қате жіберсе. Үшбұрыш - фигуралардың атын атауда, бөліктерін ажыратуда, бөліктерінің санын жазуда көмек қажет етсе. Саралаудың: «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады.
Көмек қажет ететін оқушыларға жабық сұрақтар қойылады.
(Т) 2-тапсырма. «Скриншот» әдісі арқылы көрініс табады. Нұсқаулық. Үлестірме материалында берілген бейнені ағаш таяқшаларды, фишкаларды пайдалана отырып кескіндеу. Құрамындағы фигураларды ажырату, санау. Дескриптор.
ҚБ «Лайк» әдісі арқылы жүргізіледі.
Саралаудың «Қарқын» әдісі жүзеге асады. Геометриялық фигураларды кескіндеуде, оларды ажыратуда, санын анықтауда көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі. Кейбір оқушыларға қосымша тапсырмалар ұйымдастырылады. Сергіту сәті. Видеоанимация. (Ж) 3-тапсырма. «Паттерн» әдісі арқылы көрініс табады. Нұсқаулық. Суретте берілген заттарды түтікшелер мен ермексазды пайдалана отырып модельдерін жасау, модельден геометриялық фигураларды саралау. Дескриптор.
ҚБ «Мастер» әдісі арқылы жүзеге асады. «Мастер» төсбелгісі - Үлгіге сәйкес заттардың модельдерін жасаса, құрамындағы геометриялық фигураларды сараласа. «Ісмер» төсбелгісі - Үлгіге сәйкес заттардың модельдерін жасаса, құрамындағы геометриялық фигураларды саралауда қателер жіберсе. «Шәкірт» төсбелгісі - Үлгіге сәйкес заттардың модельдерін жасауда, құрамындағы геометриялық фигураларды саралауда көмек қажет етсе. Саралаудың «Қорытынды» тәсілі арқылы көрініс табады. Тапсырманы орындауда оқушылардың нәтижелері әртүрлі болғандықтан, барлық оқушыларға бағытталған нұсқаулық бере отырып, өздерінен не күтетіндігіне көз жеткізу. Ортақ тақырыпты еске түсіре отырып, мектеп шеберханасымен байланыстыру. «Жеңімпаздар» әдісі арқылы жүзеге асады. « Кубок» - Геометриялық фигуралар: нүкте, түзу, қисық, үзік, тұйық, тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сəуле, бұрыш секілді геометриялық фигураларды атаса, бір-бірінен ажыратса, кескіндесе, модель жасай алса. «Медаль» - Геометриялық фигуралар: нүкте, түзу, қисық, үзік, тұйық, тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сəуле, бұрыш секілді геометриялық фигураларды атаса, бір-бірінен ажыратса, кескіндеуде, модель жасауда қателер жіберсе. «Сиқырға толы кітап» - Геометриялық фигуралар: нүкте, түзу, қисық, үзік, тұйық, тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сəуле, бұрыш секілді геометриялық фигураларды атауда, бір-бірінен ажыратуда, кескіндеуде, модель жасауда қиналса, көмек қажет етсе. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |