Материалдар / Ашық сабақ "Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың тыныс алу мүшелері"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың тыныс алу мүшелері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
5272
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерізімді жоспар

Күні:

Сынып 7


Мүғалімі Кожамолдаева Бейбитгуль Бейсеновна

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың тыныс алу мүшелері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7.1.4.4 - Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың тыныс алу мүшелер жүйесін сипаттау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың тыныс алу мүшелер жүйесінің не екенін біледі.

Көптеген оқушылар Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың тыныс алу мүшелер жүйесінің ерекшелігін ажырата алады.


Кейбір оқушыларТірі ағзадағы тыныс алудың кезеңдерін біледі,ақпараттарды қолдана отырып,бір-бірімен салыстырады

Бағалау критериялары

Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін сипаттайды


Ойлау дағдыларының деңгейі


Тілдік мақсаттар

Білу және түсіну




Тыныс алу үдерісін түсіндіру үшін

оқушылар қолдана алатын терминдер мен

жаңа ұғымдар мен сөз тіркестері:Демтүтік(трахея), желбезек

гемолимфа,ауа өтетін жол,өкпе қапшықтары,қосарлы тыныс алу.


Құндылықтарды баулу

Зайырлы қоғам және руханият

Пән аралық байланыс

жаратылыстану

Алдынғы білім

қанайналым жүйесі ,фотосинтез,тыныс алудың типтері,анаэробты,аэробты тыныс алу,өсімдіктердің тыныс алуы туралы түсінік қалыптасқан

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған жаттығулар түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы,

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5минут


Ұйымдастыру (сәлемдесу,түгендеу) Психологиялық тренинг. Бірге отырған оқушылар бірінің арқасына бірі ақ параққа оқушының жақсы қасиеттерін жазады, сол тілектерді алмасып оқиды.

Топқа бөлуSmart beydzh»әдісі арқылы «Ақылды бейджик» оқушыларға әрқайсысының аты жазылған карточкалар беріледі,сол арқылы отырғысы келген жерге отырады,бейджиктің қалай жұмыс істейтіні түсіндіріледі,сол бойынша топқа бөлінеді.

Үй тапсырмасы «Уақытпен кездесу»әдісі бойынша сағат тілімен сұрау.7минут














Сабақтың ортасы


Сабақтың мақсаты мен критерийін таныстыру

Тақырыпты ашу

«Бірге ойлаймыз» 5 минут

Тақырып бойынша оқушылароқулықтағы мәліметпен танысады.

1-тапсырма Топтық жұмыс 5 минут

Оқушыларға тыныс алумүшелерінің суреттері беріледі. Суреттен жануарлардың тыныс алу типтерін анықтап,атаңдар.

Бағалау «Бас бармақ»

2-тапсырмаТоптық жұмыс 5-минут

Құстар мен жәндіктердің ұшу қабілеттілігін қамтамасыз етудегі тыныс алу жүйесінің ролін анықтаңдар



3-тапсырма. «Адасқан мүшелер»5минутА.В әріпімен берілген тыныс алу мүшесі жануарлардың қандай типіне жатады

Бағалау «бағдаршам»

3-тапсырма «Жеке жұмыс» Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелері арқылы ауаның өту сызбасын құрастырыңдар.Ауаның қозғалу бағытын ,сәйкес газды түрлітүспен көрсетіңдер.


Бағалау «егер 5минутыңыз болса» əдісі

4-тапсырма «Венн диаграммасы» 5-минут

ОShape2 Shape1

Омыртқа сыздар

Омыртқа лылар

қушыларға «венн диаграммасы» сызылған кесте толтыруды ұсынылады

Shape3




мәтінмен жұмыс




Фотосуреттер

слайд

















Фотосуреттер


кесте





Бағдаршам арқылы бағалау



Бағалау:

«Бағдаршам» әдісі

Қызыл- толық емес

Сары- жартылай жауап

Жасыл- толық жауап




Дескрипторлар

-Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін біледі.

-Тыныс алу мүшелері мен олардың атқаратын қызметтерін жүйелеп жазады.

Сабақтың соңы



БББ әдісі 3 минут

Білемін

Білгім келеді

Білдім





Келесі сабақ тақырыбы мен мақсатын салыстыру

Үйге тапсырма: Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың тыныс алу мүшелері.


кесте

Саралау-сіз қандай тәсілмен қолдану көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз

Бағалау . Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауыпсіздік техникасын сақтау

-Өтілген тақырыптағы материалдар бойынша өз пікірін айта алады.

-Берілген тапсырмалардың дұрыс жауабын бере алады

-Термин сөздерді жақсы қолданады

-Оқытудың белсенді әдістерін қолданып топпен, жеке жұмыстарда белсенді бола алады


Тақырыпқа байланысты критерий құру арқылы .Кері байланыс «егер 5минутыңыз болса» əдісі, «бағдаршам»,«бас бармақ» БББ әдісі арқылы қаншалықты түсінді немесе түсінбеді оқушының жауабы бойынша жоспарлаймын



Сабақ бойынша рефликсия

Рефлексия

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Сабақ мақсаттары мен оқу мақсаттары шынайы қол жетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса , неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?



Жалпы бағалау

  1. Сабақта өткен ең жақсы екі нәрсе(оқыту мен оқуға қатысты)?

А.

Б.

2. Сабақтың буданда жақсы өтеріне не ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

А.

Б

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесежекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге назар аударуым қажет?







































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!