Материалдар / Ашық сабақ: Ондық бөлшектерді дөңгелектеу

Ашық сабақ: Ондық бөлшектерді дөңгелектеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Ондық бөлшектерді дөңгелектеу тақырыбына байланысты ашық сабақтар өтілді. Бұл ашық сабақта оқушыларға кез -келген заттарды жуықтауға болатынын үйрету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2022
321
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:

Сабақ 116

Ондық бөлшектерді дөңгелектеу

Күні,айы:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.1.15

санның жуық мәні ұғымын меңгеру;

5.1.2.32

ондық бөлшектерді берілген разрядқа дейін дөңгелектеу

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Ондық бөлшекті дөңгелектеу тақырыбын қайталай отырып, осыған дейін алған білімдерінді қорытыңдылау.

Оқушылардың басым бөлігі:

Өздерінің сыныпта қандай оқу құралдарын пайдаланатынын айта алады,сұрақты түсінеді,сұраққа еркін жауап бере алады.

Кейбір оқушылар:

Дөңгелектеудің ережелерін игерте отырып практикада кеңінен қолдануға және ойлау,есте сақтау,зейінділік қабілеттерін дамыту..

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.

Үй тапсырмасының дұрыс орындалғанын анықтап, қате орындалған жұмыстарды оқушылармен бірлесе отырып талқылау

Ал енді жылулық шеңберін ұйымдастырып алайық

Жылулық шеңберін ұйымдастыру

Қуанамын мен де (өзімді көрсетемін)
Қуанасын сен де (жанындағы досымды көрсетемін)
Қуанайық достарым (бір – бірімізді қолымыздан ұстаймыз)
Арайлап атқан күнге (қолдарымызды жоғары көтереміз).

Топқа бөлініп алдық

1Аралас сан

2Ондық бөлшек

3Жай бөлшек







Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады


Сабақтың ортасы

Балалар, сендерге ертегі оқыған ұнай ма? Бүгінгі сабағымызда ертегілер еліне саяхатқа шыққыларың келе ма?

Өте тамаша балалар

             - Сонау «Ондық бөлшектер» елінде Натурал сан деген ханның Көбейту атты жалғыз қызы бар екен.

          Бір күні хан саяхатқа кеткен кезде, кішкентай ханшайымды алыс жерде мекендейтін айдаһар ұрлап әкетеді. Жалғыз қызын жоғалтып қатты қайғырған хан:

   “Жалғыз қызымды тауып әкелген

адамға бар байлығымды беремін”

деп еліне жар салып жатыр. Бірақ айдаһарды іздеп тауып, онымен айқасуға ешкімнің күші жетпей жатыр екен. Айдаһарды табу үшін көптеген қиындықтардан өтіп, көптеген тапсырмаларды орындау қажет болыпты. Бағын сынап көрген батырлардың барлығы «ондық бөлшектерді натурал санға көбейту» ережесін білмепт. Біз де осы ережені мұқият түсініп алып, бағымызды сынап көрейік:

Олай болса бізде топтық жұмыс неометриялық фигуралардан жай бөлшек сосын ондық бөлшек құрастырамыз



Топтық жұмыс. Әр топ геометриялық фигуралардан жай бөлшек ,сосын ондық бөлшек құрастырады



"Доп лақтыру "әдісі арқылы ауызша есептеу

Миға шабуыл: Математикалық сөйлемді оқу


100-дік

8+көз

40+қабат

К+2+лік

Зең+1+ек

7+ген

7+су

6+бақан

Лим+10


Кітаппен жұмыс.Топ болып кітаптағы №991 есепті шығарады


І-топ ондық үлеске

7,3605=

0,9421=

3,1502

12,0374=

ІІ-топ жүздік үлеске

0,2831

4,0376

19,6201

3,4057=

ІІІ-топ мыңдық үлеске

0,67509

4,23265

8,98605

29,48075 =



Ол үшін сергіту сәтін жасап алайық

2-14,56,104,28,1004,622,2006,

3-9,27,51,129,33,81,333

5-125,205,25,85,425,2005

Бекіту.

  «Кім мерген?».  Айдаһармен арпалыс.


Қорытынды

Үйге есептер шығару







Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады

Оқулық



Аудидиск:

1.7.1; 1.7.3;


Қосымша тапсырма:1.7


Сабақтың соңы( 35-40 мин)

3) Жүре-жүре ну орманға кез болдық. Сол орманда бір жалғыз үй тұр. Ол үйде жалмауыз кемпір тұрады екен. Жалмауыз кемпірден айдаһардың қайда тұратыны сұрайық.

     Жалмауыз кемпір: - менің көртен бері шешуін таппай жүрген тапсырмам бар еді. Соны тауып берсеңдер, мен сендерге көмектесемін,- дейді.

Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады

2 топ.

Эскалатордың ұзындығы 150м. Ол жолаушыны 3,2 минутта жоғарғы қабатқа көтереді. Эскалатордың жылдамдығының ондық үлестерге дейінгі дөңгелектенген жуық мәнін жазыңдар.

Жауабы: 150/3,2=46,875≈46,9

3 топ.

Қазақстандағы ауданы жағынан ең үлкен облыс-Қарағанды облысы. Оның ауданы 428 мың кв.км. Қарағанды облысының ауданы шамамен неше жүз мың квадрат километр?

Жауабы: 428мың кв.км≈400мың кв.км

«Сиқырлы ағаш» ойыны.

.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.



Бекіту.

  «Кім мерген?».  Айдаһармен арпалыс.


Қорытынды

Үйге есептер шығару №998




Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ