Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Өнер ордасы"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
1
Пәні : |
Музыка |
|
Сыныбы: |
6 «Ә», «А» |
|
Уақыты: |
25.01.2017ж |
|
Тоқсанның тақырыбы: |
"Өнер тұлғалары" |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өнер ордасы |
|
Құзыретілікке жеткізетін сабақтың мақсат-міндеттері: |
А) Ақпараттық |
Оқушыларға қазақ өнер ордасы туралы мәліметтер бере отырып,музыкалық танымдарын кеңейту |
|
Б)Коммуникативтік |
Музыка тыңдау , ән айту , өнер ұйымына деген көзқарастарын дамыту . |
|
В) Проблеманы шешу құзыреттілігі |
Мәдениеттілікке , өнерсүйгіштікке бағыттау . |
Түрі: |
жаңа материалды түсіндіру |
|
Қолданылатын педагогикалық технологиялар: |
Ақпараттық-коммуникативтік технология |
|
Әдістер: |
Музыка тыңдау, ән айту, тапсырмалар, сұрақ- жауап.ойын түрлері. |
|
Пәнаралық байланыс: |
Саз теориясы, әдебиет |
|
Пайдаланылған көрнекілігі: |
Үнтаспа, деректер |
Сабақтың барысы |
Оқытушының қызметі |
Оқушының қызметі |
Күтілетін нәтиже |
|||||||||||||
І. Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) |
1.Оқушылармен амандасу; Психологиялық тренинг «Сәламатсыз ба ?-балалар . Ұстаз еңбегін бағалар » 2.Оқушыларды түгелдеу: Сабақта жоқ оқушыларды анықтау; 3.Топқа бөлу «Буйыннан сөз жаса» әдісі арқылы өнер адамдарының есімдері арқылы топқа бөлу |
1.Оқытушымен амандасу; «Сәлематсыз ба ? – ұстазымыз, Өнер – білімге құштармыз.» 2.Кезекші оқушының есеп беруі; 3. Столдағы өнер адамдарының есімдерімен бөлінеді І топ – «Н.Тілендиев» ІІ топ – «А.Мұсохаджаева» ІІІ топ – «Т.Қажығалиев ІVтоп – «А.Жұбанов» |
Оқушы бар зейінімен сабаққа көңіл аударуы. Оқушылар сабақ бастауға дайын |
|||||||||||||
ІІ. Үй тапсырмасы. (5 мин) |
Семантикалық карта - Өнер туралы не білеміз? (Ой толғау) |
Оқушы үй тапсырмасын жеткізе білуге бағытталады. (Оқушылар өз әсерлерімен бөліседі.) |
||||||||||||||
ІІ. Жаңа материалды игеру кезеңі Өнер ордасы (15 мин) «Аукцион» әдісі Музыка тыңдау: (4мин) |
І топ –
«Н.Тілендиев» Қазақ домбырасының Құрманғазы
мен Тәттімбеттен кейінгі тарландарының бірі, туған халқы үшін
барынша еңбек еткен, шың дарын иесі, ойлы да сезімтал, білімді,
қазақ халқының рухани музыка мәдениетін көтеруге атсалысқан
атақты, талантты
композитор атақты домбырашы, әрі
дирижер ІІтоп –
«А.Мұсохаджаева» Айман Қожабекқызы
Мұсақожаева 1958 жылы 15 наурызда Алматы қаласында дүниеге
келді. Қазақ ұлттық өнер университетінің ректоры – атақты
скрипкашы, Қазақстан
республикасының халық әртісі, профессор. Дарынды музыканттың
шығармашылық өнері К. Байсейітова атындығы республикалық музыка
мектебінде профессор Н. М. Патрушеваның сыныбында басталып, П. И.
Чайковский атындағы Мәскеу мемлекеттік консерваториясында КСРО
халық әртісі, профессор В. А. Климовтың сыныбында шыңдалды. А. Қ.
Мұсақожаева – көптеген халықаралық конкурстардың лауреаты, олардың
ішінде Югославияда өткен халықаралық конкурс (Белград, 1976), Н.
Паганини атындағы халықаралық конкурс (Генуя, 1981), Жапонияда
өткен халықаралық конкурс (Токио, 1983), Я. Сибелиус атындағы
халықаралық конкурс (Хельсинки, 1985), П. И. Чайковский атындағы
VΙΙΙ халықаралық
конкурстары (Мәскеу, 1989) бар. ІVтоп –
«А.Жұбанов» Ахмет Жұбанов (1906-1968
жж.) |
Оқушылар жаңа сабақты қабылдайды, қабылдаған ақпаратты талқылап, талдайды, ақпарат негізінде білімін жүиелейді, жинақтайды, одан қорытынды шығара алады. Критерялдық бағалау қызығушылығын арттыру. |
||||||||||||||
Сергіту сәті (2 мин) |
«Саржайлау» әніне билеу |
Би билейді |
Бейнетаспа |
|||||||||||||
«Әуенді тап» ойыны (5мин) |
Әр аспаптың музыкасы мен суретін көрсету арқылы қай аспап екенің табу (қобыз, жетіген,фортепиано,сырнай,домбыра) |
Бейнетеаспамен тыңдату Сурет көрсету |
|
|||||||||||||
Дауыс жаттығуы Ән жаттау: (5 мин) |
C-dur» гаммасы .Стакатто,лигатто . Аспаппен жетектейді «До,до,до» Дауыс жаттығуы Ән «Нота үйренеміз» Б.Жүсіпалиев «Домбырасыз сән қайда » И.Нүсіпбаев Мұғалім бірінші тыңдатады, И.Нүсіпбаев туралы айтып кетеді. |
Бейнетаспамен ән қосылып айту |
Жаңа ән үйрену. |
|||||||||||||
Жаңа сабақты бекіту (5мин) |
«Мен үшін бүгінгі сабақ…» Оқушыларға жеке парақша беріледі, олар үш бағыт бойынша өз жұмысы бойынша қажет сөздің астын сызу керек.
|
Түсіндірілген тақырып бойынша кестеге жазып жауап береді . |
Қойылған сұраққа жауап беру арқылы оқушы жаңа материалды қорытындылай-ды |
|||||||||||||
Бағалау (2мин) |
Оқушылар жұмысына жалпы сипаттама беру; Тақырыпты қорғаудағы жетістіктеріне баға беру; Кемшіліктерді ашу, олардың алдын алу жолдарын көрсету |
Сабақты ойша зерделейді; Жетістіктер мен кемшіліктерді қабылдайды. Баға алған оқушы күнделіктеріне бағаларын қойғызады. |
|
|||||||||||||
Үй тапсырмасы |
Ән жаттау , Реферат жазу . |
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады, оны орындауды түсінеді. Оқытушымен қоштасады |
Оқушылар өздігінен үйге берілген тапсырманы орындай алады. |