Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сабақ жоспары

    Сабақ: химия

    Қызылорда медициналық жоғары колледжі

    Күні:

    Окытушы аты-жөні: Алматова Ардак Шыныбековна

    Курс: І,

    9сынып негізінде

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың

    тақырыбы:


    Органикалық заттардың құрамы мен құрылысы


    Сабақ негізделген оқу мақсаты

    Оқушылар сабақ соңына қарай не үйренгенін қалайсыз?

    10.4.2.1 органикалық химия - бұл көмірсутектер және олардың туындыларының химиясы деп түсіну;

    10.4.2.2 көмірсутектердің эмпирикалық, молекулалық, құрылымдық және кеңістіктік формулаларын ажырату;

    10.4.2.3 элементтердің белгілі массалық үлестері және олардың буларының салыстырмалы тығыздығы бойынша органикалық заттардың қарапайым және молекулалық формуласын табу.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар істей алады:


    Органикалық химияның зерттеу бағыттарын түсінеді. Көмірсутектердің түрлі формулаларын салыстырады.


    Оқушылардың көпшілігі істей алады:


    Органикалық заттардың қарапайым және молекулалық формуласын анықтайды.

    Кейбір оқушылар істей алады:


    Белгісіз органикалық заттардың химиялық формуласын анықтауға бағытталған есептерді шығарады.

    Бағалау критерийлері

    1. Органикалық химия нені зерттейтіндігін біледі.

    2. Көмірсутектердің формулаларын анықтайды.

    3. Салыстырмалы тығыздық бойынша органикалық заттың молекулалық формуласын анықтайды.

    Пәнаралық байланыс

    Физика- атомдардың электрондық құрылысы;

    Математика- қарапайым математикалық есептеулердің жүргізілуі.

    Құндылықтармен байланыс

    Топтық жұмыс арқылы органикалық химияның зерттеу бағыттарын түсіне отырып, қарым-қатынас жасауға;

    Жұптық жұмыс барысында көмірсутектердің формуласын табуда сын тұрғысынан ойлауды дамыту;

    Жеке жұмыс барысында органикалық заттардың химиялық формуласын анықтауда өмір бойы оқуға дайындау.


    Тілдік мақсат

    Оқушылар:

    Органикалық заттардың ерекшелігін түсіндіре алады.

    Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология):

    Эмпирикалық, молекулалық формула, құрылымдық және кеңістік формулалар, функционалды топ.

    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Органикалық қосылыстардың бейорганикалық қосылыстардан қандай айырмашылығы бар?

    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

    Қаныққан көмірсутектердің молекулалары неліктен ирек пішінді болады?

    Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:

    Тұрмыста, медицинада, өндірісте қолданылатын органикалық заттарды атаңыздар?

    Тағамдық өнімдер құрамына кіретін органикалық заттарды атаңыздар? Тұрмыста қолданылатын органикалық заттар қандай табиғи көздерден алынады?

    Органикалық қосылыстардың көптүрлілігін қалай түсіндіруге болады?

    Молекулалық формула нені білдіреді?


    Алдыңғы оқу

    9.4A Органикалық химияға кіріспе

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз)

    Ресурстар

    Басы


    10 мин












    1 мин


    3 мин















    1мин


    2 мин







    3 мин

    1. Ұйымдастыру кезеңі. Білім алушылармен амандасу, топты түгендеу.

    2. Үй тапсырмасын сұрау. «Эстафеталық сұрақтар» әдісі арқылы «Жасыл химияның 12 принципі» тақырыбы бойынша білімдерін актуализациялау:

    І. Жасыл химия деген не?

    ІІ. Жасыл химия мен қоршаған ортаны қорғаудың айырмашылығы неде?

    ІІІ. Жасыл химияның 1-3 қағидаларын атаңыздар?

    ІV. Жасыл химияның 4-6 қағидаларын атаңыздар?

    V. Жасыл химияның 7-9 қағидаларын атаңыздар?

    VІ. Жасыл химияның 10-12 қағидалары қалай қорытындыланады?

    VІІ. Озон қабатының тесілуі жайла не білесіз?

    VІІІ. Парниктік әсер дегеніміз не?


    ҚБ: Ауызша мадақтау.


    3. Сынып оқушыларын 2 топқа біріктіру (көмірсутектер, органогендер сөздері жазылған қағаз қималары арқылы топтасады)

    -Балалар, қима қағаздағы сөздер қандай мағынаны білдіреді? Бұл сөздерді не байланыстырады?

    Ендеше, бүгінгі тақырып не туралы болмақ?


    4. Топ оқушыларын оқу мақсатымен бағалау критерийлерімен таныстыру.




    М.Қ.Оспанова, Қ.С.Аухадиева, Т.Г.Белоусова Химия, 11 сынып, (ЖМБ) Алматы, «Мектеп» 2020ж.

    .













    Топ аттары жазылған қағаз қималары

    Ортасы

    30 мин

    3 мин








    6 мин






    5 мин



















    8 мин







    1мин



    6мин
















    1мин

    5. Тыңдалым алды тапсырма.

    - Органикалық қосылыстардың бейорганикалық қосылыстардан қандай айырмашылығы бар?

    -Барлық органикалық заттардық құрамына .... элементі кіреді?

    -Көміртектік қаңқа басқаша .... ....... деп аталады?


    6. «Органикалық химия 1, 2» бейне жазба көрсету.

    • Көмірсутектердің туындылары деген не?

    • Органикалық химияда қандай формулалар қолданылады?

    ҚБ: Кері байланыс


    7. Топтық жұмыс. Мәтінмен жұмыс. (Ресурс бойынша саралау)

    Екі түрлі түсініктеме күнделігі әдісі.

    1-топ: Органикалық заттардың құрамы

    2-топ: Органикалық химияда қолданылатын формулалар



    Оқытушының әрекеті:

    • Білім алушыларды топқа бөледі;

    • Ресурсты көрсетеді;

    • Мәтінмен жұмыс жасау нұсқаулығын түсіндіреді;

    Білім алушы әрекеті:

    Білім алушылардан дәптердің бетін ортасынан тігінен бөлу сұралады. Оқып болған соң, топтар оқыған мәтіндегі негізгі түсініктер бойынша пікір алмасады.


    Мәтінді оқу барысында олар:

    Бөліктің оң жағына

    Сол жағына

    Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді жазады.

    Сол әсер еткен үзінділер жайлы пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай, қандай сұрақ бар т.б.)

    ҚБ: Топтардың өзара бағалауы (мадақтау сэндвичі)


    8. Жұптық жұмыс. «Деңгейлік тапсырмалар» (тапсырма бойынша саралау):

    А-тапсырмасы. Химиялық диктант.

    «........... .........» терминін ғылымға ........ жылы швед ғалымы Й.Я.Берцелиус енгізді. Барлық органикалық қосылыстар құрамына ........ элементі кіреді. ......... формула молекуладағы атомдардың сапалық және сандық құрамын көрсетеді. Эмпирикалық ...... қосылыстағы элементтердің ..... мөлшерін көрсетеді.

    Б-тапсырмасы. Берілген заттарды бейорганикалық және органикалық қосылыстарға жіктеңіздер:

    НСІ, С2Н5СІ, СаС2, СН3ОН, Н2О, С3Н8, СН3NН2.

    С-тапсырмасы. С4Н10 – бутанның эмпирикалық, құрылымдық және қаңқалық формулаларын жазыңыздар.

    ҚБ: жұптардағы өзара бағалау (дайын жауап арқылы бір-бірінің жауаптарын тексеріп бағалау).

    9. Жеке жұмыс. Қалыптастырушы бағалау. (қосымша №1)

    Сараланған тапсырмалар (аса қабілетті оқушылар үшін, қосымша №2)

    ҚБ: Мадақтау сөздер арқылы бағалау.











    https://youtu.be/AHZlYVsPo90

    https://youtu.be/oknIHvBA318




    М.Қ.Оспанова, Қ.С.Аухадиева, Т.Г.Белоусова Химия, 10 сынып, (ЖМБ) Алматы, «Мектеп» 2019ж.




































    М.Қ.Оспанова, Қ.С.Аухадиева, Т.Г.Белоусова Химия, 10 сынып, (ЖМБ) Алматы, «Мектеп» 2019ж.





    Үлестірме материалдар



    Соңы

    5 мин



    4 мин













    1 мин



    Рефлек

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алматова Ардак Шыныбековна
    28 Ақпан 2023
    1411
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Органикалық заттардың құрамы мен құрылысы"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Органикалық заттардың құрамы мен құрылысы"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қоғамдық гуманитарлық бағыт бойынша 9 сынып химия пәні бойынша Органикалық заттардың құрамы мен құрылысы тақырыбына арналған сабақ жоспары.
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сабақ жоспары

    Сабақ: химия

    Қызылорда медициналық жоғары колледжі

    Күні:

    Окытушы аты-жөні: Алматова Ардак Шыныбековна

    Курс: І,

    9сынып негізінде

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың

    тақырыбы:


    Органикалық заттардың құрамы мен құрылысы


    Сабақ негізделген оқу мақсаты

    Оқушылар сабақ соңына қарай не үйренгенін қалайсыз?

    10.4.2.1 органикалық химия - бұл көмірсутектер және олардың туындыларының химиясы деп түсіну;

    10.4.2.2 көмірсутектердің эмпирикалық, молекулалық, құрылымдық және кеңістіктік формулаларын ажырату;

    10.4.2.3 элементтердің белгілі массалық үлестері және олардың буларының салыстырмалы тығыздығы бойынша органикалық заттардың қарапайым және молекулалық формуласын табу.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар істей алады:


    Органикалық химияның зерттеу бағыттарын түсінеді. Көмірсутектердің түрлі формулаларын салыстырады.


    Оқушылардың көпшілігі істей алады:


    Органикалық заттардың қарапайым және молекулалық формуласын анықтайды.

    Кейбір оқушылар істей алады:


    Белгісіз органикалық заттардың химиялық формуласын анықтауға бағытталған есептерді шығарады.

    Бағалау критерийлері

    1. Органикалық химия нені зерттейтіндігін біледі.

    2. Көмірсутектердің формулаларын анықтайды.

    3. Салыстырмалы тығыздық бойынша органикалық заттың молекулалық формуласын анықтайды.

    Пәнаралық байланыс

    Физика- атомдардың электрондық құрылысы;

    Математика- қарапайым математикалық есептеулердің жүргізілуі.

    Құндылықтармен байланыс

    Топтық жұмыс арқылы органикалық химияның зерттеу бағыттарын түсіне отырып, қарым-қатынас жасауға;

    Жұптық жұмыс барысында көмірсутектердің формуласын табуда сын тұрғысынан ойлауды дамыту;

    Жеке жұмыс барысында органикалық заттардың химиялық формуласын анықтауда өмір бойы оқуға дайындау.


    Тілдік мақсат

    Оқушылар:

    Органикалық заттардың ерекшелігін түсіндіре алады.

    Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология):

    Эмпирикалық, молекулалық формула, құрылымдық және кеңістік формулалар, функционалды топ.

    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Органикалық қосылыстардың бейорганикалық қосылыстардан қандай айырмашылығы бар?

    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

    Қаныққан көмірсутектердің молекулалары неліктен ирек пішінді болады?

    Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:

    Тұрмыста, медицинада, өндірісте қолданылатын органикалық заттарды атаңыздар?

    Тағамдық өнімдер құрамына кіретін органикалық заттарды атаңыздар? Тұрмыста қолданылатын органикалық заттар қандай табиғи көздерден алынады?

    Органикалық қосылыстардың көптүрлілігін қалай түсіндіруге болады?

    Молекулалық формула нені білдіреді?


    Алдыңғы оқу

    9.4A Органикалық химияға кіріспе

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз)

    Ресурстар

    Басы


    10 мин












    1 мин


    3 мин















    1мин


    2 мин







    3 мин

    1. Ұйымдастыру кезеңі. Білім алушылармен амандасу, топты түгендеу.

    2. Үй тапсырмасын сұрау. «Эстафеталық сұрақтар» әдісі арқылы «Жасыл химияның 12 принципі» тақырыбы бойынша білімдерін актуализациялау:

    І. Жасыл химия деген не?

    ІІ. Жасыл химия мен қоршаған ортаны қорғаудың айырмашылығы неде?

    ІІІ. Жасыл химияның 1-3 қағидаларын атаңыздар?

    ІV. Жасыл химияның 4-6 қағидаларын атаңыздар?

    V. Жасыл химияның 7-9 қағидаларын атаңыздар?

    VІ. Жасыл химияның 10-12 қағидалары қалай қорытындыланады?

    VІІ. Озон қабатының тесілуі жайла не білесіз?

    VІІІ. Парниктік әсер дегеніміз не?


    ҚБ: Ауызша мадақтау.


    3. Сынып оқушыларын 2 топқа біріктіру (көмірсутектер, органогендер сөздері жазылған қағаз қималары арқылы топтасады)

    -Балалар, қима қағаздағы сөздер қандай мағынаны білдіреді? Бұл сөздерді не байланыстырады?

    Ендеше, бүгінгі тақырып не туралы болмақ?


    4. Топ оқушыларын оқу мақсатымен бағалау критерийлерімен таныстыру.




    М.Қ.Оспанова, Қ.С.Аухадиева, Т.Г.Белоусова Химия, 11 сынып, (ЖМБ) Алматы, «Мектеп» 2020ж.

    .













    Топ аттары жазылған қағаз қималары

    Ортасы

    30 мин

    3 мин








    6 мин






    5 мин



















    8 мин







    1мин



    6мин
















    1мин

    5. Тыңдалым алды тапсырма.

    - Органикалық қосылыстардың бейорганикалық қосылыстардан қандай айырмашылығы бар?

    -Барлық органикалық заттардық құрамына .... элементі кіреді?

    -Көміртектік қаңқа басқаша .... ....... деп аталады?


    6. «Органикалық химия 1, 2» бейне жазба көрсету.

    • Көмірсутектердің туындылары деген не?

    • Органикалық химияда қандай формулалар қолданылады?

    ҚБ: Кері байланыс


    7. Топтық жұмыс. Мәтінмен жұмыс. (Ресурс бойынша саралау)

    Екі түрлі түсініктеме күнделігі әдісі.

    1-топ: Органикалық заттардың құрамы

    2-топ: Органикалық химияда қолданылатын формулалар



    Оқытушының әрекеті:

    • Білім алушыларды топқа бөледі;

    • Ресурсты көрсетеді;

    • Мәтінмен жұмыс жасау нұсқаулығын түсіндіреді;

    Білім алушы әрекеті:

    Білім алушылардан дәптердің бетін ортасынан тігінен бөлу сұралады. Оқып болған соң, топтар оқыған мәтіндегі негізгі түсініктер бойынша пікір алмасады.


    Мәтінді оқу барысында олар:

    Бөліктің оң жағына

    Сол жағына

    Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді жазады.

    Сол әсер еткен үзінділер жайлы пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай, қандай сұрақ бар т.б.)

    ҚБ: Топтардың өзара бағалауы (мадақтау сэндвичі)


    8. Жұптық жұмыс. «Деңгейлік тапсырмалар» (тапсырма бойынша саралау):

    А-тапсырмасы. Химиялық диктант.

    «........... .........» терминін ғылымға ........ жылы швед ғалымы Й.Я.Берцелиус енгізді. Барлық органикалық қосылыстар құрамына ........ элементі кіреді. ......... формула молекуладағы атомдардың сапалық және сандық құрамын көрсетеді. Эмпирикалық ...... қосылыстағы элементтердің ..... мөлшерін көрсетеді.

    Б-тапсырмасы. Берілген заттарды бейорганикалық және органикалық қосылыстарға жіктеңіздер:

    НСІ, С2Н5СІ, СаС2, СН3ОН, Н2О, С3Н8, СН3NН2.

    С-тапсырмасы. С4Н10 – бутанның эмпирикалық, құрылымдық және қаңқалық формулаларын жазыңыздар.

    ҚБ: жұптардағы өзара бағалау (дайын жауап арқылы бір-бірінің жауаптарын тексеріп бағалау).

    9. Жеке жұмыс. Қалыптастырушы бағалау. (қосымша №1)

    Сараланған тапсырмалар (аса қабілетті оқушылар үшін, қосымша №2)

    ҚБ: Мадақтау сөздер арқылы бағалау.











    https://youtu.be/AHZlYVsPo90

    https://youtu.be/oknIHvBA318




    М.Қ.Оспанова, Қ.С.Аухадиева, Т.Г.Белоусова Химия, 10 сынып, (ЖМБ) Алматы, «Мектеп» 2019ж.




































    М.Қ.Оспанова, Қ.С.Аухадиева, Т.Г.Белоусова Химия, 10 сынып, (ЖМБ) Алматы, «Мектеп» 2019ж.





    Үлестірме материалдар



    Соңы

    5 мин



    4 мин













    1 мин



    Рефлек

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Шағын орталық Тест 10 сынып
    28.02.2023
    1411
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алматова Ардак Шыныбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации