Мектеп
|
№40ЖББ
|
Пән
|
Биология
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Абдраманқұл
Н.Б.
|
Күні:23.12.21ж
|
23.12.21ж
|
Сыныбы: 7
«А»
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Бөлім:
|
Тыныс
алу
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Омыртқасыз және омыртқалы
жануарлардың тыныс алу мүшелері (бунақденелілердің демтүтіктері,
балықтарының желбезектері, құстардың және сүтқоректілердің
өкпесі).
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаты
|
7.1.4.4 - омыртқасыз және
омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін
салыстыру
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Омыртқалы және омыртқасыз
жануарлардың тыныс алу ерекшеліктерін
салыстыру
|
Сабақтың
барысы:
|
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен
амандасып, сынып ішінде тыныс алу жаттығулары
арқылы жағымды қарым-қатынас орнату,
мотивация сыйлау.
|
Оқушыларды топтарға
біріктіруді ұйымдастыру:
Омыртқалы жануарлар
соның ішінде сүтқоректілер және құстар және омыртқасыздардың
кішкентай шардағы фотосуреттерімен көмегімен оқушыларды 3 топқа
біріктіру.
I –
Барыс
II –
Сұңқар
III –
Көбелек
|
Мақсаты: оқушылар
бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға
бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту
жағдайларын теңестіру.
Тиімділігі: оқушыны тыныс алу
жаттығулары арқылы жақындастырады, көңіл күйін
көтереді.
|
Жануарлардың
фотосуреттері бар шарлар.
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
6мин
|
«Білетініңіздің
барлығы» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру
мақсатында ой қозғау сұрақтарын АКТ арқылы қою. Оқушыларға
жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр
оқушы өз оймен бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
Видеоролик
көрстеу
Оқушылар
сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін
мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
Видеокөрсетілім
|
1. Тыныс алу
дегеніміз не?
2.Тыныс алу типтері
қандай ?
3.Аэроб ағзаларға
қандай ағзалар жатады?
4. Анаэроб ағзаларға
қандай ағзалар жатады?
5.Тыныс алу үшін
қандай заттар қажет?
6.Фотосинтез дегеніміз
не?
|
Мақсаты: Жылдам әрі
функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Тиімділігі: оқушының
танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен
байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға
мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың
«Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап
беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал
кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қойылады.
|
Wordwall
интерфейсі
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға жануарлардың
суреттері бар жетондармен бағалау, қосымша
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
15
мин.
|
«Әткеншек»
әдісі. Топтық
жұмыс
|
Әр топқа тақырып
бойынша постер жасау тапсырылады. Әр топтан үздік спикер келесі
топқа барып, постерді
қорғайды.
1-топ. Жәндіктердің
тыныс алу жүйесі.
2-топ. Балықтардың
тыныс алу жүйесі.
3-топ. Құстардың тыныс алу
жүйесі.
|
Дескриптор:
1.Жәндіктердің тыныс алу мүшелерін
сипаттайды
2. Балықтардың тыныс
алу мүшелерін сипаттайды
3.Құстардың тыныс
алу мүшелерін сипаттайды Жалпы - 3
балл
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға жануарлардың
суреттері бар жетондармен
бағалау
|
Презентация
|
3мин
|
Сергіту
сәті
|
«Ұшты-ұшты»ойыны
|
|
|
7мин
|
«Айырмашылығы
неде?»
Топтық
жұмыс
Ең үздік топты
анықтау
|
Топтарға
жануарлардың фотосы таратылады 1мин кейін топтарға жылдамдықпен
фотодағы жануарлардың аттарын және тыныс алу мүшелерін атау
қажет
Өкпе – Демтүтік
–
Желбезек- Тері
–
|
Дескриптор
1.Тыныс алу
мүшелерінің ерекшеліктеріне байланысты
жіктейді.
2.Жануарлардың
қандай тип өкіліне жататынын
анықтайды.
|
ДК
экраны
7-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
Смс
әдісі
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Жануарлардың фотосы бар
жетондар ең көп жинаған топ анықталады. Сонымен қатар 1-10 баллдық
жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөзі»
әдісі
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту
жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары
орындалады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға
не жәрдемдесер еді?Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген
оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|