Сабақтың
басы
5мин
|
Ұйымдастыру кезеңі
Сабаққа
бір бірімізге сәттілік тілейік.
Үй
тапсырмасын тексеру
Сұрақтарға
жауап береді
Өсімдіктер
мен жануарлардың өзара байланысы
Сабақ
мақсатымен танысады
Ой
қозғау. Тақтада
берілген суреттердің бас әріптерінен жаңа тақырыпты
анықтаймыз.
Оқу
мақсатын хабарлау:
|
Хормен:
Сәттілік!!!
Өткен білімді зерделейді.
Сабақ
мақсатымен танысады
Жаңа
сабақтың тақырыбын ашады.
«Омыртқа»
сөзін шығарады
|
ҚБ:
Жарайсыңдар!
Керемет!
Жақсы!
Тамаша!
|
Слайд
Әіптер мен
сурет
|
Сабақтың
ортасы
28мин
|
Жаңа
сабақ
1-тапсырма
Суретпен
жұмыс
Жануарларды қандай топтарға бөлуге болатынын
айт.
Сен қанша
топ құрай алдың?
Ширату
жаттығуы
- Бақа
жорғалаушы әлде қосмекенді ме ?
- Адам
қосмекенді әлде сүтқоректі ме ?
- Жылан
жорғалаушы әлде қосмекенді ме?
-
Пингвин сүтқоректі әлде құс па ?
-
Дельфин балық па әлде сүтқоректі ме?
-
Түйеқұс құс па әлде сүтқокерті ме?
-
Арыстан жорғалаушы ма әлде аң ба?
- Қой
аң ба әлде сүтқоректі ме?
2-тапсырма
Нұсқаулық. Білім
алушылар мұғалімнің жетекшілігімен ұжымда бейнеүзікті көреді,
суреттермен жұмыс істейді.
Жұмбақ
Неліктен
жоғарғы сөреде төртінші жануардың қаңқасы жоқ?
Қанқаның
қызыл сызықпен көрсетілген бөлігі қалай аталатынын білесің
бе?
Сөзді
тап.
Суреттегі
жануарлардың қайсысында омыртқа жоқ?
Оларға
сәйкес келетін әріптерден сөз құра. Бұл сөз омыртқаның басты
қызметін білдіреді.
Тірек -
омыртқаның негізгі қызметі. Омыртқа – сүйек пен бұлшық етті
біріктіріп ұстап тұратын тірек.Алайда
жануарлардың бәрінде бірдей омыртқа болмайды
|
Оқушылар суреттерге қара отырып жануарларды
қандай топтарға бөлуге болатынын айтады
Оқушылар сұраққа жылдам жауап беруі
тиіс
А оқушы. Суретке сүйене отырып, қай жануардың
қаңқасы
екенін
табады
В оқушы. Неліктен жоғарғы сөреде төртінші жануардың қаңқасы
жоқ? Қаңқаның қызыл сызықпен белгіленген бөлігі қалай
аталады?
С оқушы. Суреттегі жануарлардың қайсысында омыртқа жоқ?
Оларға сәйкес келетін әріптерден сөз құра. Омыртқалы және
омыртқасыз жануарларды ата.
|
Дескриптор:
Жануарларды қандай топтарға бөлуге болатынын
айтады 1б
Дескриптор: Қай жануардың қаңқасы екенін біледі
-2б
Дескриптор: Медузаның неліктен қаңқасы жоқ екенін білетін
болады.
Жануарларда омыртқаның қай жерде орналасқанын білетін
болады-2б
Дескриптор: Қай жануардың омыртқасы жоқ екенін біледі.
Әріптерден сөз құрайды. Омыртқалы және омыртқасыз жануарды
атайды.
-2б
|
Оқулық
Таратпа қағаздар,
суреттер
|
|
3-тапсырма
«Мен
зерттеушімін»
Зертте
Мектеп
алаңынан немесе саябақтан қандай омыртқалы және омыртқасыз
жануарларды кездестіруге болады?
Дәптермен жұмыс
Жануарлар
омыртқалы және омыртқасыз болып бөлінетінін жіктеп
жазады
4-тапсырма
Топпен
жұмыс
Есте
сақта!
Жануарлар
омыртқалы және омыртқасыз болып бөлінеді.
Балықтар,
бауырымен жорғалаушылар, қосмекенділер, сүтқоретілер және құстар
омыртқалы жануарлар болы табылады. Бунақденелілер, құрттар, ұлулар,
өрмекшілер және кейбір теңіз жануарлары омыртқасыздарға
жатады
5-тапсырма
Деректерге сүйене отырып
сөйлемдерді толықтыр.
Ойлан
Омыртқасыз
жануарлар қалай қорғанады?
Олар
тіршілік ету ортасына қалай бейімделген?
|
Жануарлар омыртқалы және омыртқасыз болып
бөлінетінін айтады.
Жануарлар омыртқалы және омыртқасыз болып
бөлінетінін жіктеп жазады
Оқушылар қолдарына
берілген жануарлардың суреттерін тиісті жерге
жабыстырады.
Оқушылар презентациядағы сызбамен жұмыс
жасайды
Омыртқа - ________
пен _________ біріктіріп ұстап тұратын
_____.
Медуза _________
мекендейтін жануар. Медузаның _________ болмайды, оның денесі ___%
судан тұрады.
Құрттар _________
тіршілік етеді. Олардың ___________
болмайды.
Оқушылар өз ойларын атып сұрақтарға жауап
береді.
|
Зерттеу жүргізеді
Нәтижесін түсіндіреді 1б
Жануарлар омыртқалы және омыртқасыз болып
бөлінетінін айтады 2б
Дәптердегі кестені толтырады-1б
Дескриптор: Кестемен
жұмыс жасап үйренеді.- 1б
Дескриптор:
Сөйлемдерді толықтырады-2б
|
Оқулық
Кесте
Кесте, суреттер
|
Сабақтың соңы
10мин
|
Бекіту
Сұрақ-жауап Үй тапсырмасы:
34-бет оқу Үйдің ауласынан қандай омыртқалы және
омыртқасыз жануарларды көресің соларды жазып
келу.
Кері
байланыс:
ТIK
TOK
Әдісі
арқылы бағалау
|
Сұрақтарға
жауап береді
Үй
тапсырмасын күнделікке жазады
Тик ток
әдісі бойынша кері байланыс жасайды
|
1-10ұпай
Өз-өздерін
бағалайды
|
|