Сабақ
жоспары
|
|
Дайындаған
педагог: Русланкызы
Гулим
|
Модульатауы/пән
|
Өзін-өзі
тану
|
Курс:
1
|
Топ:
бюджет
|
Сабақтың номері
(пардың)
|
1/2
|
Мамандық:
|
«ӘМҚ»,
«ХКШ»
|
Уақыты
|
0900-0945
|
Біліктілік:
|
4S02150901 – театр ұжымын
ұйымдастырушы,
оқытушы;
4S02151001 – көркемөнерпаздар
хореографиялық ұжымының жетекшісі,
оқытушы;
4S02151002 – көркемөнерпаз
халық аспаптары оркестрінің (ансамблінің) жетекшісі,
оқытушы.
|
Модуль
атауы:
|
|
Уақыты: 24.12.21ж
|
Ұзақтығы:45
минут
|
Оқу
жылы: 2021-2022ж
|
Өткізу
орны:
|
511
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
«Өмір – танымның
көзі»
|
Құндылықтар:
|
Ақиқат
|
Қасиеттер:
|
Адамгершілік, ізгілік,
сүйіспеншілік , жауапкершілік және
тәртіппен, сүйіспеншілікпен және шынайылықпен жұмыс істеу; қоғамға
риясыз қызмет ету
|
Сабақтың
мақсаты:
|
алған білімдерін тиянақтау,
қорытындылау. Азаматтық ұстанымдарын
қалыптастыру.
|
Сабақтың
міндеттері:
|
- алған білімдерін
тиянақтау,
қорытындылау;
- адамгершілік
қасиеттерін дамыту;
- ізгілікке,
сүйіспеншілікке
тәрбиелеу;
|
Күтілетін
нәтиже:
|
Ақиқат құндылықтарын бойларына
қалыптастырып, сіңіреді, өз беттерімен әрекет жасап, шешім
қабылдауға
дағдыланады.
|
Сабақтың
түрі:
|
Офлайн
|
Оқу сабақтары
барысында
білім алушылар игеретін кәсіби біліктердің
тізбесі:
|
-Мәтіннің мазмұнын
түсінеді;
-Тыңдалған материалдар бойынша
ойларын тұжырымдайды;
-Жаңа үлгілер жасағанда
теориялық білімдерімен
ұштастырады.
|
Оқу әдістері, оқу
тәсілдері, педагогикалық
технологиялар:
|
Сұрақ-жауап,
түсіндіру.
|
Техникалық құралдар,
материалдар
|
Бейнеролик,
слайд
|
Оқытушының байланыс
ақпараты:
|
|
Аты-жөні:Русланкызы
Гулим
|
Тел:8 747 671
6720
E-mail: ruslankyzyg@bk.ru
|
|
Уақыты
(минуттар)
|
Оқытушының
іс-әрекеті
|
Тыңдаушылардың
іс-әрекеті
|
І. Ұйымдастырушы,
ынталандырушы
кезең
|
5
минут
5
минут
|
Слайд
1
Қайырлы күн,
студенттер.
Бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы:
Өзін – өзі жетілдіруге
ұмтылыс.
Слайд
2
Мақсаты:
Студенттердің алған білімдерін
тиянақтау, қорытындылау. Азаматтық ұстанымдарын
қалыптастыру..
5Т –
ережесі:
1.
Тәртіп.
2.
Талап.
3.
Тыныштық.
4.
Тазалық.
5.
Татулық. Балалар ережені есімізге
түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып,
тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен
өткізейік.
Тыныштық
сәті.
«Нұрға
бөлену».
Сабақтың
дәйексөзі:
Дүниенің
кҿзі, тұтқасы, түп негізі – заттық нҽрсе емес, рухани
дүние.
Платон
Дәйексөздің мағнасын қалай
түсіндіңдер?
Дәйексөзден қандай ой
түйдіңдер?
|
Сабақтың тақырыбымен
танысады.
Сабақтың мақсатын
айқындайды.
|
ІІ.Іс-әрекет
кезеңі
|
10
минут
15
минут
|
Слайд
3
Сабақтың оқып үйренейік
бөлімінде сіздерге бйнеролик ұсынамын. Бейнероликті тамашалап
болғаннан кейін төмендегі сұрақтарға жауап
береміз:
Мәтіндегі «Жанды тәнге бас ұрғыздық, ешнәрсеге
кӛңілменен қарамадық, кӛзбен де жақсы қарамадық, кӛңіл айтып тұрса,
сенбедік» деген ойды қалай
түсінесіңдер?
Мәтіндегі «кӛңілменен қарау» немесе «кӛзбен қарау» деген
ойларды қалай түсінесіңдер?Аталған кӛзқарастар адамға не береді?
Мәні неде?
Абайдың «Кӛкіректе сәуле жоқ, кӛңілде сенім жоқ» деген
ойынан нені аңғаруға
болады?
Ӛздеріңіздің бойларыңызда мәтінде айтылған
«құмарлықтардың» қайсысы басым? Ӛзіңіз басымдық берген
«құмарлықтардың» нәтижелерінің қандай болатынын ойлап кӛрдіңіз
бе?Қандай шешімге
келесіз?Неліктен?
Слайд
4
Шығармашылық
жұмыс
1-топ
2-тапсырма «Адамгершіліктің қайнар көзі –руханилық, ал
адамгершілік оның сыртқы көрінісі болып, табылады» деген ойды
көзқарас- себеп- мысал- қорытындылау әдісін пайдаланып, талқылап,
өз пікірлеріңізді
білдіріңдер
2-
топ
4-тапсырма
Ақиқат, дұрыс әрекет,
тыныштық, сүйіспеншілік, қиянат жасамау жалпыадамзаттық құндылықтар
көрініс табатын өмірлік жағдаяттарды құрастырып, дәптерлеріңе жазып
жіберіңдер.
|
Бейнероликті көріп, сұрақтарға
жауап береді.
Қойылған сұрақтарға жауап
береді.
|
ІІІ. Бақылау – бағалау
кезеңі
|
5
минут
|
Формативті бағалаудың түрлері:
өзін-өзі бағалау.
Мадақтау, қолдау,
ынталандыру.
|
Өзін-өзі бағалайды, бір-біріне
«екі жұлдыз, бір тілек»
айтады.
|
Сабақты қорытындылау мен
рефлексия
|
5
минут
|
Үйге
тапсырма:
Келесі сабақта оқулықтағы 13-
беттен М.Шахановтың «Арман» мәтінін мәнерлеп
оқу
«Бір сөйлеммен түйіндеу»
әдісі.
Мақсаты: Оқушылардың сабақта
оқылған материалдан түйінді, басты ақпаратты іріктей білу
дағдыларын қалыптастыру. Оқушылар бір сөйлеммен тұжырымдау арқылы
сабақты
қорытындылайды.
Жүректен
жүрекке:
«Мазасыз жүрек жырласын» әнін
орындау.
Сіздерден аяқ-қолыңызды
айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу
жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз
дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз.
Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа
шығарамыз.
Кәне, дайындалайық, балалар.
Көзімізді жұмамыз...,арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге
қоюға болады...
Д е м а л..... ш ы ғ а р...
(жаймен 9-10 рет)
немесе
1..................2
Балалар бүгінгі сабақтан
меңгерген жақсы құндылықтар мен қасиеттерді жүректерімізге түйіп
аламыз. Бүгінгі сабақта белсенділік танытқандарың үшін көп
рахмет!
|
Сабақты қорытындылап, өз
ойларымен бөліседі
|