Сабақтың басы
7-8
мин
|
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгелдеу.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Топқа
бөлу. Flippity платформасы
арқылы
1-топ «2-лік»
2 – топ «8-дік»
3- топ «10- дық» санау жүйелеріне
топтасу
«Миға
шабуыл» сұрақтары арқылы жаңа
тақырыпты анықтап алу
-
Санау жүйесі неше топқа
бөлінеді?
-
Позициялық санау жүйесіне қандай санау жүйелері
жатады?
-
Он алтылық санау жүйесі қалай
құрылған?
Кері байланыс «ТТТ»
|
Оқушылар үш топқа
топтасады.
Оқушылар
сұрақтарға жауап
береді.
|
Мадақтама
Мадақтама:
Жарайсың!
Жақсы!
Керемет!
|
Интербелсенді тақта
https://flippity.net/rp.php?c=%D0%90%D0
D1%80&t=Random%20Name%20Picker
Слаид
1
|
Сабақтың ортасы
22-30мин
|
Мұғалім
түсіндірмесі. Жаңа сабақ
тақырыбы «Ондық санау жүйесінен екілік санау жүйесіне және кері
ауыстыру ».
Сабақ мақсатын
түсіндіру
Кері байланыс «ТТТ»
Топтық жұмыс: Тапсырма
№1
Сыныпта
11112
ұл және
11012
қыз
бар. Сыныпта барлығы неше
оқушы бар?
Кері байланыс
«БББ»
Тапсырма №2
Менің 100 інім бар. Кішісі 1000 жаста, ал үлкені
1111 жаста. Үлкен інім 1001-сыныпта оқиды. Осылай болуы мүмкін
бе?
Кері байланыс «ТТТ»
Жеке жұмыс: Тапсырма №
3
Төменде берілген сандарды
ондық санау жүйесінен екілік, санау жүйесіне
ауыстыр
2910,
3610,
7410,
4610,
12410,
0,3510;
0,4510;
0,6210;
0,7710;
Кері байланыс «БББ»
Сергіту
сәті: ChatGPT платформасын пайдалана
отырып, түйін сөздері арқылы бір шумақ өлең
құрастыру
Жеке
жұмыс. Компьютермен жұмыс.
Тапсырма №4
Төменде берілген екілік санау
жүйесіндегі сандарды калькулятордың көмегімен сегіздік, ондық,
оналтылық санау жүйесіне ауыстыр
100002;
1110112;
100112;
1111112;
1100112;
1110012;
100010,012;
111100,102;
1010,11102;
100011,1112
Кері байланыс: «СМС»
әдісі
|
Оқушылар сабақтың мақсатымен
танысады және сабақты тыңдайды
Оқушылар берілген тапсырманы
топпен орындайды.
Дискриптор:
-
Екілік санау жүйесінен ондық
санау жүйесіне айналдыра алады.
-
Санау жүйесінің негізінде
дәрежесі арқылы анықтай алады.
-
Позициялық сандар жүйесіндегі
сандардың орынын біледі.
Оқушылар берілген тапсырманы
дәптерге, тақтаға орындайды және бір бірін
тексереді.
Дискриптор
-
Берілген бүтін сандарды 2 ге
бөліп, ал бөлшек сандарды 2-ге көбейтіп қалған қалдықты жаза
алады.
Оқушылар бүгінгі сабаққа
қатысты түйін сөздерді айтады.
Компьютерде жеке орындайды.
Дискриптор:
1.Калькуляторды қолдану арқылы
сегіздік, ондық, оналтылық санау жүйесіне ауыстыруды
біледі.
|
№1 Дескриптор бойынша топтар бір-бірін
бағалайды.
1 – 1 балл
2 – 1 балл
3 - 1 балл
№2 Дескриптор бойынша жұптарын
бағалайды.
1 – 1 балл
Мадақтама
«ЖАРАЙСЫҢДАР!»
№3 Дескриптор бойынша өзін-өзі
бағалайды.
1 – 1 балл
2 – 1 балл
3- 1 балл
|
Ондық санау жүйесінен екілік санау жүйесіне және кері
ауыстыру тақырыбы,
2-3
слаид
Тапсырма №1,
№2
4 -5
слаид
Тапсырма
№3
6
слаид
ChatGPT
платформасы
Тапсырма №4
7
слаид
|
|
Тапсырма
№5
Жеке
жұмыс. Функционалдық
сауаттылық тапсырмалары
Тест жұмысы
-
Мөлшерді сипаттайтын, санауда пайдаланылатын
абстракт ұғым
А) сан В) символ С) кодтау Д)
санау жүйесі
2.
Санау жүйесінің түрлерін ата?
А)
разряд, позициялық
В) позициялық, позициялық
емес
С)
позициялық емес, ондық санау жүйесі
Д)
позициялық, алфавит
3. Санау жүйесінде әр санның мәні оның орнына байланысты.
Қай санау жүйесі?
А) позициялық емес В)
позициялық С) санау
жүйесі
Д)
разряд
4.
Позициялық сандар жүйесіндегі сандарды ұсынудың құрылымдық
элементі
А) разряд В) санау жүйесі С)
позициялық
Д)
позициялық емес
5. Сандардың қандай сандық жүйеде тұрғанын білу үшін қалай
анықтаймыз?
А) позициясына В) төменгі жағында
индекске С) цифрлар санына Д)
разрядына
Кері байланыс «БББ»
|
Оқушылар Google Forms
платформасы арқылы тапсырманы орындайды
|
№4 Дескриптор бойынша өзін-өзі
бағалайды.
1 – 1 балл
2 - 1 балл
3 - 1 балл
|
Тапсырма №
5
8-слаид
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfmZgDbXgXXpVW6vmQufTYCQU_a5Qf8ixZZzws0LpifIPw4jg/viewform?usp=sf_link
|
Сабақтың соңы
2-7
мин
|
Үй тапсырмасы:
Екілік санау жүйесімен байланысты 5 есеп
құрастыру.
Есептердің шешу жолдарын
көрсету
РЕФЛЕКСИЯ
«2» -дегенім түсінбедім
«8» - дегенім жартылай түсіндім
«10» - дегенім толық түсіндім
|
Оқушыларды жинаған ұпайлары бойынша
бағалау
Бүгінгі сабақ бойынша
өз
әсерлерімен бөліседі
|
Қорытынды формативті бағалау
қойылады.
(0-10 балл)
Мадақтама
|
9-слаид
|