Материалдар / Ашық сабақ Оңтүстік Қазақстанның Ресейге қосылуының аяқталуы 8- сынып

Ашық сабақ Оңтүстік Қазақстанның Ресейге қосылуының аяқталуы 8- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық тарихшы мұғалімге, жас мамандарға, өз білімін көтерем деген ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қазан 2018
1364
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
Сабақ: 33

Мектеп: Сарыбастау ауылндағы орта мектеп МДШО КММ
Пәні :Қазақстан тарихы
Күні: 09.01.2018 жМұғалімнің есімі: Аманбекова Ч.Б.
Сынып: 8Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны
Сабақ тақырыбы: Оңтүстік Қазақстанның Ресейге қосылуының аяқталуы
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)Ресей империясының Оңтүстік Қазақстанды отарлауының алғышарттары мен Қоқан хандығына қарсы күрес, отарлау туралы білімін жетілдіру
Сабақ мақсаттары: Ресей империясының Оңтүстік Қазақстанды отарлауының алғышарттары мен Қоқан хандығына қарсы күрес, отарлау туралы түсінеді, салдары туралы айта алады, қандай өзгерістер болғанын сипаттайды
Ойлау дағдыларының деңгейіБілу ,түсіну , қолдану
Бағалау критерийлері





Шілікті мен Бесшатыр ескерткіштеріне қатысты мәтінді оқып сұрақтарға жауап береді.Археологиялық ескерткіштерді кесте арқылы салыстырадыӘлеуметтік топтарды анықтайды
Пәнаралық байланыс

Бұл сабақта қорғандардың орналасу аймақтарын сипаттауда география пәнімен байланысады
Құндылықтармен байланысӨткен тарихына құрметпен қарау, еліне деген мақтаныш сезімін қалыптастыру.


Тілдік мақсат





















Алдыңғы білім
Пәнге қатысты лексика мен терминология:Тайпа тайпалық бірлестік, абыздар,жауынгерлер,егіншілер мен малшылар,мемлекет, көсем, патша, әскери демократия, археология, оба, қорған, ескерткіш



Қазақстан территориясындағы ерте темір дәуіріндегі рулар, тайпалардың пайда болуы, археологиялық ескерткіштері, дүниетанымы, шаруашылығы, тарихи кезеңнің зерттелуі туралы біледі.


Сіз неліктен...екенін айта аласыз ба?


Оқушылар топта, жұпта өзара диалогқа түсе отырып, тақырыпқа байланысты өз ойларын айтады, жаңа сөздердің мағынасын терең ұғыну, салыстыру қаілеті дамиды


Жазылым бойынша ұсыныстар:Дұрыс жазу дағдылары қалыптасады
Алдыңғы оқуҚазақстанда хандық биліктің жойылуының алғы шарттары мен себептері
Жоспар: І. Ұйымдастыру «Алақан жылуы» шаттық шеңберінде тұрып бір-біріне алақан жылуын сыйлауІІ. Топқа бөлу: қазақша, орысша, ағылшынша санау арқылы топқа бөлінеді. І топ «Қазақ», ІІ топ «Орыс», ІІІ топ «Ағылшын» «Тарихты білмей-өткенді, қазіргі жағдайды білу,  келешекті болжау қиын»-деп әл Фараби айтқандай  Сіздердің ойларыңызша тарих деген не? /ой шақыру/ Біз Ресей империясының Оңтүстік Қазақстанды отарлауының алғышарттары мен Қоқан хандығына қарсы күрес, отарлау туралы оқып танысамыз
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
БасталуыБілу: 1. Ресей империясының Қазақстанның Оңтүстік аймақтарын жаулап алуы туралы пресс- конференция түрінде сұралады.4 оқушы тарихшы қалған оқушылар БАҚ өкілдері ретінде қатысады.Оқулық Суреттер,
ОртасыЖаңа сабаққа дайындық І.«Қызығушылықты ояту» Электронды оқулық видео көруОқулықпен жұмысІ топ. «Ресей Империясының Оңтүстік Қазақстанды отарлауының алғы шартары » оқып танысады, түсіндіреді, Ұлы жүздің Ресейдің қол астына өтуі үшін қандай алғышарттар қалыптасты? ІІ топ- Қоқан хандығының билігіне қарсы күрес?оқып танысады, жылдарды сөйлетеді.ІІІ топ- Ресейдің Оңтүстік Қазақстанды отарлауды жеделдетуі туралы оқиды«Ақылдың алты қалпағы» әдісі бойынша түсіндіреді, Ақ түс- фактілерді айтады, қара түс- қатыгездік , жамандықтары жайлы, сары түс- жақсы жақтары туралы айтады, қоңыр түс- жалпы баға береді.Талдау:Оңтүстік Қазақстанды Ресей қол астына қарату үшін қандай алғышарттар қалыптасты.? Оқулық, суреттер, атлас
Аяқталуы
  • Мұғалім сабақты қорытындылайды
  • Электронды оқулықтағы тапсырмаларды орындайды.Бағалау Белгіленген критерии бойынша бағалау. Оқушылар бірін-бірі бағалайды.
  • Оқушылар кері байланыс жасайды
  • Не ұнады: .................................................Не қиын болды.........................................Тілегім: .....................................................Үйге тапсырма: Тойшыбек бекінісі туралы реферат жазу, мәлімет жинау.
    Бағалау парақшасы стикер
    Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?





    Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс.
    РефлексияСабақ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған шаралар тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз







    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ