Материалдар / Ашық сабақ "Орманның оянуы" Әдебиеттік оқу 4 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Орманның оянуы" Әдебиеттік оқу 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Орманның оянуы тақырыбынан өткіздім. Бұл тақырып бойынша менің алға қойғант мақсаттарыма жете отырып, әдіс - тәсілдерді тиімді пайдалана білдім, топтық жұмыстарымда, өзін - өзі бағалауда оқушылар жақсы іс - әрекет көрсете алды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
960
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісі жөніндегі орынбасар: _______

Сыныбы: 4 «Б» Пән: Әдебиеттік оқу Мерзімі:

Сабақтың тақырыбы

Жолтай Әлмашұлы «Орманның оянуы»

Сабақтың мақсаты

Жолтай Әлмашұлы «Орманның оянуы» мәтінінің мазмұнын түсіну

Табыс критерийлері

  1. Мәтіннің мазмұнын түсінеді, айта алады

  2. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріп, салыстыру жасай алады

  3. Тақырыпқа байланысты өзіндік тұжырым жасай алады

Сабақ түрі

Жаңа білімді меңгерту

Сабақтың әдәс - тәсілдері

Топтық жұмыс, АКТ, « ойлан, жұптас бөліс,», ВЕН диаграммасы, деңгейлік тапсырмал,

Ресурстар

Презентация, интерактивті тақта, қима суреттер, автор суреті,



Сабақ кезеңдері

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Керекті құрал жабдықтар

1 кезең

Қызығушылықты ояту


2мин

-шаттық шеңберін құру

(жылы тілектер тренингі)

Тыныштықта елім бар,

Ну орманды жерім бар,

Күннен күнге көркейіп,

Қазақстан елім бар.

  • Топқа бөліну

( қайың, шырша)


Ынтымақтастық атмосферасын құрады,





қайың, шырша суреттері арқылы топқа бөлінеді









Шырша, қайың


Үй тапсырмасын сұрау


5мин


жуан, жіңішке сұрақтар” әдісі

Ілияс Жансүгіров «Көкшетау» өлеңін жатқа айту,


Табыс өлшемдері:

  1. өлеңді жатқа айту

  2. Мәнерлеп оқу



Көкшетау өлеңін жатқа айтады


табыс өлшемдері арқылы өзара бағаланады







Бағдаршам арқылы бағалайды

2 кезең

Мағынаны ажырату



















оқулықпен жұмыс

Жаңа тақырыппен таныстыру.


Суреттер көрсету ( орман туралы) не көрдіңдер? Нені байқадыңдар?

-біз топқа қандай суреттер арқылы бөліндік? (қайың, шырша)

  • ағаштардың шоғырланып өсетін жері қалай аталады? (орман)

  • Ендеше біз бүгін Жолтай Әлмашұлының «Орманның оянуы» мәтінімен танысамыз.

1.Автор туралы мәлімет

айтамын?

2.Тақырып мақсатын айту

3 табыс критерий ( қадам) ілемін.


  • Оқушылар мәтінмен танысады,

  • мазмұнын жұпта талқылайды,

  • мәтіннің мазмұнын әр топ жалғастырып айтады

Сұрақ қою:

  1. Орман бізге не үшін керек?

  2. Неліктен екі дос орманға барды?

  3. Достардың іс – әрекетінен кейін орманда қандай өзгеріс байқалды№

  4. Орман оянуы мүмкін бе екен?


Суреттен не көргендігі туралы айту,




















мәтінді оқиды, мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді.

Топтар бірін бірі бағалайды

суреттер














автор суреті,

тақырып мақсаты, табыс өлшемдері





Сергіту сәті

1мин


Сергіту сәтін ұйымдастыру

Орманның шетіне қонып, жаттығу жасаймыз.

Тербеледі ағаштар,

Жел алдымнан еседі.

Кіп-кішкентай , ағаштар

Үп-үлкен боп өседі.



Сергіту сәтін жасайды





Топтық жұмыс.

Венн диаграммасы

Б. Соқпақбаев Ж.Әлмашұлы

Ағаштар неге Орманның

ашуланды оянуы


DrawObject1 DrawObject2






Екі мәтінді салыстырады, ұқсастығын, айырмашылығын анықтайды.



ВЕНН диаграммасы


топтар бірін бірі бағалайды.

Ой толғаныс

Деңгейлік тапсырма:

  1. «Адамзатқа орман тұрғындары атынан» хат жаз

  2. Орманда өзін -өзі ұстау ережесін құрастыр

  3. Әңгіме мазмұны бойынша өлең құрастыр






Оқушы өзі қалаған деңгейлік тапсырмалар арқылы өз ой пікірлерін жазады, қорытынды жасайды.






Деңгейлік тапсырма жазылған парақша,


әр оқушы өзінің жазғанын оқиды өзін өзі бағалайды


Кері байланыс

1мин


Оқушы жаңа тақырыпты түсінген не түсінбегенін кері байланыс арқылы береді.

Қима суреттер

Бағалау

1мин

Тақырып бойынша мақсатқа жеткендігін табыс критерийі арқыл ( қадам) анықтайды


1. Мәтіннің мазмұнын түсінеді, айта алады

2. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріп, салыстыру жасай алады

3. Тақырыпқа байланысты өзіндік тұжырым жасай алады

Мақсатқа жеткендігін өздері анықтап, өзін өзі бағалай жасайды.



Смайлинг арқылы көңіл күйлерін білдіреді,


стикер арқылы өзін бағалау жасайды.

Смайлингт, стикерлер

Үйге тапсырма

1мин

Жолтай Әлмашұлы «Орманның оянуы» мәтінінің мазмұнын айту, «Орман – халық байлығы » тақырыбына эссе жазу.

Күнделікке жазады.





































«Ю. Гагарин атындағы орта мектебі» КММ









Ашық сабақ



Тақырыбы: Жолтай Әлмашұлы

«Орманның оянуы»






Пән мұғалімі: Алханова Эльмира

Сыныбы: 4 «Б»












2016 – 2017 оқу жылы















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!