Ашық сабақ: Ондық бөлшектерді дөңгелектеу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: Ондық бөлшектерді дөңгелектеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Ондық бөлшектерді дөңгелектеу тақырыбына байланысты ашық сабақтар өтілді. Бұл ашық сабақта оқушыларға кез -келген заттарды жуықтауға болатынын үйрету.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы:

Сабақ 116

Ондық бөлшектерді дөңгелектеу

Күні,айы:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.1.15

санның жуық мәні ұғымын меңгеру;

5.1.2.32

ондық бөлшектерді берілген разрядқа дейін дөңгелектеу

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Ондық бөлшекті дөңгелектеу тақырыбын қайталай отырып, осыған дейін алған білімдерінді қорытыңдылау.

Оқушылардың басым бөлігі:

Өздерінің сыныпта қандай оқу құралдарын пайдаланатынын айта алады,сұрақты түсінеді,сұраққа еркін жауап бере алады.

Кейбір оқушылар:

Дөңгелектеудің ережелерін игерте отырып практикада кеңінен қолдануға және ойлау,есте сақтау,зейінділік қабілеттерін дамыту..

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.

Үй тапсырмасының дұрыс орындалғанын анықтап, қате орындалған жұмыстарды оқушылармен бірлесе отырып талқылау

Ал енді жылулық шеңберін ұйымдастырып алайық

Жылулық шеңберін ұйымдастыру

Қуанамын мен де (өзімді көрсетемін)
Қуанасын сен де (жанындағы досымды көрсетемін)
Қуанайық достарым (бір – бірімізді қолымыздан ұстаймыз)
Арайлап атқан күнге (қолдарымызды жоғары көтереміз).

Топқа бөлініп алдық

1Аралас сан

2Ондық бөлшек

3Жай бөлшек







Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады


Сабақтың ортасы

Балалар, сендерге ертегі оқыған ұнай ма? Бүгінгі сабағымызда ертегілер еліне саяхатқа шыққыларың келе ма?

Өте тамаша балалар

             - Сонау «Ондық бөлшектер» елінде Натурал сан деген ханның Көбейту атты жалғыз қызы бар екен.

          Бір күні хан саяхатқа кеткен кезде, кішкентай ханшайымды алыс жерде мекендейтін айдаһар ұрлап әкетеді. Жалғыз қызын жоғалтып қатты қайғырған хан:

   “Жалғыз қызымды тауып әкелген

адамға бар байлығымды беремін”

деп еліне жар салып жатыр. Бірақ айдаһарды іздеп тауып, онымен айқасуға ешкімнің күші жетпей жатыр екен. Айдаһарды табу үшін көптеген қиындықтардан өтіп, көптеген тапсырмаларды орындау қажет болыпты. Бағын сынап көрген батырлардың барлығы «ондық бөлшектерді натурал санға көбейту» ережесін білмепт. Біз де осы ережені мұқият түсініп алып, бағымызды сынап көрейік:

Олай болса бізде топтық жұмыс неометриялық фигуралардан жай бөлшек сосын ондық бөлшек құрастырамыз



Топтық жұмыс. Әр топ геометриялық фигуралардан жай бөлшек ,сосын ондық бөлшек құрастырады



"Доп лақтыру "әдісі арқылы ауызша есептеу

Миға шабуыл: Математикалық сөйлемді оқу


100-дік

8+көз

40+қабат

К+2+лік

Зең+1+ек

7+ген

7+су

6+бақан

Лим+10


Кітаппен жұмыс.Топ болып кітаптағы №991 есепті шығарады


І-топ ондық үлеске

7,3605=

0,9421=

3,1502

12,0374=

ІІ-топ жүздік үлеске

0,2831

4,0376

19,6201

3,4057=

ІІІ-топ мыңдық үлеске

0,67509

4,23265

8,98605

29,48075 =



Ол үшін сергіту сәтін жасап алайық

2-14,56,104,28,1004,622,2006,

3-9,27,51,129,33,81,333

5-125,205,25,85,425,2005

Бекіту.

  «Кім мерген?».  Айдаһармен арпалыс.


Қорытынды

Үйге есептер шығару







Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады

Оқулық



Аудидиск:

1.7.1; 1.7.3;


Қосымша тапсырма:1.7


Сабақтың соңы( 35-40 мин)

3) Жүре-жүре ну орманға кез болдық. Сол орманда бір жалғыз үй тұр. Ол үйде жалмауыз кемпір тұрады екен. Жалмауыз кемпірден айдаһардың қайда тұратыны сұрайық.

     Жалмауыз кемпір: - менің көртен бері шешуін таппай жүрген тапсырмам бар еді. Соны тауып берсеңдер, мен сендерге көмектесемін,- дейді.

Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады

2 топ.

Эскалатордың ұзындығы 150м. Ол жолаушыны 3,2 минутта жоғарғы қабатқа көтереді. Эскалатордың жылдамдығының ондық үлестерге дейінгі дөңгелектенген жуық мәнін жазыңдар.

Жауабы: 150/3,2=46,875≈46,9

3 топ.

Қазақстандағы ауданы жағынан ең үлкен облыс-Қарағанды облысы. Оның ауданы 428 мың кв.км. Қарағанды облысының ауданы шамамен неше жүз мың квадрат километр?

Жауабы: 428мың кв.км≈400мың кв.км

«Сиқырлы ағаш» ойыны.

.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.



Бекіту.

  «Кім мерген?».  Айдаһармен арпалыс.


Қорытынды

Үйге есептер шығару №998




Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.05.2022
1225
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі